Zurich Marató de Barcelona 10/03/2024

Zurich Marató de Barcelona 10/03/2024

17 Mar 2024 20:41 #261 per andreugg (Associat/da)
Jorfer Molt bona crònica i molt detallada, no havia pensat amb tantes dades hahaha. Llegint la teva crònica veig que també el teu grup va ser amb separació de 4 minuts, aquest avançament de l'horari va enganxar a gent que contava amb algun minut per alguna cosa i trobar-se que el seu grup o ja sortia o ja estava fora.

En quan al teu ritme, mare meva ets un megacrack! I segur que faràs el repte de les 10h, m'ha faltat l'avituallament final desprès de la marató, algun donut? Pella? hahaha.

La teva pujada de Diagonal mar també teníeu vent en contra amb ganes? No puc dir un grandiós, però si escoltes la càmera veuràs que s'escolta i arribant a Glories una bandera es veu com va.

Doncs res una abraçada i felicitats de nou!

10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Mar 2024 06:33 #262 per fandes (Associat/da)
Mare meva, agraïda feinada que ens heu donat amb tantes cròniques! Veig que, en general, heu estat capaços que la senyora fos benigne amb vosaltres. Això és molt!!!

Des de dins (avituallament 27,5) va ser molt emocionant animar-vos, espero que ja us sentiu recuperats i amb ganes de sumar nous reptes ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Mar 2024 18:00 #263 per Roubby (Associat/da)
CRÒNICA DE LA MEVA III MARATÓ

Lloc: Barcelona
Data: 10 Març 2024
Hora: 8:37

Nutrició: 4 gels Maurten (Kms 7/14/21/28), 6 càpsules de sals (2 abans de començar, 2 al KM 15, 2 al KM 30)
Equipació: Samarreta correcat de tirants, Malles Hoko, mitjons hoko, Mitjes de compressió, Vambes Saucony Endorphine Speed 3, rellotge Garmin Fènix 5, ulleres running

Preparació: La preparació ha sigut una continuació de la preparació pel marató de València, si contem els Kms des de la marató de València, surten 795 Km.

1- POST- VALÈNCIA
Un cop acabada la Marató de València, vaig estar pensant quin seria el següent repte a fer: Parlant amb el meu company de batalles Marc31, em comentava que estava molt motivat per fer la Marató de Barcelona 2024. Després de dos intents amb males sensacions, i sumat al nou circuit del proper any, volia tornar a intentar-ho de nou. A la tercera va la vençuda oi? Doncs apa, no fa falta molta motivació més. A més, altres correcats com Jorfer o XarlieOne1 (que tornava de la jubilació) també hi estarien.

2- PREPARACIÓ
Als pocs dies l'hi comento al míster JB la idea de fer la marató de Barcelona. Em diu que amb calma, però que és factible amb tres mesos de diferència. La preparació s'ha basat principalment en rodatges suaus a les 6 am excepte les tirades llargues de cap de setmana (a una hora més decent), alguns dies de qualitat (poquets) i alguna competició pel mig.
Destaco el relleu de dues hores en les 24hores, la mitja de Sitges amb un grapat de correcats on vaig poder fer 1:33h i la mitja de Barcelona, on vaig poder fer MMP rebaixant 5' i parant el crono en 1:27:52.

