Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

10 Mar 2014 00:26 #241 per Barceruel (Associat/da)
Bona nit, companys/es!

Doncs si. Al final estaré a la linea de sortida de la marató. I ho faré d'una forma completament diferent a la habitual i, segurament, amb poques posibilitats d'arribar a meta. Pero no em vull quedar amb aquella sensació de pensar "que hauría passat?".
Des de Valencia, 39km/setmana i 21km com a tirada més llarga. Soc conscient que no es volum per afrontar una marató a buscar el sub3h, pero a passejar no vull anar. Sortiré amb en Joan3 a 4'15'' i fins a on arribi. El fet de no haver estat 14 setmanes preparant-la, em dona la tranquilitat de poder retirar-me sense cap complexe en cas que noti cap tipus de problema o si veig que no soc capaç de mantenir el ritme. Diumenge veuré si faig una tirada llarga de 21, 25, 30 o 42kms.  :whistle:
El que tinc clar es que no em jugaré cap lessió. Em veig molt bé, rapid, pero no resistent. Avui he fet la Transplant Run i tot que no puc comptar-la com a MMP de 5000 (li faltaven uns 250m), el cert es que la he fet a 3'33''/km de Fore, inclosos els metres que fet després de creuar la meta per completar els 5kms.  :he: A Bombers buscaré el Sub37 i no em vull fer mal.

Em va agradar veure que havieu tornat a fer videos pel sopar. L'any passat es van trobar a faltar.  :yes:

Espero que els entrenaments d'en Dani i en Josep vagin podent augmentar mica en mica temps i intensitat. Pero amb tranquilitat!

Es veiem diumenge. Petons i abraçades!  :love:

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Mar 2014 16:18 #242 per Dani (Associat/da)
Bones !!!

M'haig de passar més pel fil, però quan un està lesionat desconecta bastant...

Com diu en HansitoW porto tres setmanes sortint a córrer. Molt a poc a poc, 5'15-5'20"/km i incrementant la distància. Primer dia 10' i ahira ja en vaig fer 33' No he fet net i encara noto l'aquil.les però amb alguna bona diferència a fa setmanes. Quan es calenta l'aquil.les s'estabilitza molt i puc córrer tranquilament. I sobretot, el dia després no el noto gaire gens. Molt diferent abans que m'havia de parar de córrer i el dia després feia pupa. Aviam, a poc a poc.

Jo tinc compromés el pitrall de la marató, Fbyer  ;)

Warce: Espero veure't a tots els punts de control, senyal que seràs un nou sub3.

Josep58: Ens toca paciència, que hi farem !!!

Estic en 74,300 kg. marca persona de l'últim lustre  :surprised: :surprised: Ja he començat a menjar molt menys. Fins que no baixi de 70kg no pararé. Aquest cop va de debó  :rofl: :rofl:

Diumenge el gran dia !!!!

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Mar 2014 17:50 - 11 Mar 2014 17:52 #243 per Hansi (Associat/da)
El Warze cada cop em sorprèn més. Decisions improvisades cara a una marató! :surprised: Però tens raó que no t'has d'imposar cap pressió ni obligació, i si has de plegar al km 25, tan content i ja està! 8) Sigues prudent, per això, eh? Que el sub 37' a Bombers no l'has de deixar escapar! 8)

Puma, vas recuperant-te, poc a poc. Bons senyals en les respostes al córrer, cal no forçar els progressos, que es vagin produint amb dolcesa. Paciència! :love: I el mateix et dic, Josep58 8)

Jo, la mar de content amb la perspectiva de fer la marató de BCN diumenge :happy:. La temperatura em castigarà, ja ho estic veient a les previsions meteorològiques, però quan vaig començar a preparar aquesta marató, que estava si fa no fa com el Dani ara, hauria firmat on fos que cinc dies abans el meu estat físic fos el que és ara i que la calor fos l'únic motiu de pes per fer-me parlar de no aconseguir MMP :great:.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Mar 2014 19:41 #244 per Jorfer (Associat/da)
Dani quina alegria em dones al llegir que a poc a poc vas fent els teus pinitos amb les vambes als peus.  :party: :party:

Hansi ens haurem de posar protector solar si no ens quedarà un moreno/atleta maco ja veuràs. Però el que tinc clar que passaràs la meta amb una nova MMP. Quina estratègia o ritme de cursa penses portar? Ens acompanyaràs o aniràs més fort?

