Zurich Marató de Barcelona 10/03/2024

Zurich Marató de Barcelona 10/03/2024

09 Mar 2024 10:58 #221 per Dennis Teuling (Associat/da)

Jordi va escriure: Veig el trio de Jordis :hearteyes: tot i que potser algú va de farol :whistle: :whistle:


Barquetes marató Barcelona

Sub 3h15':
Jorfer
curat
Roubby
Jordi


Jordi69

No aprens mai o vas molt de farol?
:laughing: :laughing: :laughing:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Mar 2024 12:33 #222 per andreugg (Associat/da)
Gràcies Mona procurarem gaudir el màxim demà, a vera com va la novetat, com aniran els 42195m. Jo com és típic en mi estic en un mar de nervis, m'agrada tenir sempre els meus plans A, B, C, D i amb tantes incerteses em costa.

Això si com dius aniré enregistrant si no succeïx res jeje.

La clau pel gran gruix de gent crec que serà com agafaran la Diagonal i com aguantaran Llull que penso que serà un desert.

Ens veiem el tema de la foto, no crec que em doni temps ja que vindré del guarda bosses i com sóc dels que surten a les 8:51 encara faltara un munt.

Salut i sort a tots i totes!

Mona va escriure: Vinga, que ja tenim la Marató aquí i sembla que per diumenge el temps serà prou benevolent, sense pluja i fresqueta, així que espero que us ajudi a poder gaudir del dia! :checkflag: :trophy:

Recordeu quan aneu a buscar el dorsal que hi haurà l'estand de Sabatilles Solidàries, així que si teniu sabatilles esportives que ja no utilitzeu, o qualsevol peça de tèxtil, porteu-lo! I si algú s'hi pot quedar una estoneta a donar un cop de mà, serà meravellós!
Aquests mesos us he anat llegint, però no he dit res, espero que tots pogueu gaudir del nou recorregut, allà estaré per animar-vos!

Jorfer, què dir-te, ets una gran Maratonià i seguríssim que tornaràs a cumplir l'objectiu! Aquesta és la TEVA marató i aniràs ben acompanyat :muscle:
RUNandWINE la ment és molt cabrona els dies abans de la Marató, espero que el fisio hagi suprimit del tot les molèsties, i si no, deixa-les a casa dormint! :top:
XarliOne, oblida't del peu i pensa en l'arc d'arribada i les gambes de dijous! :whip:
ironxevi226, tens un gran objectiu, i més pensant amb el cop a les costelles, més val no fotre-li molta canya i anar xino-xano, com diu en Sergi42195, l'important és que la neboda arribi a meta amb ganes de fer una altra Marató. :rocket:
Sergi42195, porta't el carret de la compra i a córrer! Que així no pensaràs en el genoll, i com bé dius, l'important és que quan arribis ja pensis en la següent! :clap:
XaviCht, posa un bon escut a Aquil·les i cap a meta! El mètode d'anar caminant de tant en tant no és gens dolent, si no, mira en DennisTeuling a Sevilla, ben flamenc que va arribar! :thumbup:
andreugg, tu surt i vas fent amb la càmara, que registrant-ho tot arribaràs fins a meta sense adonar-te'n! :raised:
Curat, espero que estiguis ben recuperat i ... curadet de l'encostipat i a punt per a dur a bon port la barqueta! :great:
Jordi, ser realista de vegades va bé, sobretot a la sortida d'una Marató, qui sap, potser al km30 decideixes apretar! :fire:
Buff, ja tens experiència en la sra. Marató, els kms que has fet et faran aguantar fins al final ben digne! :)

Espero veureus a tots en el recorregut, i també divendres 15 al sopar CoRReCaT per celebrar-ho! ;) :beer: :party:


10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Mar 2024 15:58 #223 per fandes (Associat/da)
Gaudiu demà! Us veiem a tots/es amb bona cara a l'avituallament del 27,5, segur!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Mar 2024 16:27 #224 per Buff! (Associat/da)

Milers de kilòmetres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Mar 2024 17:32 #225 per XaviCht (Associat/da)
Bona cursa a tots!!
No crec que arribi a temps per la foto, amb els horaris dels trens hauria de.matinar molt i després tindria massa temps lliure abans la sortida... ens creuem en algun tram d'anada i tornada, potser.