3- LA CURSA
M'aixeco a les 5:30 i menjo 3 torrades amb mel, un dònut de farina d'ametlla i un cafè. Quedo amb el Marc31 al metro i anem conversant sobre els nostres objectius i inquietuds prèvies a la cursa. Arribem al 365 i trobem al grup correcat: XarlieOne1, Amic, Curat i Jorfer. Aquests dos últims formaran la barqueta 3:15 juntament amb mi. Jrdi69 s'uneix amb nosaltres però vol sortir a un altre ritme. Anem al parking a deixar les coses i ens dirigim al cafè Zurich per fer la foto correcat. Després, cap a plaça Catalunya a fer les fotos de rigor. Ens desitgem tots bona cursa i anem cap al calaix blau. Sona l'himne Barcelona (una mica més soso que la sortida de plaça Espanya pel meu gust).
Començem i van caient poc a poc els primers kms, en ocasions vaig trobant massa gent i s'ha d'anar amb compte amb les voreres i separadors del carril bici per no caure. Passo el Km 5 en 23:07 i el Km 10 en 46:00. Anem mb i continuem sumant Kms. Al tram de Sagrada Família es queda Curat enrere i estem Jorfer i jo sols.
Anem passant els Kms i passem la mitja en 1:37:10, anem bé de marge pel sub 3:15.
Baixem pel paral.lel, on ja comença a apretar la calor i intentem buscar l'ombra. Passat colom Jorfer em comenta que si vaig bé que tiri, però ja l'hi dic que nanai que fins min el 30 estem junts. Passem el Km 25 en 1:55:08 i encarem el litoral. Aquí amb la calor començo a notar que poc a poc va baixant l'energia, però al 27.5 està l'avituallament correcat que ens anima com bojos i fa que em recuperi, a més em prenc el 4rt gel però costa empassar-lo.
Arribem al gir per encarar Diagonal i passo el KM 30 en 2:18:11. Vaig bé fins el Km 31, on de sobte em baixa en picat el rendiment. El mur existeix i a aparegut per fer-me patir el que queda.
Aquí ja veig que en Jorfer segueix amb velocitat creuer i ja no el puc atrapar, ara m'he de concentrar en trotar i trotar i que passin els Kms.
Passo el Km 35 en 2:43:29, aquí quasi no havia perdut temps, però és al sortir de la diagonal i encarar Llull que el cap ja em juga una mala passada. A partir d'aquí, hauré de parar en l'avituallament del 37,5 i en algun punt de Marina, ja no em queda energia per gaire més però s'ha d'acabar com sigui. Crec que en algun punt d'aqui veig al Joan33, però no recordo exactament on.
Arribem al KM 40 on veig un gran amic meu, el David, que em dona ànims, que em diu que ja ho tinc i que una altre més al sac. L'hi dic que vaig fatal però que ja arribo.
Al km 41 veig al ManelParty85, animant amb el públic. Això em dóna l'energia que em falta fins arribar a meta, i més sàpiguen que ell no ha pogut córrer per problemes al genoll.
Encaro l'últim gir i ja veig l'arc de Triomf amb la catifa blava, començo a apretar els punys i arribo en 3:25:15, quasi 3' menys que a València, així que MMP!
Veig al Jorfer a la meta com si res i l'hi dic que ho he passat molt malament al final i em diu que no em faci sang, que això és una marató i s'ha de saber patir. I em recorda que he aconseguit fer marca en cada marató que he fet.
Agafo la medalla i vaig a seure per agafar forces. Als pocs minuts arriba en XarlieOne1 que fa una marató sensacional, no et jubilis mai!
Sortim i fora m'espera en Marc31, que està pletòric amb la seva marca, quasi sub3 a la seva tercera marató. Encara que va patir com jo, em diu que gràcies a que el Joan33 el va acompanyar els últims kms va aconseguir mantenir el ritme fins a meta.
Anem al parking a buscar la roba i ens despedim de la resta de correcats. Agafem taxi i allà ja en fred analitzo la fita.
3/3 Maratons acabades i millorant marca, vaig pel bon camí.

4- AGRAIMENTS
A la meva dona, sé que no deu ser fàcil estar amb un runner!
Al grup de whats up, on disfrutem de la nostra passió i cada cop desvariem més.
Al comando Badalona: Marc31 i ManelParty85, encara que no em pogut quedar gaire per aquesta preparació.
Al JB, per anar guiant-me mes a mes i fer que vagi treien el millor de mi.

La propera? En el sopar correcat vaig escoltar algo sobre espetos....

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Mar 2024 20:47 #264 per Jorfer (Associat/da)
He començat a llegir-vos.
Fins la Mona, així que aquí van els meus comentaris.

