Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

25 Mar 2014 17:52 - 29 Mar 2014 20:18 #281 per Hansi (Associat/da)
Bones notícies, Josep58! :party: Endavant! 8)

El Dani també progressa adequadament :mdr:. Què us aposteu que aquesta primavera el Puma de Sants farà més sub40' en 10mils que jo? :yipi:

Krlinhos, crònica de la teva ultra llegida de pe a pa. Ets el que no hi ha! :he:

Per mi li poden donar molt p** *** a la cursa de Bombers i en especial, amb més intensitat si pot ser, als desconsiderats pesseterus que l'organitzen. No m'hi veureu pas fins que no canviïn molt el tarannà. Ja faré deu mils ràpids a L'H, Can Mercader i SQV. Sobretot aquesta última, que té un perfil ideal :rofl:

Dani, com a moderador, si vols em pots banejar aquest post :intello:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Mar 2014 18:15 #282 per Dani (Associat/da)
Després de passar per les mans de seda d'en Warceruel, la fascitis no em pararà pas.  Punsions i massatge per la fascitis, dues coses la mar de divertides que diria la bèstia d'en Krlos (per cert, gran crònica venusià)

Cony, doncs ja tocaria fotre plans, oi ?

A curt termini fer de llebre de la Patri a La Llagosta, sub54.xx (ara no recordo el pico)

Després de la Setmana Santa ja començar a entrar fortet per el 10km del 18-Maig. Com em presenti amb 65kg, ojuuuuuuu.  De moment el règim va bé, dos kg en dues setmanes. I a finals de Juny Gràcia-Montserrat, una travessa  :party: :party:  Si tot va rodat no pararé a l'estiu i a la tardor ja veurem. La idea es NO fer cap marató. Em molaria molt molt fer sub1 hora a l'Espluga però queda moolt de temps i només es possible amb un dia que no sigui infernal. Ja tinc un 1h01 arribant amb en Koldo on fire.

Poc a poc i bona lletra.


10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Mar 2014 20:26 - 28 Mar 2014 20:35 #283 per Danigoal (Associat/da)
Bona tarda, grasioses!


Estupenda crònica, Krlos:great: És interesant això de les etapes i amb tres proves diferents per muntanya en tres dies seguits.

Me n'alegro de veure al Dani fent plans per reptes d'aquells als que estem poc acostumats i que molen  :yes:
A veure per quan, com a objectiu a fer-la a tope, els 30km del Maratest  8)

Jo, ahir, 10x500m rec.1', a l'Escorxador, amb el Guissona d'animador  :he: corrent en sentit contrari. Series correctes, totes 1'50 i 1'55 sense forçar la màquina massa. Però amb aquesta recuperació curta, a l'última tampoc estava per massa més.

Diumenge, última mitja de la temporada per mi. Es preveu bona temperatura per còrrer (12ºC) sembla que no ens lliurarem de la pluja, (encara que sembla que poqueta cosa) i ja veurem el vent.

Apa, a cuidar-se  ;)

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Mar 2014 20:26 #284 per Hansi (Associat/da)
Hola galifardeus!

Aquesta setmana ja he anat entrenant amb força normalitat. Les cames i el cos van donant senyals de progrés recuperant-se de la marató. Un dia de 10 km de rodatge mitjà, un dia de 8 km còmodes + 4 km a R3, i un dia de sèries 10x500m sense arriscar però posant un puntet de velocitat. I demà, a fer el cabra per la Serralada Marina, en la cursa CIESC Vigia Trail (14 km), on coincidiré amb el Juan Tresillo que farà de voluntari i amb el GermàTub que correrà. La idea és passar-s'ho bé per la muntanyeta (espero que no sigui massa exigent pel meu desentrenament muntanyeru actual), que em ve molt de gust.

Dani, el teu règim està donant uns resultats exquisits :great:. Segur que es traduirà en marques espectaculars quan hagis agafat una temporadeta seguida d'entrenar :love:. A veure si per la cursa de Can Mercader correm junts buscant un objectiu important :wink2:. I a L'Espluga podria ser que també, perquè serà el primer any que les meves dates de vacances em permetran fer-la! :party:

Danigowl, m'alegro molt que les temperatures puguin ser-te favorables demà a la mitja! Espero que el vent es redueixi, perquè si és com avui, també serà un enemic important. Endavant! 8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Abr 2014 16:40 - 01 Abr 2014 17:45 #285 per Danigoal (Associat/da)
Com us va anar per la muntanya, Hansi?

I a la resta? Fiber, Warce, als relleus de Sant Joan Despí?