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Mar 2024 19:16 #226 per XAVI-NAD (Associat/da)
Hola companys i companyes demà tornaré a ser a la sortida de la nostra Marató i espero arribar a la foto Correcta tot i la logística nova.
Serà la meva 32a de Barcelona i espero retrobar-me amb molta gent de ben segur.
Molta sort a tothom amb aquest nou circuït i a gaudir un cop més 😉👍

100 Km. 9h35min TRAILWALKER 2015
Marató: 2h38'40" BCN 2003
Marató de Muntanya: 7h46'  Marató de l´Emmona 2013
Mitja: 1h13'45"  BCN 1999 i GAVÀ 2003
10Km: 34'19" Sant Antoni 2003

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Mar 2024 21:46 #227 per Jorfer (Associat/da)
Moltes gràcies a tothom i maratonianes i maratonians que tingueu un bon descans.

Alea jacta est

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Mar 2024 16:29 #228 per RUNandWINE (Associat/da)
Tretze setmanes entrenant molt bé i 3 setmanes lesionat. He sortit a veure què passava i he fet MMP. 3:33:54, he rebaixat 3’14” l’anterior.
Faré crònica però el més urgent és una migdiada “de pijama i orinal” 🤣
Estic moooolt content!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Mar 2024 18:00 #229 per Dennis Teuling (Associat/da)
Enhorabona RUN&WINE :thumbup: :thumbup:

Molt bona marca! La proper sense molèsties i sub 3h30 :beer: :beer:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Mar 2024 19:53 #230 per Jorfer (Associat/da)
Genial RUNandWINE. Té molt de mèrit el teu resultat-

Marató feta amb el nou recorregut. Particularment m'ha agradat. Una aposta interessant per part de l'organització amb el Paral·lel de baixada i el Litoral amb el vent de cul, Per a compensar Ausias March l'hem patit però pitjor hauria sigut pel Litoral.

He trobat a faltar els ponxos per a abrigar-nos al arribar a meta. Per moments he passat fred mentre he esperat als amics.

Per la meva banda molt content amb les 3h17'31". No he pogut aguantar el ritme de 3h15 tota l'estona doncs he acabat a la reserva.

Un plaer córrer per la nostra ciutaton ets sents estimat ple de coneguts per tot arreu dient el teu nom i vinga Corredors.cat.

Ja faré la crònica quan pugui.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Mar 2024 22:10 #231 per Buff! (Associat/da)
Jo m'he deixat el xip a casa.... :laughing: I el temps del Garmin és 4:26:45

Milers de kilòmetres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Mar 2024 23:35 - 11 Mar 2024 09:19 #232 per Barceruel (Associat/da)
Aqui un altre que ha gaudit avui de la nostra marató. Súper content amb el resultat. 2:56:04, millorant la marca de fa 8 anys a Donosti en 3’39”.

No arribava del tot convençut, perquè després de les 24 hores vaig haver d’estar gairebé un mes aturat. A partir d’aquí, una preparació de 8 setmanes amb la Marató de Sevilla pel mig (llebre 3h30) no semblava que fos suficient. Però amb l’ajut d’en Chute, hem pogut transmetre velocitat al volum que portava de la tardor.

Fins al km35 a ritme súper constant i des d’allà a meta controlant que no se’m pujessin els bessons. Baixant uns 10” el ritme n’he tingut prou.

Ara, a acabar de preparar l’Oncodines Trail i a veure si aquest dimarts em toca dorsal al sorteig de l’Spartathlon. Sería l’objectiu fins al setembre. Sinó alguna altra cosa em buscaré. 😜









2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Mar 2024 08:55 #233 per Sergi42195 (Associat/da)
Hola,

Comencem !! :woohoo:

Com a titular. Estic molt content de tornar haver fet una marató després de 5 anys, potser … entre COVID19, i no tornar-me a connectar fent una preparació correcte, han passat molts dies.

El canvi de circuit, estic a favor en quan és mes planer, i de cara al públic, movent-se molt poc, sobretot en els kilòmetres inicials, sols pujant uns carrers del centre de l’eixample, poden veure als participants. Després, amb el metro, es pot seguir també força bé la marató. A més, deixes la pila de kilòmetres per la Meridiana fins la benzinera de la Trinitat, encara tenim el tram de Diagonal Mar, que s’ha de saber gestionar.