Barceruel espectacular la temporada que portes, després de les grans 24 hores que vas realitzar i després dels dubtes que has tingut amb el parón obligat, et casques una MMP després de vuit anys. Impressionant!! I estic convençut que encara no has arribat al teu límit. Enhorabona!!

Sergi42195 ja ho vam comentar al sopar, però un dels factors claus en la marató és el cap i creure't les teves possibilitats així com no equivocar-se de ritme. Cadascun de nosaltres té les seves estratègies particulars per a concentrar-se i mantenir els ritmes. És qüestió de perseverar. I treball de la força quan ja tenim una edat. De totes formes queda't amb que has fet de nou una marató després de cinc anys.

XarlieOne1 amic de l'ànima, company de batalletes i entrenos, que t'he de dir que ja no hem comentat. Que bas fer una gran marató tal com plasmes en la meravellosa crònica (candidata a la millor crònica 2024??) on tens paraules d'estima i records per a tothom. Ets molt gran i ho saps. Ets una persona que suma en l'associació i que fas pinya. Les marques o si et jubiles són temes secundaris. No canviïs val?

Ironxevi enhorabona tiet. Bona feina de llebre de la neboda. Per cert, quantes portes? 200? Una passada, et recordo tota la vida fent maratons i continues al peu del canó donant guerra.

Mona moltes gràcies per les teves paraules. Intento fer-ho el millor que puc i sé en cada moment segons l'estat de forma i, sempre, amb il·lusió.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Mar 2024 17:34 - 19 Mar 2024 17:43 #265 per Tiny (Associat/da)
Vicenç Felicitacions per la nova marató en l'estrena de categoria.... Continuem :party:

XaviCht Enhorabona per acabar la marató amb tan poca preparació.. Això sempre dona moral pel futur :whistle:

RUNandWINE Portaves una magnífica preparació i encara amb la lesió, MMP per més de 3 minuts... :whistle:
La propera serà la del sub 3h30 segur! Gràcies per la crònica

Josep80 Gràcies per la felicitació i benvingut als M65! :great:

andreugg Un plaer compartir uns moments, encara que anavem a diferents ritmes.
Felicitats per la MMP , que espero que milloris aviat... Gràcies pel video! :party:

Jorfer Mare meva... ets un autèntic metrònom!! :clap: Increible regularitat i crec que el teu repte de les 3 maratons està molt ben encarat.
Gràcies per la crònica amb tans detalls :great:

Roubby Una nova MMP i també amb la sensació de marge de millora... Gràcies per la crònica :clap:

10 km. Sant Antoni 2011  42'37"
Mitja marató. BCN 2015  1h 34' 27"
Marató. Munic2015  3h.27'26"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Mar 2024 09:15 #266 per Josep80 (Associat/da)
reitero, felicitats a tothom!!
un plaer llegir les vostres cròniques. Gràcies.:clap: :clap: :clap:

Segueixo meravellat de que pugueu recordar tants detalls de la cursa, mentre esteu corrent. Gent que us saluda i anima, quilòmetre en que em passa això o allò, etc... Jo mai estic per a res, excepte per anar comptant quants quilòmetres em falten per acabar...:whistle: :whistle: :whistle:

total maratons: 50 (en 35 països)
maratons olímpiques: 22 de 23 (falta Beijing)
maratons majors: 6 de 6
maratons continents: 6 de 6 (renuncio Antàrtida)
Mitges a Estats USA: 21 estats de 50 (+DC)
Mitges Europa: 26 països
Mitges prov+territ. Canadà: 0 de 13

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Mar 2024 19:12 #267 per Dennis Teuling (Associat/da)
josep80, gràcies!
Lo teu són els detalls d'abans i després de les curses, amb tots els detalls de la ciutat :top:

Molt grans les cròniques!!

abdreuggg, malgrat estar atent a tot I gravant... cada cop més ràpid!!!

jorfer, amic, gran crònica, ple de detalls i una marca molt molt bona! Espero ser-hi quan coronis el sub 10h que no tinc cap dubte ara mateix!!