També he llegit que el Koldo va fer podi de la categoria a Valls  :party: :party: :party: amb una marca respectable (per no dir impossible per mi  :winktongue:) A veure si tot segueix pel bon camí  :great:

I per la meva part, gran actuació diumenge. Em vaig aixecar a l'hora que tocava  :rofl:
I no puc explicar res mes, doncs no vaig passar de l'Estació de Sants, on degut a una incidència (robatori de cable de coure a Sant Adrià) estava tallada la circulació entre Clot i Badalona a aquella hora (les 7:12, collons si que matinen els lladres un diumenge  :he:) i ni aquell, ni el següent, amb el que encara arribava van sortir.  :'(

Bé, guardarem forces pel proper cap de setmana. A veure que tal el doblet Medijocs i Corte Inglés a muerte, que igual puc fer sub45

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Abr 2014 17:07 #286 per Dani (Associat/da)
Quina putada Dani !!

Lo de la RENFE es desesperant....

Aquest diumenge, RENFE mediante, a La Llagosta toca fer de llebre de la Patiño a intentar la seva MMP. La meva primera cursa en 4 mesos  :party: Si que ha plogut.

L'aquil.les està sota control, encara no al 100% però aprop. La fascitis dona molt pel sac, em deixa córrer però el dia després toca molt els nassos. Ara ja faig 9km sense problemes. Surto cada dos dies, un dia amb pocs km's però amb les Tangent i el següent "tirada" de 8-10 km. Ha estat idea d'en Warce anar introduint unes bambes més lleugeres a poc a poc. La veritat es que curiosament amb les Tangent a part que la sensació de córrer és molt molt millor, em fa menys mal la fascia, suposo que pel menys drop del taló fa que recolzi molt menys que amb les Jazz.

I si tot va bé, a la noctura de l'Hospitalet primera cursa forta. Sub42 firmaria ja mateix !!

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Abr 2014 09:57 #287 per futinguero (Visitant)
Doncs hi ha qui per a les fascitis plantars recomana o ha millorat augmentant el drop...
Algú ens pot il·lustrar en aquest sentit?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Abr 2014 13:51 #288 per Dani (Associat/da)

Doncs hi ha qui per a les fascitis plantars recomana o ha millorat augmentant el drop...
Algú ens pot il·lustrar en aquest sentit?


Un article molt interessant

www.labolsadelcorredor.com/efecto-drop-d...atilla-sobre-el-pie/

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Abr 2014 19:02 #289 per Hansi (Associat/da)
Danigowl, quin greu saber que no havies pogut arribar a Calella per culpa del problema de la Renfe :'(. Espero que tindràs curses aviat per treure't l'espina. Aviat, o no tan aviat, el que importa és que et puguis rescabalar: a mi em va passar de manera semblant a l'abril del 2012, que em vaig quedar atrapat en un embús descomunal de trànsit i no vaig arribar a la cursa nocturna de L'Hospitalet...i em vaig treure l'espina a lo grande UN ANY després :oh:, a l'abril del 2013 a la pròpia nocturna de L'H, fent MMP i per molt, amb un registre que no somiava! :happy:
Ens veurem a Medijocs, que jo aquest cap de setmana també doblo. Diumenge seré a la Vall de Bianya fent muntanyeta :party:.

La cursa CIESC-Vigia Trail de Santa Coloma de Gramenet us la recomano a tots els que gaudiu de la muntanya. Uns 15 km amb uns 500m D+, molt agradable de fer tot i la pluja, amb una organització impecable i de molt bon tracte als corredors. El nostre Juan Tresillín i el seu germà eren entre els voluntaris que s'ho van currar moltíssim perquè tot estigués perfectament marcat i senyalitzat :great:. Per cert, ara passaré pel fòrum de muntanya a fer la crònica, que no he tingut temps encara.

Puma, piano piano però avançant...bé!!! 8)

Josep58
, fa molts dies que no tenim notícies teves :ouch:, tant de bo que sigui per falta de temps a causa de motius professionals, que no sigui per cap problema important propi o familiar.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Abr 2014 11:09 #290 per Dani (Associat/da)
Bones !!

Com a curiositat i cosa que m'està sorprenent molt. Amb les tangent (mixtes 250 grams, lleugeres) noto MOLT menys la fascitis que arrossego que les Jazz (300 grams, més pesants)

Estic a punt de donar d'alta la lesió de l'aquil.les i la fascitis crec que va millorant, o sigui, que el dia després de córrer em fa menys mal, tot i que a primera hora veig les estrelles del firmament.

Encara m'apuntaré a la nova tendència minimalista, que no hi creia gens però ara mateix ja començo a dubtar si es millor una bamba amb molta amortiguació per mi o no.

