Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

02 Mai 2014 17:13 #361 per Dani (Associat/da)
Bones !!!

Setmana una mica rara. Dissabte, minuts abans de la cursa contractura brutal a l'espatlla. Vaig correr tota la cursa amb molt de dolor. Encara em molesta bastant però ja està de baixada.

Dilluns: Surto amb en Pedro i l'aquil.les es desperta de cop. Ui ui, ui. Quina mala pinta.....  :grrrrrr: :grrrrrr:

Ahir dijous surto amb en meep a fer running catxing i els primers minuts l'aquil.les sembla... però res !! Puc fer els 10,5 km sense cap problema, fins i tot apretar els últims 2 i zero problemes. Ufff, quin zuztu. Però cap a la meitat l'esquena em fot una estrabada i em quedo gairebé clavat... Estiro una mica i res. Arribo a casa i em fot mal l'esquena... Fantàstic !! Per la nit fregues a 4 llocs, esquena, espatlla, aquil.les i fascia. Tinc la negra.

Descansaré fins dissabte o diumenge. Que avui correria com robocop.

Per cert, les Cortana ahir si les vaig poder disfrutar bastant més i són una passada, sobretot a ritmes alts. Amb el drop baix tens la sensació que t'impulsen més i és una sensació molt diferent a les jazz. Molen !

Toco fusta perquè tela marinera. M'estic fotent gran per minuts !

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Mai 2014 17:28 #362 per Zesar (Visitant)
Ostia! Que el sábado a mi me pasó lo mismo (Salgo de guardarropa y antes de empezar a correr, rás! la espalda Iba calentando a 7' porque no podía más rápido)  :beurk:

La diferencia es que en carrera no, pero el martes/miércoles e incluso hoy, voy con posición medio rara en la espalda baja, pero he mejorado como 10''/km a todos los ritmos (cuando se me pase lo de la espalda se me pasará eso de correr rápido, ja,ja,ja)

Dani, pues va a ser que lo del aquiles y la espalda están relacionados. Cuídate!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Mai 2014 17:35 #363 per solteron (Associat/da)
Si, relacionado por la cadena muscular posterior, a recuperarse !!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Mai 2014 14:27 - 03 Mai 2014 14:32 #364 per Danigoal (Associat/da)
Com va el cap de setmana?

A veure quina calda fa demà per entrenar 15km. Com sigui com avui...
Dijous també va fer una temperatura alteta però tot i això van sortir unes bones series: 12x500 gairebé totes entre 1'48 i 1'50 a excepció de la primera en 1'45  :whistle: i una en 1'51 que vaig haver de frenar de cop i arrencar.

aprofito per desitjar-li aquí tb molta sorta al guissona a Hamburg i als que competiu demà pels puestus.

Veig que estem poc actius al fil :mdr:...per variar... :whistle:

La cursa del castell de Sant Ferran de Figueres és molt xula, la recomano a tothom... excepte als que tenen al·lèrgia als camins de terra i pedres, perquè el 80% ho és. Alguna pujadeta dura també. La qualificaria de cros, amb un mix de ruta.

Gran ambient de cursa popular autèntica, uns pocs centenars de participants, bona organització, i la curiositat de ficar-te en el fossar d'una fortalesa del s.XVIII i córrer-hi un parell o tres de km sobre terra, pedres i herba, on fa tres-cents anys estava ple d'aigua :oh:, per després fer una entrada d'uns quants hectòmetres a les dependències del castell (cavallerisses, patis, passadissos). Una passada, em va encantar!

Diumenge vaig a la mitja de Tàrrega, de la qual també tinc tan bones referències, en el sentit de cursa feta amb carinyo per al corredor popular :party:.


:great: Bona cursa Hansi

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Mai 2014 15:02 #365 per Dani (Associat/da)
Els meus entrenaments son parte de guerra  :intello:

Lo de l'esquena gairebé curat. Només ho he notat mooolt lleugerament al començar a córrer. L'espatlla encara em dona la llauna. Però això no té relació amb l'aquil.les. Va ser fent un moviment brusc i zasca. Aquil.les i fascitis gairebé curades!

Avui 10km aprox en 43'30" Molt bones sensacions i disfrutant avui sí de les Saucony Cortana, una passada de bambes.

Aquesta setmana només tres dies, ara espero ja pujar a 4 defenitivament.

