Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

16 febrer 2014 19:14 #181 per Dani (Associat/da)
Rata de Sants

Patiño

Belen


Tres marques personals més al sac.

Ratona, sortiras sub3.30 i hope!

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 febrer 2014 20:34 #182 per Danigoal (Associat/da)

Rata de Sants

Patiño

Belen

Tres marques personals més al sac.

Ratona, sortiras sub3.30 i hope!


:party: :party: :party: Enhorabona!.
I espectaculars també les marques del Bhryz :surprised:, Wallaby, Hansi, Jorfer, ....  :great: :great: :great:
jo he pasat entrenant, al costat de la sortida uns 30" abans de que es fes la primera de les sortides

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 febrer 2014 20:45 #183 per ratadesants (Associat/da)
Felciitats a tots/es per les marques  :great: :great:

L'Apintu i el Costa també han fet marca

Aquí un altre que ha fet marca, després de 3 anys de no baixar-la, al final 1h36m14s, una retallada de 55s que em donen més ànims de cara a l'objectiu gran que és la Maratò BCN.

Agraïr al Josep58 que ha estat els 21km fent-me de llebre (a mi i al punto.com), parant-me als kms inicials i esperonant-me quan les forces defallien, de 10. Moltes gràcies Josep  :love: , desitjo que facis net de les molèsties als isquios ben aviat.

I com no, al meu mister Chute  :love:, sense la seva guia no seria el mateix.

I també als companys/es amb els que comparteixo tirades i entrenaments a Can Mercader, l'Escorxador, Sants.... no hi ha res com fer grup  :great:

Ratona, sortiras sub3.30 i hope!


Encara queda un mes  :beurk:

"El éxito es un estado de paz mental, resultante de la satisfacción que produce saber que has hecho el máximo esfuerzo para alcanzar lo mejor que eres capaz de conseguir”

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 febrer 2014 20:48 #184 per Jorfer (Associat/da)
Doncs si senyores i senyors ha sigut un dia molt bo per córrer i per un recorregut molt bo per fer marca.

Hansi, jo també vull estar dubtòs i constipat com tu pedaço de ka....  :666: :666: :666: Felicitats crack!!!

M'alegren molt les marques que han caigut com les de Rata, Belén, Zaldibia, apintu, costa Wallaby, Boris,...

Barceruel has fet una bona llebrejada company. Tu també estàs fort  :great: :great:

Chute bona marca del més gran si senyor  :great: :great:

I el Josep58 ha acabat sense molèsties  :great: :great: em sembla oi?

Continuem!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 febrer 2014 22:36 - 16 febrer 2014 22:38 #185 per Hansi (Associat/da)
Gran Rata :party: :party:, et mereixes aquestes alegries, i nena, i Patiño, i Apintu, i Costa :party: (de qui no ho sabia jo, no l'he vist).

Amb encostipat i males sensacions al cos des de fa uns dies, estava ple de dubtes abans de córrer, inclús veia possible haver de retirar-me aprofitant el pas per l'Arc de Triomf al km 8. Però per sort m'he trobat força bé pel que m'esperava i he pogut fer la millor mitja des de fa 6 anys :beurk: :party:.

Hansi, jo també vull estar dubtòs i constipat com tu pedaço de ka....  :666: :666: :666: Felicitats crack!!!

:rofl: :rofl: :he: :he: Has fet una gran cursa, estàs realment bé! Jo he defallit muscularment en l'últim terç de cursa, amb la musculatura molt adolorida a partir del km 18, semblava el final d'una marató de les que un pateix, no d'una mitja.