Roubby bona crònica!!! Llàstima del mur (que en part és la gràcia de la Marató... però no el dia D), I seguríssim que en breu domines tu també aquesta màgica distància. S'ha d'aprendre la Marató i tu ets dels que faran un sub 3h d'aquí pocs anys!!
Segueix així campió!!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Mar 2024 23:33 #268 per Jordi (Associat/da)
Molt content de llegir bones còniques i millors resultats en una marató amb un circuit que hem va motivar :party: :party:

Pel que fa a mi, començo a preocupar-me o no, però seguim en la línia gasosera :(
Venint "d'un mal dia" a Sevilla i baixant expectatives i volent "assegurar" una bona competició, en XarlieOne1 no l'hi quadrava el meu pla així que sol tot i sortir ben acompanyat :hearteyes:

Amb la marató hem torno a quedar amb els ànims de coneguts (no poso noms per no deixar-me, però fins i tot vaig poder xocar mans i va ser mooolt estimulant :hearteyes: :kissheart: ), la companyia inicial del previ i de la sortida i els avançament de companys que ja comencen a ser recurrents :grrr: Dennis, Camisetas? i d'altres de nous RUNandWINE i l’únic que recordo fet per mi amb més "dolor" que alegria al meu estimat Hansi :kissheart:

També destacable les ampolles d'aigua durant tota la marató (com les trobava a faltar :cheer: ), en Rafa Barrechina a la Diagonal que després d'en Jorfer el vaig fer baixar el ritme a 5:20 per acompanyar-me i tapar-me el vent i tot xarrant explicant anècdotes e inquietuds hem va deixar a 9Km d'acabar :great: Així com l'avituallament dels coneguts van ser grans aliats per un "mal dia" que te aquell regust agredolç i en el que podem seguir dient que finisher un altre cop tot i uns quilometres finals llargs i calorosos molt engrescats/animosos/macos ;)

Queda pendent fer una crònica més detallada, però ara passo pàgina i penso en tornar a rebaixar expectatives i "assegurar" una bona competició :smirk: (Zaragoza, Ibiza, Empúries,...) :?

Hem seguit amb números i entrenaments engrescadors i així seguirem; als 914,44Kms totals acumulats en l'específic de Sevilla amb una mitjana de 60,96Kms setmanals hem sumat fins a: 1070,08Kms i hem rebaixat la mitjana a 58,55Kms setmanals. La bàscula segueix sense variar massa, m'he quedat en 71Kg :?


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Mar 2024 17:03 #269 per Dennis Teuling (Associat/da)
Vinga Jordi!! Sí, em sabia greu passar-te novament! Però crec que poc a poc aniràs millorant i segur que a Empúries faràs una marató molt millor ;)