Ah! Ja porto perduts 3 kilets i a punt de sub70  :party: :party: :party:  Objectiu 65. Quan vaig posar 1.70 altura i 73kg va i em diu "ligero sobrepeso"  :mad:

Ahir 1km per sota de 4'/km sense cap molèstia.... Això si... pulsacions 177 (màxim 183)  :'( :'(


10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Abr 2014 18:13 #291 per Hansi (Associat/da)
Avui em toquen sèries i sembla que tinc números per fer-les sota una cortineta d'aigua amb fang del desert :mdr:. Ja vaig descansar ahir, així que avui toca currar-s'ho una mica. Quin menú més atractiu! :he:

Puma millorant poc a poc...go go goooo!

Josep58, espero que estiguis bé.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Abr 2014 18:19 #292 per Danigoal (Associat/da)

Quina putada Dani !!

Lo de la RENFE es desesperant....

Danigowl, quin greu saber que no havies pogut arribar a Calella per culpa del problema de la Renfe :'(. Espero que tindràs curses aviat per treure't l'espina. Aviat, o no tan aviat, el que importa és que et puguis rescabalar: a mi em va passar de manera semblant a l'abril del 2012, que em vaig quedar atrapat en un embús descomunal de trànsit i no vaig arribar a la cursa nocturna de L'Hospitalet...i em vaig treure l'espina a lo grande UN ANY després :oh:, a l'abril del 2013 a la pròpia nocturna de L'H, fent MMP i per molt, amb un registre que no somiava! :happy:
Ens veurem a Medijocs, que jo aquest cap de setmana també doblo. Diumenge seré a la Vall de Bianya fent muntanyeta :party:.


Almenys la organització em regala la inscripció per l'any que ve...  :great:
La llàstima és no haver pogut aprofitar l'estat de forma per fer marca en Mitja: Terrassa d'entrenament, Santa Coloma la setmana abans parat, a El Prat no vaig tenir el dia i ara això a Calella... tot i això un parell de 1h31' que ja haguès somiat altres temporades. Ara, a per distàncies curtes.

Ahir vaig sortir a fer les series i l'EsCARxador ja està complicat(impossible) a la cantonada amb el centre comercial Les Arenas. Sobretot per culpa de les motos a la vorera :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr: Encara vaig poder salvar més o menys el 3x(1000/500/300)

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Abr 2014 19:56 #293 per Hansi (Associat/da)
Bon detall dels de Calella amb tu, Danigoal! 8)

A mi ahir em van sortir unes bones sèries, també un 3x(1000/500/300), passades per aigua però poc (comparat amb el que m'esperava). Avui descanso, que el cap de setmana hi ha ració doble de posar-se un dorsal :wink2:.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Abr 2014 21:19 #294 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Molts dies sense passar per la web  :ouch:, tot un seguit de fets familiars, laborals, el poc temps i tot sigui dit que la recuperació total esperada no acaba d'arribar, que no he trobat el moment  per estar al cas de les vostres noticies.

Aquestes dues setmanes entrenant menys del que hauria d'haver fet, tampoc han servit per acabar de fet net del tot, veig que haig de passar per les mans del warce, però haig de trobar el moment i temps per fer-ho.

Danigoal, quina pu*****, això de la mitja, al menys he llegit que l'organització ha tingut un bon detall 8)

Dani, curiòs això de les sabatilles, però si es així no li donaria més voltes, les que millor et tractin aquestes molesties que no acaben de marxar. Que vagi molt bé diumenge a La Llagosta, tant a nivell personal com llebrejant a la Patiño

Hansi  :love:, agraeixo molt haver llegit les teves referències per la meva desaparició.

Fa unes setmanes em vaig inscriure a la marató de El Corte Ingles, si puc combinar-m'ho, faré el possible per ser a la sortida.

Bon cap de setmana a T@TS  :love:


La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Abr 2014 01:47 #295 per Fiber (Associat/da)
Hola a tothom...

Molts dies sense pasar per aqui pero en part per una bona rao... Ja tinc treball !!!! (ni que sigui tres mesos, pero em renovaran si em veuen "aptituds")

Sere breu que demà fotre la tercera marató de l'any...

Entrenant per la trailwalker, pero no tant com m'agradaria (aixo ja s'està convertint en un costum i no m'agrada) pero aquesta vegada es per molesties al costat esquerra del peu esquerra... En Barce em va dir que molt de compte que es un dels llocs preferits per tindre fractura d'stress i res, millor no forçar amb el kilometratge...

El diumenge passat no vaig agafar una pulmonia a Sant Joan Despí encara no m'explico com... Darrer relleu del meu equip i allí animant i fotent el dropo perque de fotos vaig fer 100 i vaig guardar la camara... Va tocar el meu relleu i en 100 metres les cames van agafar embranzida...