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Mai 2014 17:35 #366 per Jorfer (Associat/da)
Dani parles tant bé de les Cortana que no sé si les haurem de provar. Jo peso 73/75 kgs potser és massa oi?  :whistle: :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Mai 2014 18:43 - 04 Mai 2014 23:27 #367 per Josep58 (Associat/da)
Hola ¡¡¡

Hansi, bona cursa aquesta de Figueres  :great:. Ja ens explicaràs com ha anat la mitja de Tarrega

Danigoal, llegueixo que continues fent bons registres a les sèries. A Hospitalet el sub40' es va escapar per ben poquet, segur que el vent del km.8 al 9 et va penalitzar el just per no baixar, però tot i la calor que va arribant estic segur que ho tens a les cames  8)
Zesar, tantos males  :grrrrrr:, alguien nos no quiere ben sanotes

Dani celebro que les Cortana hagin estat una bona adquisició. Ara només falta acabar de curar-se be del tot i aprofitar que estem de pujada i anar millorant en les properes curses.

No es que vulgui fer la competència  :he: però també la setmana ha estat rara-rara. Comencem per diumenge passat, al cap vespre surto a fer 30' suaus per recuperar de la cursa de l'H. i quan ja estic acabant, l'isquio torna a donar pel c**, no ho entenc co**ons que vaig a 5'30" al menys,  hooome que ja semblo el pupes :he:. Com que la setmana laboralment es forta tot preparant el dia 1 de maig, m'agafo dilluns, dimarts i dimecres descans, dijous molt dora molt dora abans d'anar a la feina, 30' suaus i força bé  :yipi:

Divendres marxem tota la família a terres guixolenques, surto a entrenar per la via verda de tornada m'agafa la pluja però anar per la part del bosc amb pluja es guapo, guapo i l'isquio està callat. De conya

Ahir dissabte hi torno però aquest cop fent pujades, 3x5X200 metres, al primer bloc a veure que tal, perfecte, així que els altres dos ben vius i acabo molt satisfet.  8)

Avui descans per recuperar les dues sessions fetes, setmana de 3 dies però demà esperem continuar
   

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Mai 2014 20:00 #368 per Hansi (Associat/da)
Josep58, sembla que l'ensurt no ha tingut transcendència, a seguir la bona línia, ànims! 8)

Al Dani no li feu molt de cas, que s'està fent iaio :666:. A veure si et cuides més, borinot de Sants! :love:

Jo vaig fer la mitja de Tàrrega ahir, amb un recorregut nou i totalment urbà, a dues voltes (Jorfer, ho sento però ja no es passa per camps de blat i roselles :frown:). Un entrenament fortet i amb resultat satisfactori, malgrat tenir un perfil de constants alternances de pendent (trencacames). La cursa segueix sent tan recomanable com tothom m'havia dit :great:, així que és una altra coneixença que tindré en compte per repetir en anys futurs :yes:.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Mai 2014 23:16 - 05 Mai 2014 23:33 #369 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Hansi  :love:, pel que has explicat de la mitja de Tarrega, és una bona trobada poder fer una cursa sense les grans concentracions de corredors que tenim a la majoria de les curses. Si a més en l'organització, els voluntaris i en general el tracte rebut i tens una nova satisfacció, tot plegat compensa els kilòmetres fets per ser-hi.

Avui dilluns setmana de St. Quirze :yipi:, primer entrenament de la setmana, amb 12 kms. pel passeig fent 6 kms. suaus de ritme però amb un fort vent de cara, després 5 a 4'30" (aprofitant el vent a favor  :he:) acabant amb 1 km. de recuperació.

El meu isquio dret es malaparit com ell sol :grrrrrr: no es mereix ni aigua, bé aigua si que cal hidratar-se  :666:

Pràcticament acabant la sessió m'he creuat amb l'Ecopac  :yipi:, llàstima no haver-nos trobat abans per compartir sessió i kms.

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Mai 2014 22:56 #370 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Avui dimarts segon entrenament setmanal amb 21' d'escalfament i un 5x1000 amb 1'30" de recuperació. Poc temps de marge per recuperar però si el planning ho diu cal fer cas  ;). Temps resultants 4'06"- 403"- 4'03"- 4'03"- 4'00", una mica justets per anar a buscar l'objectiu sub41' a Can Mercader.

Demà descans per assimilar la feina feta i dijous continuar  ;)

Espero que tots estigueu bé i pugeu fer els entrenaments previstos.

No sigui que els deus en donin un premi i pugui acostar-me a Can Mercader, als que hi aneu que teniu 

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Mai 2014 13:41 #371 per Jorfer (Associat/da)
Hansi doncs desconeixia el canvi de recorregut. Bona mitja company.

Josep58 jo crec que si que arribes pel sub 41 a Can Mercader que encara falten deu dies.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Mai 2014 18:08 - 07 Mai 2014 18:12 #372 per Hansi (Associat/da)
Josep58, crec que el Jorfer té raó. Si els músculs es van posant a lloc i van assimilant entrenaments, per la cursa de Can Mercader pots estar en la frontera del 41' però per sota 8).