Josep58, m'ha alegrat que hagis pogut participar! 8) A veure si et pots curar bé aviat! :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 febrer 2014 22:36 #186 per Josep58 (Associat/da)
Hola ¡¡¡

Tal com varem parlar dijous a Can Mercder, avui havia de ser el dia de la ratadesants i molt content de que hagi pogut rebaixar aquesta MP en mitja que ja feia massa temps que no feia honor als seus entrenaments i ganes que hi posa per anar millorant dia a dia. Moltes felicitats Pere, has fet una gran mitja  :great:

Per la meva part de la mitja, no massa ha explicar, a meitat de setmana estava entre fer-la o no estar a la línia de sortida, ja són 15 dies de mals de caps amb l'isquio i començo a veure que encara tinc alguns dies més per endavant. Fins al km. 9 practicament ni senyals de vida, però a partit d'aquí ja han estat presents, cap al km. 11 que li he comentat al Pere m'ha passat pel cap deixar-ho estar (ho haviem parlat no fos el cas que no el pogues acompanyar tota la cursa), però tot comprovant que no anaven a més, he seguit fins al final.

Acabar i poder comentar amb el Hansi, Koldo que han fet unes excel·lents mitges i que en general tothom amb qui em trobava estava molt content del seus resultats, em compensa també l'haver pres la decisió de fer la cursa.

Ara obrirem uns dies de descans per curar bé el que semblaven unes molesties de curta durada.  :ouch:

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 febrer 2014 13:04 #187 per Oriol_TBID (Associat/da)
Bones gent!

Passo per aquí per donar una "colleja virtual" al Hansi  ;) Acabo de mirar el teu resultat i entra dins del pactat abans de començar la mitja!

Ho veus com sortiria bé!  8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 febrer 2014 21:14 - 17 febrer 2014 21:18 #188 per Hansi (Associat/da)

Bones gent!

Passo per aquí per donar una "colleja virtual" al Hansi  ;) Acabo de mirar el teu resultat i entra dins del pactat abans de començar la mitja!

Ho veus com sortiria bé!  8)

Rebuda!  :mdr: 8) 8)
Et vaig buscar a l'arribada perquè me la donessis, amb tota justícia :he:, tal com havíem pactat, però devies estar en un altre dels moltíssims vestidors :whistle: que l'esplèndida organització de la mitja de BCN va posar a la nostra disposició :whip:.

En efecte, vaig trobar-me millor del que pensava :party:, tot i que vaig haver de patir bastant en els darrers km per aconseguir aquesta marca.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 febrer 2014 09:46 #189 per Danigoal (Associat/da)

L'Apintu i el Costa també han fet marca


:party: :party: L'Apocapoc Diagonal gairebé al complet! Només faltava jo...  :oops: A veure si d'aqui a 10 dies puc dir el mateix, que la meva MMP ja té 2 anys. I de fet, estic clavant els resultats de fa dos anys a les series i amb alguns entrenaments més canyeros, com el d'ahir: 4km a 4'44" + 8km a 4'16"

Avui, a Can Mercader, em toca 8x1000m rec. 1'30"  :beurk: Això vol dir que els maratonians teniu el mític 10x1000m?  :beurk: :beurk:

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 febrer 2014 23:19 #190 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Des del diumenge passat ni un metre, molesties varies totes localitzades a la part posterior de la cuixa dreta, que m'han fet pensar que era el millor que podia fer, ja fa 21 dies que no anem bé :arf:
A primera hora de la tarda he passat per les mans del Victor. En el millor dels casos el pronostic demana al menys una setmana més de descans. Cal temps per curar els mals trobats.

Danigoal espero que al Prat t'afegueixes al grup dels MMP.  :great:

Dani espero que el teu procés continuï avançant pel bon camí  8)

Ja explicareu com ha anat la sessió a Can Mercader. ;)

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 febrer 2014 10:35 #191 per Danigoal (Associat/da)
Gràcies Josep58  A veure si pots fer net aviat.  :great:

La veritat és que ahir va anar molt bé la sesió a Can Mercader. Asistència reduïda: anna_cleta, anguru (d'espectador), GermàTub, ratadesants, R3 i jo mateix. I quan estàvem acabant, començava la kasu

El 10x1000 el van fer l'R3 a ritmes infernals (menys de 3'30 de mitjana, crec) i l'speedygonzalezdesants que va acabar l'ultima a 4'03!  :surprised:
Jo vaig fer el 8x1000 millor de l'esperat després d'ahir: 4'02 - 3'57 - 3'54 - 3'52 - 3'50 - 3'52 - 3'50 - 3'46  :oh: que em dona confiança per arriscar.
l'enxufada del mister, l'anna_cleta va fer només un 6x1000  :winktongue:
i el GermàTub va fer un 4x1000. 