De cara a si fos un estranger que ve a fer la marató, doncs ja no hi pensaria igual. Deixo de veure el Nou Camp, malgrat es troba en construcció, deixo de córrer per una zona de la Diagonal, molt maca com és la que va de Pl. Maria Cristina fins Francesc Macià, deixo d’anar per un bon tram de Passeig de Gràcia, passant per Casa Ametller i casa Batlló. De la Sagrada Família, no ho dic pq amb el nou recorregut, veus millor la façana antiga del naixement, que és més bonica, segons meu parer.

Del públic? Com vaig amb dins el tram on hi ha un bon gruix de participants per temps, doncs espectacular. No sé si sempre són els mateixos que es van movent, o també hi ha ciutadans de Barcelona, que viuen la marató una estona del diumenge.:thumbup:

De la meva marató, no vaig estar còmode en cap moment. Potser havia fet les tirades llargues amb bons registres i ritmes, però ahir no anava amb les sensacions com un es pensava. Massa aviat ho vaig veure clar des de els primers quilòmetres. Després, s’ha de treballar més el cap. Si un desitja dur com jo un ritme aproximat de 5’20”, si veu que no hi vas, doncs s’ha de replantejar situació en aquell instant, i refer el ritme passant a 5’30” o 5’35”, que és millor que seguir insistint a un ritme que no et portarà res de bo. Que va passar? Doncs quan vaig veure que no seguia el meu objectiu, et deixes anar, i el cap et menja dient-te “Que fas aquí? Ja t’ho deia jo que no es per tu ... i que segur que alguna vegada us ha vingut també”. T’emprenyes, però, perquè un s’ha d’enfadar amb un mateix. Ric i tot sols de pensar-ho. No anem a cap guerra !!. Seguim? Sí, vaig continuar caminant als avituallaments, i després corrent a un ritme molt per sobre per arribar a l’Arc de Triomf, doncs allà estava la meva dona i filla petita. Primera mitja 1:53:32 i temps final 4:03:25.

Ah, moltes agraït per tots els crits d’ànims rebuts al llarg del recorregut. És genial sentir de persones conegudes i desconegudes escoltar el teu nom. Emocionant, la veritat. Avui ja estic pensant com millorar-me a mi mateix, i quan serà la següent. Potser Sevilla 2025? Seguim !!! :)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Mar 2024 10:06 #234 per XarlieOne1 (Associat/da)
Faig una primera cullerada de la meva marató.

Tot i que no vaig clavar l´objectiu de 3h45 que tenia, per a mi ha estat la marató que millor he gestionat (tot i que lluny de la meva marca del 2021). Vaig córrer sol a un bon ritme fins al 22K, vaig saber possar seny del 22K fins al 30K aprox, apretar les dents fins el 38K i patir fins l´arribada. LLàstima d´una petita arcada que em va fer parar un moment molt a prop de meta...però molt content.

Per part meva, agraïr al Rafa, Ramon i Manel per l´ajuda en tot, moment, i per suposat, també a tots el companys del whatshatt de la barqueta del 2021, sempre presents!.

Grans actuacions del Jorfer, Marc31, Roubby, Dennis.

I felicitar especialment al Mario.cat per la MMP lograda!

Tinc la crònica a la meitat i espero acabar-la en poc temps!!!!

Ah, la meva marca final, 3h47min26seg.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Mar 2024 11:55 #235 per ironxevi226 (Associat/da)
Bones!! felicitats a totes i tots els que ahir feieu la marató de Barcelona. El circuit em va agradar, la sortida i l'arribada tot i no ser allà mateix son aprop, i com heu dit, els seguidors es podien moure per diferents punts amb relativa facilitat. També passar per sota l'Arc Del Triomf just abans de l'arribada te el seu gran encant.
Missió feta, tocava acompanyar la neboda de la meva parella que amb 24 anys debutava. Fins el k28 va anar bé, després va començar a afluixar el ritme, amb algun tram caminant a les zones d'avituallaments, però al final super contenta d'haver acabat la seva primera marató en 4h52'

Com a crítica molt important per una marató que vol ser gran... els que sortiem a l'últim calaix no vam tenir aigua fins l'avituallament del km20, l'havien acabat i només quedava Aquarius (i a molta gent no li agrada o es queixaven que d'inici preferien aigua)...
Ens veiem a la propera

www.ironxevi.blogspot.com/   143 Maratons 143 Mitges 146 Triatlons  1256 curses

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Mar 2024 16:31 #236 per XarlieOne1 (Associat/da)
Com que la tenia força avançada i avui he tingut temps de possar-hi (volia recordar en calent encara d´ahir!)...ja teniu aquí la crónica de la meva marató:

"La marató d´un Jubilat!"