Demà Corte Inglés, i amb ganes d'anar a bon ritme, a veure si trobo companys de cursa que es mes divertit aixi.

M.M. (42K: 3:21:17 - 21K: 1:28:54 - 10K: 40:29 - 5K: 19:52)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Abr 2014 19:39 #296 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Segona participació a la marató de El Corte Ingles, amb salutacions, foto i tots els preparatius habituals previs a l'inici d'una cursa que m'ha fet il·lusió recuperar  :great:

Amb el retorn d'avui i haver acabat sense cap complicació em sento més que satisfet i content  :yes:.
Els diferents perfils del recorregut han marcat el ritme a portar, amb una mica de precaució a les baixades perquè el que es tractava era no fer un mal pas.

Ben aviat he marxat però amb qui he coincidit, tothom n'estava força satisfet del seu resultat.

Raúl Martínez, Barceruel, Danigoal enhorabona per les vostres curses.  ;)

Dani, com ha anat el retorn a La Llagosta ?, tenim MMP de la Patiño

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Abr 2014 20:02 #297 per Danigoal (Associat/da)
Josep58,  :party:
Crec que el guissona també ha fet un bon resultat a Guissona  :great:
Esperem bones notícies de La Llagosta, encara que ha fet caloreta avui...


Doblet de cap de setmana fet! Content de saludar molts companys
Dissabte, Medijocs, on debutava i on vaig pagar al final el sortir massa alegre. 8'25km en 34'31" (a 4'11"/km) pero amb ritme de pujada i baixada massa similarls (4'15/4'06) :oops: :whip: Sort que l'esrafiki em va atrapar al km3 i va anar tirant de mi fins la meta  :love:
I avui, Corte Inglés, amb la incognita de com respondrien unes cames una mica castigades. I he sortit prou content  :yes:
3km inicials en pla a ritme de 4' clavat, pujades regulant (igual una mica massa, però tampoc tirava més) i m'he trobat baixant molt bé: del km7 al km9 en 7'21" amb puntes de 3'20"  8) I on he guanyat unes quantes posicions. Al final, 45'18" (a 4'12/km)
segurament sense la cursa d'ahir hagués pogut baixar de 45, però està molt bé. L'última vegada a tope, 2010, vaig fer 48'40"

Ara a veure que puc fer a L'H. El sub40' crec que segur, però no se si podré intentar 39'30.

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Abr 2014 20:56 #298 per Hansi (Associat/da)
M'alegro de tenir notícies teves, Josep58 8). La teva constància exemplar en el fil fa que si estàs 10 dies sense dir res, un pugui tenir temors :love:.
Fiber, m'alegro mooolt de la teva notícia laboral! :party: Però fes cas al Warze i vigila molt aquest dolor al peu! :beurk:

Danigowl, gran cap de setmana! Si jo hagués corregut com tu ahir a Medijocs, avui hauria fet figa de mala manera, et felicito! :great:

A la Garrotxa hem estat uns quants fent la Romànic Extrem (mitja i marató de muntanya). Una bona passejada per la vall de Bianya, jo he fet la mitja (23 km amb 1280 m D+) i n'he tingut ben bé prou, encara falta perquè jo decideixi fer maratons de muntanya.

La Patiño ha fet una MMP brutal a La Llagosta amb la llebre infal·lible Puma de Sants. Més de 1'30" de rebaixa a la marca! :party: I el Dani sense cap molèstia física :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Abr 2014 21:16 #299 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Quin goig llegir bones noticies, MMP de la Patiño  :party:,i el Dani fent de llebre de solvencia més que contrastada i sense cap molestia  :yipi:, Fiber reincorporat al mon laboral  :great:, en Guissona fent bon paper a les seves terres  :yipi:,

Hansi, ultimament et trobo bastant muntanyeru  ;). En treuràs profit perquè a la que baixis al pla tornaràs a volar  :yes: 

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Abr 2014 22:53 #300 per guissona (Associat/da)
Bona nit, gracioses!!!

Les xarxes socials  ho va matant tot, però jo tinc el bon costum de llegir cada dia el fil, lllàstima que el que no faig és escriure cada dia, collons.

I avui, mentre llegia, he vist el meu nick escrit unes quantes vegades i m'he decidit a escriure només per agraïr-vos als que manteniu viu el fil, els bons desitjos i les bones vibracions que transmeteu.

Moltíssimes gràcies; a veure si puc mantenir la tònica d'anar escrivint.

Salut a tots!!!!

Amunt i crits!!!


PS: Patrisssssssssssssssssssssssssssssssia MMP de deu mil a un campionat de CATalunya. :party: :party: :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.