Warze, molt bé valent ho faràs de conya que estàs hipermotivat  :great: :great:

I molta sort per a totes i tots els gasoses que correu diumenge cracks  :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Mar 2014 01:40 #245 per Fiber (Associat/da)

Bones !!!
M'haig de passar més pel fil, però quan un està lesionat desconecta bastant...
Com diu en HansitoW porto tres setmanes sortint a córrer. Molt a poc a poc, 5'15-5'20"/km i incrementant la distància. Primer dia 10' i ahira ja en vaig fer 33' No he fet net i encara noto l'aquil.les però amb alguna bona diferència a fa setmanes. Quan es calenta l'aquil.les s'estabilitza molt i puc córrer tranquilament. I sobretot, el dia després no el noto gaire gens. Molt diferent abans que m'havia de parar de córrer i el dia després feia pupa. Aviam, a poc a poc.
Jo tinc compromés el pitrall de la marató, Fbyer  ;)


No pasa res, et perdono lo del dorsal  ;) si m'avises algún día d'aquests que surts a 5'20''... Encara que sigui poca estona... Em queden sis setmanes per la trailwalker i quant surto amb en Barceruel va entestat en anar a 4'45'' i jo la trailwalker si la faig a 6'00'' anire masa rapid pel meu grup !!!

Gent, estreno firma en uns segons demanant aportacions pel meu equip de la trailwalker, farem sorteig de material esportiu divers (i bastant bo per lo que he vist/provat) entre els que aportin més de 5 euros... Si voleu veure un Fiber fotent el bruto per la Trailwalker, 5 euritos i em feu feliç :-)

Crec que ja ho vaig dir pero gracies de nou als que es van deixar atracar una mica al sopar correcat amb les pulseres. :-)

M.M. (42K: 3:21:17 - 21K: 1:28:54 - 10K: 40:29 - 5K: 19:52)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Mar 2014 00:30 #246 per Fiber (Associat/da)
Ni un sol missatge en gairebé un día, tela...

Demà dijous pre-marató es pasará algú per CARMercader ???

M.M. (42K: 3:21:17 - 21K: 1:28:54 - 10K: 40:29 - 5K: 19:52)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Mar 2014 10:57 #247 per Jorfer (Associat/da)

Ni un sol missatge en gairebé un día, tela...

Demà dijous pre-marató es pasará algú per CARMercader ???


Segur que els washapps volen  :wink2:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Mar 2014 13:29 #248 per Danigoal (Associat/da)

Ni un sol missatge en gairebé un día, tela...

Demà dijous pre-marató es pasará algú per CARMercader ???


No crec, Xavi  :arf:
Jo tampoc estic al corrent de whatsaps, però l'ultim dia només van ser el chute i la rata. I el chute, si pot arribar a temps... Així que com ells només han de fer 30' - 40'.
A mi em toca un 6x1000 que faré a l'Escorxador.

Molta sort a tots per diumenge. No feu burrades eh, Barceruel? eh, Fiber? i a còrrer amb el cap fred, figurada i literalment  :winktongue:


PD.: no m'agrada gens la previsió del temps per diumenge, especiament per la ratadesants, que està per fer marcote i així es complica la cosa....

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Mar 2014 19:32 - 13 Mar 2014 19:36 #249 per Hansi (Associat/da)

Ni un sol missatge en gairebé un día, tela...

Com si no fos habitual... :'(

Pel que fa a mi, poc per explicar. Dies previs a la marató fent més descans atlètic de l'usual...No som gaires gasoses que la fem, i algun dels que la fan, és acompanyant altres, no a tope.

PD.: no m'agrada gens la previsió del temps per diumenge, especiament per la ratadesants, que està per fer marcote i així es complica la cosa....

Danigoal, per mi has tocat el punt decisiu de diumenge. Si hagués pogut escollir, em demano la temperatura d'ahir pel dia de la marató :mdr:, però totes les previsions deixen molt clar que serà un cap de setmana igual que el passat :beurk:, així que tothom que fem la marató, hem d'anar amb compte per la calor. No seran temperatures desorbitades, simplement és que tenim el cos habituat a córrer amb fred, i si fa uns graus més, dispara de seguida el cardio, apareix la fatiga, etc. Em temo que en la franja del litoral, a partir del km 30, entre el que portarem a les cames, la temperatura ambient que ja haurà pujat per l'hora que serà, i que estarem a ple sol, serà delicat.