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mar 2024 10:49 #270 per curat (Associat/da)
Hola a tothom!
Després d'un temps allunyat del món del córrer vaig tornar a trobar una mica de temps i la motivació necessària per tornar a preparar una marató.
Així que el mes d'octubre vaig començar a rodar per anar fent base. Partint de zero va costar força anar progressant en temps i distancia però piano piano si va lontano i anava progressant adequadament. Així que decidit m'inscric a la marató de Barcelona i començo un pla de 16 setmanes de 4 dies sabent que hi haurà setmanes que no el podré complir, però és el que hi ha.
Van passant les setmanes i vaig complint més o menys (excepte uns dies amb grip i una gastroenteritis punyetera).
Les sèries costen però vaig veient una bona progressió. Faig la mitja de Santako en 1h33'01" que em motiva encara més.
El meu cap i les meves cames em diuen que el ritme de marató ha d'estar entre 4'45" i 4'50" i aquest serà el pla...
Pocs dies abans veig la barqueta de l'amic jorfer i quadres de possibles temps de marató en funció del temps de mitja i deixo sortir la rauxa per sortir a buscar les 3h15 (10-15" x km més ràpid del pla inicial).
Arriba el dia i m'encanta la rutina matinal, retrobament amb els amics, cafè previ, riures, nervis, foto correcat i cap al guarda-roba.
Abans d'entrar al calaix el jorfer em veu i ja anem a situar-nos dins tot el grupet.
Sortida menys glamurosa que a Maria Cristina.
Anem a ritme jorfer, rouby i jo mateix. Passen els quilòmetres i no acabo d'anar còmode. Començo a tenir punxades abdominals i ja li comento al jorfer que hauré de fer alguna aturada tècnica.
Al c/ Mallorca està la meva família (dona i fills) ♥️. A partir d'aquí em quedo uns metres per darrera el grupet. Vaig fent la goma però aguanto. Al km 20 busco l'WC i no el sé trobar. Seguim doncs i passo la mitja en 1h37'27" amb els companys a la vista.
Baixant el Paral·lel està ma germana animant 😘
Estic desitjant arribar al km25 per parar a l'wc doncs les punxades s'han intensificat molt i he hagut de baixar una mica el ritme. Finalment a la Ciutadella veig el polyklin i cap a dins a donar-ho tot😅
A partir d'aquí ja poso el pilot automàtic i a sobreviure. M'aturo una bona estona amb la família en un parell de punts del recorregut més i així fins arribar a meta.
Ha estat una 2a mitja apoteòsica plena de bombolles gasoseres 🤣
Però bé, això no quedarà així. Aquesta vegada la marató no m'ha deixat ballar el boogie-booige que volia jo i m'ha permès gaudir d'una ballada lenta.
Prenc nota de tots els errors. Deixarem la rauxa a casa i que s'imposi el seny a la propera, que espero que no trigui massa. 😉
Enhorabona a tot@s els que vàreu gaudir de la distància i felicitats per les cròniques. Ja les aniré comentant personalment.
I moltes gràcies a tothom que estava animant durant el recorregut.

Salut!

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mar 2024 12:12 #271 per Josep80 (Associat/da)
Enhorabona, Jordi!! (curat) ,
un plaer poder tornar a llegir que has tornat. :thumbup: :clap: :thumbup: :clap:

total maratons: 50 (en 35 països)
maratons olímpiques: 22 de 23 (falta Beijing)
maratons majors: 6 de 6
maratons continents: 6 de 6 (renuncio Antàrtida)
Mitges a Estats USA: 21 estats de 50 (+DC)
Mitges Europa: 26 països
Mitges prov+territ. Canadà: 0 de 13

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mar 2024 15:35 #272 per Dennis Teuling (Associat/da)
Molt bé curat, així m'agrada!

Que t'ho prenguis amb filosofia i humor... i amb moltes ganes de repetir.
Ja et puc dir jo que si fas una marató sense cap pretensió, ni de ritmes ni de temps, ni preocupacions si has de caminar una estona, només per passar-s'ho bé... gaudeixes molt!!

Això vol dir que podem fer barqueta a Empúries, oi? :whistle:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Mar 2024 23:18 #273 per Jorfer (Associat/da)
He començat a llegir el que tenia pendent.

Mario.cat quin pedaç de marató vas fer, fent la segona part més ràpida i controlant els ritmes per no passar-se. Està clar que encara tens marge per a continuar millorant.

Dennis gràcies per les teves paraules, però jo únicament vull compartir la meva passió amb la bona gent que conec. Gràcies amic!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Mar 2024 12:24 #274 per Jorfer (Associat/da)
He llegit els primers posts de la pàgina 13.
Anem pels comentaris.

Ricardinho un clàssic que retorna. Jo fa molts anys que corro i jo si que et conec i admiro per la quantitat de curses que feies i als ritmes als que volaves. Per les teves paraules està clar que has caigut en un pou i estàs sortint. Molts ànims i molta força, seugr que el córrer t'ajudarà a obrir horitzonts i a tirar cap endavant. Una abraçada i gràcies per compartir els teus sentiments en aquest estimat foro.

Tiny encara no he escoltat ni llegit la teva crònica, però ja he vist en diagonal a Mark Knoffler. Enhorabona pel sub 4 pels pèls.