Espero que us agradi.
Això també em serveix poc a poc per tancar aquest capítol obert des de novembre...ara, a recuperar i pensar en temps futurs!
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Mar 2024 17:24 #237 per Mona (Associat/da)
Enhorabona a tots! Pel què sembla ha anat prou bé! Vaig sortir a animar-vos, però com que no tenia veu, us vaig veure a gairebé tots, i ben pocs em vau veure a mi :joy: no podia cridar, però vaig intentar traslladar-vos energia!
RunandWine et vaig veure en 3 putns diferents i et vaig veure molt bé! Enhorabona per la MMP, realment, és el què tenen les Maratons, mai no saps com aniran!
Buff, despistat :joy: sort que l'objectiu més important és córrer i passar-s'ho bé, així que, a qui li importa el xip! Enhorabona!
Jorfer, molt bé, una altra Marató el 2024 sub3h20', ets un fora de sèrie! Felicitats!
Sergi42195, tots hem patit en alguna Marató, però espero que avui el record ja sigui molt millor que el patiment que vas tenir.
XarlieOne1, què puc dir-te, que tornes a ser dubte d'una futura Marató... :joy: enhorabona per aquesta jubilació tan bona, i a veure si tornes a estar en actiu algun dia!
ironxevi226, enhorabona, una més a la saca i ben acompanyat!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Mar 2024 20:39 - 18 Mar 2024 21:04 #238 per mario.cat (Associat/da)
Vinga, doncs ara em toca a mi. Quatre línies “només”. :whistle: :whistle:

Afrontava la Senyora de Barcelona després haver fet la de Porto al Novembre i quedar-me a 46 segons de la meva marca, i de fer València al desembre amb una projecció a ritme de marca fins al 39 on un atac de tos degut a un fort refredat que duia al damunt em va fer desistir i quedar-me novament a poc de fer marca.

Entrenament molt estructurat de 5 dies setmanals incloent dos dies de series, carreres continues a ritmes per sota del ritme objectiu, tirades de 1h30’ normalment els dijous a ritmes objectiu i tirades llargues de 26,28 i 30 quilòmetres les setmanes prèvies a la marató. (Pla fet pel José Garay per la marató de València). Entre 70 i 80 k's setmanals.

Tot va anar bé fins que a 10 dies del dia “D” vaig tenir un contratemps de salut amb l’aparició d’un herpes zòster a l’esquena i al pit i que la metgessa va dir-me que seria convenient que no corrés més per no foragitar l’herpes amb la suor. Doncs a parar a 10 dies encara que jo sabia que ningú m’impediria córrer el dia 10. Ni la metgessa, ni l’herpes. Uns dies abans vaig fer una prova per veure com em trobava i al ser positiva, dons el diumenge a córrer pels carrers de Barcelona.

Arribada a Barcelona molt aviat i vaig poder aparcar amb molta comoditat bastant a prop de l’arc de Triomf. Pensava que seria mes difícil i no ho va ser. Hi havia molt lloc. M’acompanyaven els amics Paco Barcia i l’excompany de treball José Montilla.
Ara, trobar un bar per fer el cafetó, ja va ser mes difícil i caminant, caminat, vàrem anar a parar al davant de l’estació de França on hi havia un obert. Aquest fet va fer que no pogués anar a fer la fotografia Correcat, ja que del bar vàrem anar cap el guarda-robes i d’allà cap al calaix de sortida que en el meu cas estava a la Ronda de Sant Pere i se’m feia feixuc anar on s’havia dit i tornar al calaix novament. Potser hagués estat millor fer la foto prop del guarda-robes i d’allà cada un al seu corral.
Sortida mes o menys normal, del darrere del calaix per anar una mica mes tranquil, però sense la espectacularitat de Maria Cristina. L’arc de sortida me’l havien canviat per un poste lateral que no es veia ben bé que allò era la sortida i el Freddy i la Caballé de torn pujats en un mini andami al mig del Passeig de Gràcia en lloc d’estar al damunt de l’arc de sortida amb focs d’artifici. En lo que es refereix a posada en escena, està clar que hem anat enrere. Allà coincideixo amb el company Apintu que em comenta que vol estar al voltant de les llebres de 4h.