Jorfer, et buscaré abans de començar :wink2:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Mar 2014 23:47 - 13 Mar 2014 23:48 #250 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Dani, m'ha agredit llegir que encara que sigui molt lentament avances postivament cap a la recuperació.  8)

Hansi, molt bon anàlisi de la realitat climatologica amb la que us trobareu el diumenge, saber gestionar-ho serà clau per arribar en condicions a la part final de la prova. Caldrà no deixar d'hidratar-se en cada un dels avituallaments previstos.

Barceruel sense pressió i fins on el teu cap i cos et diguin  :great:

Passada la meitat de setmana, puc dir que he començat a fer alguna cosa més que sortit a rodar, tres lesions en el mateix lloc en poc més de mig any i a la vista de possibles recurrencies, fa que sigui necessari reforçar tota aquesta part feble que tinc amb alguna cosa més que sortir a correr, pot ser no evitaré tornar a recaure, però al menys no serà per no haver-ho intentat, així que estic fent alguns exercicis i estiraments especifics diaris, el temps dirà  ;)

Diumenge espero poder, abans de l'inici, desitjar-vos sort i després anar-vos veient pels carrers :yes: . Descanseu tot el que pugueu i molts ànims que ben aviat podreu posar el punt i final a mesos de preparació, la primera victoria ja la teniu, ser a línia de sortida i la segona arribar fins on volieu fer-ho  :great:.


La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Mar 2014 14:08 #251 per gàltix (Associat/da)
Hola  :oops: :oops: :oops:

fa moooooolt que no passo per aquí, ni per l'assamblea, ni pel sopar...  :whip: :whip: :whip:

ÀNIMS, FORÇA I UNA DOSIS DE SORT als qui diumenge feu la marató de Bcn  :yes: :yes:

i una abraçada immensa, tendra i molt forta a l'Alice  :love:

Jo diumenge també faré una marató, amb pitjor marca que qualsevol dels qui feu Barcelona  :P

fins... aviat  :P


2015 Tornen les maratons d'asfalt ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Mar 2014 16:53 #252 per ratadesants (Associat/da)
Cama forta a la muntanya gàltix , també al krlos, que fa la UT Les Fonts  8) 8)

Ànims als que segui tocats i lesionats.

Diumenge intentarem córrer amb seny, i patir el just i necessari. El meu objectiu és millorar marca, si fos amb la temperatura de Donosti 2010  :love: arriscaria, amb el dia que tindrem possare'm el fre de mà....... o no. La preparació ha anat prou bé, però ja sabem que Barcelona al mes de març  :arf: :arf:

Salut i cames

"El éxito es un estado de paz mental, resultante de la satisfacción que produce saber que has hecho el máximo esfuerzo para alcanzar lo mejor que eres capaz de conseguir”

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Mar 2014 20:28 #253 per Jorfer (Associat/da)
Gasoses molta sort en els vostres objectius del diumenge ja siguin a l'asfalt o per la terra.
Ens veiem a la foto correcat  :yipi: :yipi:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Mar 2014 18:08 #254 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Galtix, Krlos, molta sort als vostres respectius reptes  :great:

Ratadesants m'alegra llegir el que has escrit i que igualment varem parlar ahir a la trobada a la Fira (rotllo IKEA  :mdr:) del Corredor. La climatologia serà un factor a tenir present i una bona gestió de la mateixa em penso que serà molt necessària.

Personalment seran 8 anys a la marató, 5 com a corredor i amb el demà, 3 com a espectador-seguidor.

Molta sort a T@TS, els carrers de Barcelona seran l'escenari del vostre èxit  8) 8) 8)

Ens veiem demà abans de la sortida  ;) 

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Mar 2014 15:33 #255 per krlos (Associat/da)
Bona tarda. Noticies maratonianes? Als meus grups de watsap només es parla de muntanya  :intello:
Jo 18h12 i molt content de la ràpida recuperació entre etapes. Demà començo a fotre bici kticagues  :oops:


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Mar 2014 22:15 #256 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Dia gran i moooolt calurós  :grrrrrr: a la ciutat

Que gran que s'ha fet aquesta marató  :great:, lluny queden anys no gaire llunyants  on correr pels carrers de Barcelona semblava no tenir el seguiment que s'espera per les dones i homes que afronten aquest repte personal.

