Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

17 Mar 2014 22:42 #261 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Guissona un nova sub3 h. al sac, que et col·loca dins dels millors,  enhorabona crack  :great:

Hansi ahir l'estrategia era fonamental per gestionar el que us venia a sobre, aplaudeixo la teva intel·ligència i et feliicito per la marató feta. Ahir el temps va jugar en contra, dia i marató hi haurà que ho faci a favor.  8)

ratadesants com en el teu cas, també personalment perdo molt amb la calor, es per això que entenc que ahir no poguessis fer la marató que volies, però estigués convençut que arribarà un dia que tot l'esforç fet et serà recompensat  :great:

Sap greu i no puc dir que no al 100%, però repetint calendari l'any vinent  :'(, veig dificil estar a la línia de sortida  :arf:

Dani, la previsió meteo a dia d'avui, forta baixada de les temperatures el cap de setmana  :yipi:.

Avui he encetat la tercera setmana de rodatges, exercicis, estiraments,.. per poc a poc anar guanyant tot el perdut  :'( . Si res ho espatlla primera cursa, la marató de El Cortes Ingles  :^^:   

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Mar 2014 23:29 #262 per Hansi (Associat/da)
Vas fort, Josep58, una marató per tornar a les curses, així m'agrada! :he:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Mar 2014 19:52 #263 per Danigoal (Associat/da)
Enhorabona a tots els maratonians!  :party: :party: :party:

Vist desde fora, era un dia molt dur. així que doble merit pels que vàreu aconseguir marques al voltant de les habituals, sortís o no. Bhryz, guissona, Wallaby, Chute, Hansi, Barceruel, rubens, Juan, ratadesants, costa, Zaldibia, nena i segur que em deixo algú  :oops:... sou uns cracks.
Però no us envejo  :mdr: A mi em queden 7 mesos i 1 dia per anar mentalitzant-me de nou, no em penso estressar  :winktongue:
De moment pas a pas amb que toca: d'aquí 2 setmanes la Mitja del Maresme i després a debutar a Medijocs.

Grans notícies, Dani i Josep58  :yipi:

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Mar 2014 00:24 #264 per Dani (Associat/da)
Josep58: Jo també m'estic pensant fer el corte Inglés però es una cursa molt dura muscularment si la fas a tope i anar a pasejar-la tampoc em crida molt. Crec que me la saltaré... Estic pensant en fer Bombers que tot i ser caríssima de la muerte, pel que porto gastat aquestes últims mesos en curses m'ho puc permetre  :intello:

Avui 36' i el millor dia per l'aquil.les, gairebé no ho he notat gens, només una mica quan m'he posat a 4'40"/km... i ostia, anava de càrdio, wooooooooooooooo!!!!! Això té bona pinta, però encara falta una mica.

Ah, estic de règim nanus, no pot ser arribar al meu tope 73,4 kilakus. En una setmana un kilo menys i qui em foti davant un postre li parteixo la cara, quedeu avisats.

Diumenge de llebre de la Patri amb baixada de temperatures !! A per marcaaa, oeee

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Mar 2014 23:17 #265 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Dani, coincideixo amb la teva descripció sobre la duresa de El Corte Ingles, tot i que només l'he fet un cop  :oops:, però m'ho vaig passar bé i em va servir de preparació per anar trobant el punt optim que enguany espero trobar a La Nocturna de l'Hospitalet.

Bombers ja fa un parell d'anys que no l'he fet i enguany m'ho estic pensant, en tot cas tampoc crec que arribés per fer-la al 100%.

Avui segon entrenament de la setmana, abans de començar veig que arriba el quimg  8) que va cap al Masnou així que junts xerrant he fet el 50% del quilometratge, després en solitari he fet la tornada una mica més viva (4'45"-4'35"), de cardio fatal però això ja millorarà. Muscularment crec que falta molt poc per deixar enrere totalment els mals.

Salut a t@ts     

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Mar 2014 20:48 #266 per ratadesants (Associat/da)
Com van les recuperacions gasoses ?

Tots a punt per fer unes bones bombolles a l'Abril ?

"El éxito es un estado de paz mental, resultante de la satisfacción que produce saber que has hecho el máximo esfuerzo para alcanzar lo mejor que eres capaz de conseguir”

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Mar 2014 22:11 #267 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Com van les recuperacions gasoses ?

Tots a punt per fer unes bones bombolles a l'Abril ?