Jo no podré anar a fer sèries demà al CAR Mercader :frown:. Em toca un 2000/1500/1000/500 amb rec. 2', que no sé a quina hora del dia podré fer. Espero que abans de sopar :mdr:.

Dilluns vaig anar a fer massatge de descàrrega (les cames ja ho estaven demanant a crits feia uns dies) i ahir vaig descansar. Avui sortiré a trotar 10 km a ritme còmode, i demà potser les sèries no sortiran gaire ràpides, perquè respectaré el que dictin les sensacions musculars. Sóc dels que dies després d'una descàrrega encara no funcionen amb normalitat :oops:.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Mai 2014 19:57 #373 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Jorfer, Hansi, teniu raó encara queden 10 dies, tant de bo pugui estar en aquests números i un més després a Pineda anar a pel sub40'  ;)

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Mai 2014 20:50 #374 per Jorfer (Associat/da)
Hansi doncs tenint misters/entrenadors diferents quasi tenim el mateix entreno de sèries doncs jo tinc 4x1500 + 1 de 1000 i 1 de 500  :yes: :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Mai 2014 22:30 #375 per ecopac (Associat/da)
Doncs si;

dilluns em vaig arrossegar pel passeig amb la tornada amb vent en contra, i l'única cosa bona va ser trobar-me amb en josep58 quan ell ja gairebé estava acabant el seu entrenament.

Com costa tornar a agafar el ritme un cop l'has perdut... :'( :' :ouch:

Au, a millorar-nos tots de mals i dolències que tenim.

19.20 - 40.08 - 1.29.18 - 3.21.16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Mai 2014 10:01 #376 per Danigoal (Associat/da)
ecopac, tu per aquí  :party: :party:

Ens veiem a Can Mercader, a acabar d'afinar per Sant Quirze. I als que no aneu, ens veiem a Sant Quirze. Jo arriscaré i sortiré a ritme de sub40... per fer els 5km  :rofl: :clown:

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Mai 2014 12:43 #377 per Dani (Associat/da)
Eiiii, el retorn de Can Mercader després de ni se sabe !!!

Ha estat casualitat que l'Anguru pugi i que no es quedi a sopar.  :party:

Josep58. Jo avui 6*1000 rec2. Jo també em veig just pel sub41 a Can Mercader. Encara no he entrenat cap setmana 4 dies  :arf:

De totes formes sortirem a 4'06"/km i ja veurem. Objectiu baixar els 41'32" que vam fer a l'H !

Única molestia viva, l'espatlla. Ja em conformo  :party:

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Mai 2014 23:14 - 08 Mai 2014 23:34 #378 per Josep58 (Associat/da)
Hola.

Doncs si, retrobament avui a can Mercader, en el meu cas des del dijous abans de la mitja de Barcelona, així com 3 mesos quasi bé  :oh:.

Amb companyia de l'Anna_cleta, Anguru, ratadesants, Solteron, Chute, Dani, Danigoal, XarlaX,...., espero no haver deixat ningú fora  :oops: i després de la visita del Germàtub abans de començar, escalfament en grup, per després llicencia per cadascú fer el que calia, uns amb un 2000+1500+1000+500, altres fent series de 1000 i en el meu els comentats 4 kms. suaus, després 4 kms. amb desnivells suaus que m'han fet conèixer més a fons el parc de Can Mercader, acabant amb 3 voltes progressives.

Bona trobada :yes: que espero algun dijous poder anar repetint  8)

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Mai 2014 23:28 #379 per Jorfer (Associat/da)
Així m'agrada que la gent entreni en grup. Els patiments compartits es porten millor.  :yes: :yes: :yes: :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Mai 2014 00:24 #380 per Dani (Associat/da)

Hola,

Avui dimarts segon entrenament setmanal amb 21' d'escalfament i un 5x1000 amb 1'30" de recuperació. Poc temps de marge per recuperar però si el planning ho diu cal fer cas  ;). Temps resultants 4'06"- 403"- 4'03"- 4'03"- 4'00", una mica justets per anar a buscar l'objectiu sub41' a Can Mercader.

Demà descans per assimilar la feina feta i dijous continuar  ;)

Espero que tots estigueu bé i pugeu fer els entrenaments previstos.

No sigui que els deus en donin un premi i pugui acostar-me a Can Mercader, als que hi aneu que teniu 


Semblem bessons en ritmes i progressió  :intello:

Jo 6*1000  4'05 4'03 4'02 4'02 3'58 3'59 rec2'



10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.