Als que aneu a la Maratest ens veiem, ja que hi seré fent de voluntari a l'avituallament del km15. Espero que surti un bon dia (sembla que igual fa massa sol i tot) i tingueu bons entrenaments.

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 febrer 2014 19:31 #192 per Jorfer (Associat/da)
Danigoal amb aquestes sèries segur que d'aqui deu dies cau  una nova MMP  :yes: :yes:

Josep58 ànims ja que falta menys per a la tornada, al mateix pels demés lesionats com és el cas de Dani.

Per cert, els gasoses esteu muntant equip per a la marató de relleus de SJDespi?
El grup d'entrenament Jb :yes: :yes: us recordo que tenim la inscripció gratuïta guanyada i suada durant les 24 hores  :wink2: :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 febrer 2014 22:16 #193 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Jorfer  :great:, ja m'he fet a la idea que cal ser més pacient del que ho he estat i descansar el necessari  8)

Danigoal, molt bones sèries, quan ens tornem a trobar a Can Mercader i vagi agafant la forma, ja tinc a qui mirar de seguir  ;).

Que us vagi molt bé als que diumenge estigueu a la Maratest.  :great: i una abraçada :love: als que esteu lesionats o amb molesties que no acaben de deixar-vos  ;)

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 febrer 2014 17:02 - 22 febrer 2014 21:53 #194 per Danigoal (Associat/da)
Molta sort als maratonians a Sevilla krlos,Fiber i esrafiki  :great: :great: :great:
A veure si podeu aconseguir les MMP

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 febrer 2014 18:43 #195 per Hansi (Associat/da)
Josep58, fer bondat uns dies descansant segur que et va bé. Ànims, que encara que es faci pesat, segur que et permetrà tornar ja sense molèsties i anar-les oblidant 8).

Avui ens hem trobat uns quants fent tirada llarga de 30 km al Maratest de Badalona, mentre altres estaven a Sevilla fent la marató, i algú corria per Balaguer :sarcastic:. Resultats de tota mena a tots els llocs (per desgràcia, n'hi ha hagut que han patit :arf:). Per part meva, un bon entrenament llarg i bones estones amb els amics :great:.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 febrer 2014 20:52 #196 per Jorfer (Associat/da)
Hansi m'espantes amb el bon estat de forma que estàs. La faràs gran el proper dia 23  :yes: :yes:
Danigoal gràcies pels teus ànims a l'avituallament  :great: :great:

Com li ha anat al krlos:oops: :oops:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 febrer 2014 22:37 #197 per Hansi (Associat/da)
Gràcies per les teves paraules, Jorfer, però tinc massa males experiències en maratons... :arf:
Anirem veient, dia a dia :smile:.

Pels que no ho sapigueu, el Krlos ha tingut dolors musculars des del km 10 :beurk: i ha acabat fent 3h13' patint molt :ouch:. Però estava la mar de content, és un crack :smile:. Ja explicarà ell mateix amb més detall quan pugui, suposo.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 febrer 2014 23:13 #198 per Jorfer (Associat/da)
Doncs està molt bé krlos 3h13 amb calor i dolor és per no queixar-se
Ets gran campió. Moltes felicitats  :great: :great:  :great: :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 febrer 2014 19:02 #199 per Hansi (Associat/da)
Teniu la crònica del Krlos al fil de la marató de Sevilla 8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 febrer 2014 19:10 #200 per krlos (Associat/da)
Sip  :he:

Ara arribant a Lleida. Ai, les cames quan baixi d'aquí  :rofl:


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.