El meu objectiu era aconseguir un sub 3h45’ el que implicava un ritme mitjà de 5’20” el quilòmetre.
Començament de la cursa amb relativa comoditat i primer gir a la dreta sense problemes. Trams d’anada i tornada pel eixample que en certs moments trobo perillosos per la gran quantitat d’elements de regulació del trànsit a la calçada. Vaja, els anomenats pirulos, bolardos i gomes al terra dels carrils bici. De fet, ja només a poc de sortir es veuen caigudes per aquest tema.
Començo a agafar el ritme de creuer ben aviat i de fet el primer k ja el faig a 5’22. Corro pel costat dret dels carrers evitant l’aglomeració del centre i la veritat es que no hi vaig molt còmode pel fet descrit abans dels bolardos i per la invasió de la gent a l’asfalt, sobre tot a les cruïlles fent-les mes estretes i difícil de passar pels costats.
Van caient el quilòmetres i em trobo molt bé. Fins i tot haig d’anar frenant per no pagar-ho després. El ritme de Garmin s’estabilitza entre 5’15”/5’16”. El punts quilomètrics de l’organització van quedant pel davant de quan em pita el rellotge. Es a dir, que el 5’15 potser no es suficient pel sub 3h45’, però no m’amoïna gens. Si vaig còmode i no haig de patir, doncs que surti el que tingui que sortir de temps final.
Pas per la zona del pont de Calatrava i es on pitjor ho passo pel tema de l’agobi de gent. Tornem a lo mateix, tros estret de calçada, obstacles pel mig i un volum de gent excessiu per les dimensions del tram. De fet, es el pitjor parcial de tota la cursa ja que el faig a 5’31”. Que li farem.
Encaro Meridiana amb comoditat de creuer novament i a encarar el carrer Mallorca. Molta gent a l’alçada de la Sagrada Família, estretint novament el recorregut. Jo a lo meu i a mantenir el ritme que he dut tota la cursa.

Paso la mitja marató en 1h53’21”. Un pel per damunt del previst, però ja m’està bé. No vull apretar mes.




Baixada pel Paral·lel i em prenc el primer gel de Finisher magrana d’assimilació lenta. Entra bé i seguim en mode de creuer.
Colón, Ciutadella, Marina i Litoral. Tot segons lo previst. L’al·licient que tinc ara es arribar a l’avituallament Correcat del quilòmetre 30. Ho faig i veig a molts companys als que vaig saludant i cridant al passar. Es un moment de subidón al veure’ls allà. Fins ara he anat agafant aigua a tots els avituallaments i es tanta l’alegria que em fa veure’ls que se’m passa agafar aigua allà. No passa res, ja que sempre porto una ampolleta al damunt i es llavors que aprofito per prendre’m dues càpsules de sals.

A l’alçada del Fòrum em trobo al Tiny i ens saludem breument i em comenta que mes endavant està l’Andreugg. Ens desitgem força mútuament i segueixo al meu ritme. Al fer la rotonda de davant del Fòrum puc veure a l’Andreu i no el tinc massa lluny. Es aleshores que intento apretar una mica per veure si el puc agafar i ho faig uns moments després. Novament salutacions i anem plegats un parell de quilòmetres.
Es en aquest moment que tinc l’únic moment d’incertesa de tota la marató. Anem els dos junts i tinc la sensació de que al anar plegats vaig una mica mes rapit del que pertoca. No miro el rellotge però sento que vaig per sobre del ritme desitjat. Li comento que afluixo una mica ja que no vull sortir-me del guió i aprofito per calmar-me una mica. En aquells moments pujant la Diagonal, veig al grup del Xarlieone1 baixant per l'altre banda i faig un "berrido" dels meus cridant-lo i tota la gent del voltant meu es queda acollonida. El Xarlie em veu i em saluda. :joy: :joy: :joy:

Al fer la baixada de Diagonal, em tranquilitzo una mica i torno a recuperar les bones sensacions. Es el lloc per on està aquell paio que te un mall a la mà i no vull que es fixi amb mi. Tornem al ritme previst i aprofito per prendre'm el segon gel d'assimilació lenta.