A l'Abril farem bombolles ¡¡¡ sinònim de gasoses pot ser  :666:, però també ho podem fer amb bombolles perquè que tots estarem bons, que en tinc ganes de celebrar-ho.  :yes:

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Mar 2014 23:20 #268 per guissona (Associat/da)

Com van les recuperacions gasoses ?

Tots a punt per fer unes bones bombolles a l'Abril ?


Noto que m'he recuperat molt ràpid de la marató, com "antaño".

I l'abril, en comptes de fer-lo servir per repartir bombolletes, l'utilitzaré per preparar la marató d'Hamburg del 4/05.

El mestre més gran em portarà a un alte sub3h. O això espero.

Amunt i crits, gracioses.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mar 2014 11:17 #269 per Danigoal (Associat/da)
Bon dia, gasoses!

Ja esteu descansant bé els maratonians per aprofitar d'aquí unes setmanes la supercompensació? A mi l'ultima vegada només em va trigar 1 any en arribar  :rofl:  :rofl:  (18/11/2012: petada a la Marató de Valencia, 17/11/2013: Sub40 a El Clot)

Com van les recuperacions gasoses ?

Tots a punt per fer unes bones bombolles a l'Abril ?


Noto que m'he recuperat molt ràpid de la marató, com "antaño".

I l'abril, en comptes de fer-lo servir per repartir bombolletes, l'utilitzaré per preparar la marató d'Hamburg del 4/05.

El mestre més gran em portarà a un alte sub3h. O això espero.

Amunt i crits, gracioses.


:great: :great: :great:

Molta sort a la patiño demà a Badalona
Jo les gasoses als 10mils les deixaré pel maig (11/05 Badalona o Sant Quirze, 18/05 Can Mercader i 24/05 Intercol·legial)
Tot i crec que no em resistiré i abans m'apuntaré a la Nocturna de L'H (26/04).
I segurament m'equivoco en deixar-ho per tant tard, perquè aquests dies em trobo rapidíssim: la setmana pasada 6x1000, 4 d'ells per sota de 3'55 amb "facilitat" i l'ultima en 3'44". I això que vaig reduir una mica algunes recuperacions.
I aquest dijous mini piràmide (500/1000/2000/1000/500) en  1’51.8” (3’44) – 3’52” – 7’57” (3’59) – 3’47” – 1’50.2” (3’40) amb rec.1'15"
Com deia el Hansi fa uns dies pinta molt bé, però ja veurem

A recuperar-se bé  ;)

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mar 2014 17:55 #270 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Guissona si la recuperació es bona, es per que vas fer un bona preparació i una molt bona gestió de la marató  :great:

Danigoal, molts bones series  :great: ho tens tot de cara per :glasses: la mitja de la semana vinernt, que el circuit es bo i si el temps no us juga una mala passada,  ets ferm  candidat a MMP  8)

Dani que vagi molt bé el retorn i que tinguem celebració doble amb la nova MP de la Patiño

Demà si el temps ho permet completaré una primera setmana de 5 dies des de fa força temps  ;)

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mar 2014 19:47 #271 per krlos (Associat/da)

Hola,

Guissona si la recuperació es bona, es per que vas fer un bona preparació i una molt bona gestió de la marató  :great:


Un entrenador diria que si la recuperació es ràpida i bona es perquè no et vas esforçar gaire  :666:
Però com que no soc entrenador... :party: :rofl:


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Mar 2014 11:48 #272 per guissona (Associat/da)

Hola,

Guissona si la recuperació es bona, es per que vas fer un bona preparació i una molt bona gestió de la marató  :great:


Un entrenador diria que si la recuperació es ràpida i bona es perquè no et vas esforçar gaire  :666:
Però com que no soc entrenador... :party: :rofl:


La de Barcelona me la vaig agafar de passeig, kbró de Vilomara  :love: :666:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Mar 2014 16:17 #273 per krlos (Associat/da)

Hola,

Guissona si la recuperació es bona, es per que vas fer un bona preparació i una molt bona gestió de la marató  :great:


Un entrenador diria que si la recuperació es ràpida i bona es perquè no et vas esforçar gaire  :666:
Però com que no soc entrenador... :party: :rofl:


La de Barcelona me la vaig agafar de passeig, kbró de Vilomara  :love: :666:


Mira! Igual que avui Ruben, Jaumet, Meep i servidora, que hem passejat 4h30' a la Punk de Sallent. Son tan simpàtics que pensàvem que estàvem a punt d'acabar al voltant dels 25 km i a un avituallament ens diuen. No si queden 6 o 7 encara  :rofl:


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Mar 2014 16:21 #274 per krlos (Associat/da)


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Mar 2014 18:26 #275 per rubens (Associat/da)
Ja fa temps que vull passar per aquí i no ho faig.  :oops:

Del dia de la Marató de Barcelona, moltíssimes gràcies a tots pels ànims! La veritat és que dona gust sentir-te tan estimat :love: :love: La llàstima és que vols agrair amb una molt bona marató i surt un trunyo.
Vaig sortir amb molts dubtes de com aniria la marató i em va posar a lloc.  :arf:  Vaig aguantar fins el 31 i després, agonitzant. En fi, si no s´entrena com cal no hi ha miracles. I a sobre m´ha costat moltíssim recuperar-me de l´esforç. Serà l´edat.  :mdr:

I avui, res, passejada amb al krlos, meep i Jaumet. M´ho he passat teta peró realment no estava preparat per fer gairabé 32kms i menys als ritmes als que m´han fet còrrer aquests kbrons.  :666:

No passo gaire per aquí i no és per falta de ganes. Els dies passen volant, tinc massa coses al cap, no tinc temps de conectar-me a la feina i quan arribo a casa, desconecto de l´ordinador. Em sap greu peró a veure si puc canviar aquesta tendencia.

Gràcies a tots per ser com sou!  :wink2:

I ah!! gràcies krlos per totes les fotos i els videos!  :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Mar 2014 19:29 #276 per Hansi (Associat/da)
Hola galifardeus!

No he corregut en tota la setmana fins avui, jo sí que necessitava molt descans per recuperar bé muscularment de la marató. Avui he fet els 10 km de Figueres a ritme molt moderat i prudent la primera volta, i una mica més sueltu a la segona, però també amb molt de compte per no fer cap destrossa. Encara falta per poder-li demanar a la musculatura que doni de si.

Les properes setmanes faré curses de muntanya assequibles pel meu pobre nivell muntanyeru :P i amb l'única pretensió de ser-hi, gaudir de la natura i de l'ambient :smile:.

Danigowl, no esperis tant per aprofitar aquest punt de forma en un deu miiiil! :party:

Finalment, la Patiño avui no anava a Badalona perquè li va sorgir un altre compromís més important. Segur que intentarà MMP de 10mil aviat, amb el Puma de llebre 8)

Josep58, setmana de 5 dies ok? Mica en mica s'omple la pica! 8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Mar 2014 20:45 #277 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Krlos, bon reportatge :great:

Rubens amunt i crits com he llegit per aquí  :great:, no li donis més voltes que diumenge passat les condicions van passar factura a tothom d'una o altra manera.

Hansi et veig tornant a fer grans deumils aquesta primavera  8)

Aquest matí 5è dia de la setmana fet amb sessió de 10,5 km. suaus + unes rectes ;) feta en companyia d'intergrants del JB Team en un matí fresquet i massa ventós pels camins al costat de Llobregat des de Cornellà.

Salut i kms.  8)

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Mar 2014 21:46 #278 per krlos (Associat/da)
Una mica tard, però aquí deixo la meva crònica de la Ultra de les Fonts

trainingintheclouds.wordpress.com/2014/0.../ultra-de-les-fonts/


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Mar 2014 23:11 - 24 Mar 2014 23:13 #279 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Una mica tard, però aquí deixo la meva crònica de la Ultra de les Fonts

trainingintheclouds.wordpress.com/2014/0.../ultra-de-les-fonts/


Dius que arribes curt de preparació a tot allò que fas, però trencas les teves propies previsions a la baixa que dóna gust :great: Bona crònica  :great: i enhorabona venusià  :party:, molt lluitada i una més al sac  8)

Enceto nova setmana en la que em proposo començar a posar-hi ritmes.

Després d'uns anys sense ser-hi, m'acabo d'inscriure a Bombers  ;) que vaig curt de curses  :rofl:

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Mar 2014 17:35 #280 per Dani (Associat/da)
Hem deixat la MMP de la Patiño per La Llagosta, cursa històricament curta però tenim la sort que ara està homologada perquè es campionat de catalunya i la FCA els hi obliga.  ;)

Ahira ja vaig fer 9 km. Amuntttttt

En Warce em farà pupeta avui a la planta del peu, au au au

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.