Vicenç altre clàssic de les curses populars a Catalunya. Incansabe, incombustible, sempre present. Crec que deus ser la persona de Catalunya que més curses diferents has fet com a mínim una vegada. Tota una institució i font d'inspiració. Enhorabona que als 70 anys encara estiguis donant guerra. A veure si jo també sóc capaç.

XaviCht la perseverança en persona. Ni Aquil·les ni cap deus clàssic t'aturen i menys amb una bona llebre al costat com és el cas de la Sandra. Endavant i a veure si aparques definitivament les molèsties al taló.

Mario.cat amic moltes gràcies per les teves paraules. La veritat és que a la distància que em trobo més còmode són les mitges però ballar amb la senyora té algo d'especial.

Vaig per RUNandWINe.

Continuarà

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Mar 2024 17:43 #275 per Jorfer (Associat/da)
RUNandWINE company m'has fet patir amb la crònica i el teu Aquil·les. Mare meva quina força de voluntat tens. Crec que la majoria de mortals haurien tirat la tovallola. Espero que ja et trobis millor i continuïs gaudint de la MMP. M'alegro molt del teu èxit. A la propera segur que baixes de 3h30.

Tiny Lluís, m'encanten les teves cròniques amb els clips musicals. Al teu es córrer i gaudir, tu si que saps. Objectius assolibles a ritmes assolibles que és el que toca si volem continuar amb la nostra "maneras de vivir".

Andreugg espectacular gestió, en cap moment veig que hagis patit gaire en la marató i a banda tens temps i humor de fer una marató videogràfica desde dins, té molt de mèrit el que fas. Admiració absoluta.

Ja vaig per la 14. Ja queda menys. A veure si demà remato el fil.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Mar 2024 18:03 #276 per Jorfer (Associat/da)
Roubby jo porto moltes maratons i en cadascuna aprenc alguna cosa. Segur que tu el 10M també vas aprendre alguna. La suma de totes les experiències t'ajuden a millorar. Com ha dit el Dennis ets carn de sub3, no tinc cap mena de dubte. Tot arribarà i abans de finalitzar la dècada en la que vivim.

Jordi preparació i qualitat la tens, ara cal treballar el cap i creure't les teves possibilitats i lluitar contra el patiment. Tu pots.

Curat un plaer compartir amb tu la primera meitat de la marató. Em sento responsable de fer-te anar una mica per sobre de les teves possibilitats però, l'estòmac et va fer una mala passada i jo, d'això si que no sóc responsable. L'important és que has retornat i amb ganes de més.

Josep80 pensa que els detalls, a vegades, ens els inventem. Per exemple jo en algun lloc he possat que des de la Diagonal vaig anar pel carrer Ausias March. :joy: :joy:

Moltes gràcies a totes les persones que heu dedicat part del vostre temps a llegir-nos les nostres batalletes i donr-nos el vostre caliu. :kissheart:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Abr 2024 11:28 #277 per sandmannn (Associat/da)
Yep!

Molt tard pero aqui un finisher mes. Van ser 4h 20, mes desviat del que esperava. Pero el unic proposit era acabar-la.

Venia de fer Castelló 15 dies endarrera i les cames ja no son les que eren...

A pensar en la propera.

P.D.: un goig llegir-vos i veure cares familiars. Els vells rockers mai moren!!

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Abr 2024 12:59 #278 per Jorfer (Associat/da)
Sandmannn doncs no està gens malament després de Castelló.

A continuar donant guerra, clar que si.👍

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Abr 2024 19:12 #279 per Dennis Teuling (Associat/da)
Ostres Sandmannn, enhorabona!
Anaves d'amagat?

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Abr 2024 21:58 #280 per sandmannn (Associat/da)
no no, anava de correcat. De fet, vaig sortir amb el Boix.

El que passa que estava una mica desconnectat del forum i arfa ho vull reprendre

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

Please Entra or Crear compte to join the conversation.