Fer el seguiment com a espectador - seguidor, motiva per adoptar un paper diferent en futur però entrenar-la amb fred i correr amb calor no es fàcil de gestionar. 

Més enllà d'haver arribat dins de l'objectiu previst o lluny del mateix, avui es un dia per felicitar-vos a T@TS

Bona tarda. Noticies maratonianes? Als meus grups de watsap només es parla de muntanya  :intello:
Jo 18h12 i molt content de la ràpida recuperació entre etapes. Demà començo a fotre bici kticagues  :oops:


Krlos, enhorabona per la teva jornada a la muntanya  :party:

Al fil de la marató en Danili   :great: ha publicat els temps de T@TS els CorreCats  :love:



La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Mar 2014 22:59 #257 per guissona (Associat/da)
guissona, com a correcat, no seria ningú sense la familia graciosera.

Ho noto cada dia, ni que no escrigui per aquí, i avui m'ho heu tornat a demostrar.

Us estaré eternament agraïts, per avui, per ahir i per sempre.

Moltes gràcies kbrons :love: :love: :love: :love: :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Mar 2014 13:22 #258 per Dani (Associat/da)
Calor de merda. Prepares una marató tres mesos perquè et foti un dia de 20 graus. Tot i això molt bons resultats d'en Mario i HansitoW. Molt lluitat per en Rubens i en PedrodeSants que el vaig acompanyar els últims 8km amb un patiment XXL. La majoria de cares pel km34 eren un poema. En Simon molt bon estratega agafant un ritme constant gairebé tota la cursa i perdent poc temps

Ja han obert inscripcions per l'any 2015 amb la mateixa data. No m'hi veuran.

Aquest diumenge vinent m'he apuntat a la cursa de Bardalona noseque RUN  :mdr: Objectiu que la Pati vagi marca. Esperems que la calor ens respecti i pel que he vist el circuit és bastant, bastant bo.

Per favor aquil.les kbró, no em putegis més  :intello: :intello:

Krlos: Tiradeta llarga el cap de setmana, eh ?  :P

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Mar 2014 20:33 #259 per Hansi (Associat/da)
Eiii galifardeussss! :mdr:

Quina jornada atlètica ahir! :happy: Ho visc com si la ciutat es vestís de festa expressament pels qui ens agrada aquest esport! :party:

Estic content perquè vaig fer una bona marató, i més per ser un dia de temperatures altes (pel que el cos està acostumat venint de l'hivern). Estic orgullós per haver sabut controlar el ritme en els primers 20 km, era difícil aconseguir-ho perquè la feina de desgast de la calor encara no es manifestava, però era evident que ho faria en els km crucials, a partir del 30. Només em sap greu que el meu estat de forma era per baixar marca de 3 o 4 minuts en altres condicions meteorològiques, i en canvi em vaig haver de conformar amb quedar-me a poc més de 1'30" de MMP :arf:, això sí: fent el millor crono de les 4 edicions de la marató de Barcelona en què he pogut participar.

Genial tenir la companyia del Koldo :love: durant 26 km al meu costat, pendent de tot el que em podia ajudar, des d'agafar-me les begudes als avituallaments, a animar-me contínuament, recordar-me que no xerrés tant i estalviés alè, ... :smile: :smile: :smile:

També molt gran veure a tants de vosaltres que veníeu a participar de la festa fent ambient en la pre-cursa i animant a pleno pulmón durant la marató :love:.

I molt grans tots els que hi vau córrer :great:. El dia era criminal, almenys per la majoria d'humans (hi ha excepcions admirables).

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Mar 2014 21:03 #260 per ratadesants (Associat/da)
El resum de la meva maratò és una nova gran kk, i en van unes quantes. Sabia que no feia bon dia per mi, però vaig sortir a per la glòria igualment.

Content d'haver completat tot el pla de preparació del Chute  :love: I d'haver compartit molts kms amb en rubens i en Juan .

Gràcies a la claca  :love: :love: al llarg del recorregut

I molts  :love: :love: :love: :love: al Dani, que va estar amb mi quan pitjor estava

Amb el malament que ho vaig fer i he baixat 4' la marca de Rotterdam  :rofl:

Gràcies gasoses  :great:

"El éxito es un estado de paz mental, resultante de la satisfacción que produce saber que has hecho el máximo esfuerzo para alcanzar lo mejor que eres capaz de conseguir”

Please Entra or Crear compte to join the conversation.