Encarem la llarga recta del Poble Nou i torno a estar còmode. Van caient els quilòmetres i el patiment es el justet i necessari. Em trobo companys de la RUA de Ripollet i m’esperonen quan els passo. Poc mes enllà em trobo al grandiós Rafa Pérez animant com un descosit i un altre subidón d’energia al veure’l.

Arribo a Marina i li tenia por al tram que tothom deia que pujava a la part final. I si, puja però es bastant curt. Me’l esperava mes llarg i m’alegro al veure’l curtet. Pas a pas i gir a l’esquerra a l’alçada de l'arxiu de la Corona d'Aragó.
Ni me’n adono i ja veig el cartell del 41. Ja ho tenim. Es moment final. Intento apretar una mica i dono tot el que em queda al tram de la Ronda de Sant Pere. Baixada cap l’arc de Triomf i bonica passada per sota per encarar la catifa blava.
Al final, temps de 3h46’04” millorant la meva marca de Sevilla de l’any passat en quasi 3 minuts. Segona mitja un pelet mes ràpida que la primera. Molt content, molt feliç i satisfet del resultat després d’haver fet la feina en els entrenaments diaris. No em puc queixar que a la meva edat encara pugui millorar marques. A la mitja de BCN no vaig poder per 14 segons, però a la Senyora si que ha caigut i amb molt bones sensacions.

Trobada a meta amb la Marta Sayol, amiga de la nostra No Surrender i molt emocionant l’abraçada que ens vàrem fer.




Agrair a tots els que m’heu esperonat aquest dies.
Al XarliOne1 per la seva insistència per que anés amb ell i quan li dono el si, veiem que sortim de calaixos diferents. :triumph:
Al Jorfer per confiar en mi i ser un gurú del que passaria a la cursa. Ho va clavar. Tindré que escoltar-ho mes. :stucktongue
Al Paco Barcia per compartir entrenaments amb mi al llarg d’aquestes setmanes.
Al grup dels jubiletes, per fer-me un marcatge de tant a prop.
I a tots els que em deixo d'anomenar però que heu estat allà ajudant-me.

Propera parada, la marató dels JJ.OO. de París 2024, encara que crec que aquesta me la prendré en pla “turista càmera en mà”.


Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Mar 2024 22:35 #239 per Dennis Teuling (Associat/da)
Jorfer, una persona que ho té tot! Per sort no tinc mai enveja de ningú, però....
Com pots ser tan bona persona, estar sempre pendent de tothom, i a sobre ser el maratonià més fiable que existeix (amb gairebé 60 anys). No segueixo per no fer-me massa empalagoso .

Buff, sense xip també compte! Una altra marató al sac.

Barceruel, lo teu és realment increïble. Portes un parell d'anys amb unes millores que són gairebé sospitoses.
Un 10K en 36'... 24h amb més de 201K, i ara, poc després la teva millor marca en marató 2h56. Where's the limit??
Què podem fer els mortals per apendre?

Sergi42195, el meu mentor en Atletiuoc, Món del Córrer, i el que m'ha portat a 10de1000 i Corredors.cat. Mai ho oblidaré, ni tampoc el llavor que vas plantar en mi quan jo encara no havia fet ni una mitja marató i tu ja eres un maratonià expert.
Me n'alegro de que hagis tornat a ser el d'abans!

ironxevi, bona feina amb la neboda!! Així fem deixebles pel futur de la marató!

Xarlie.... Xarlie, quina crònica!! M'ha agradat moltíssim la teva crònica i veure't de nou pels carrers de BCN fent la marató... i tots sabem que no serà la última (fins i tot tu ha saps ;) )
Segueix animant-nos per totes les xarxes i sobre tot en persona... que et necessitem :kissheart:

I també vull agraïr a tothom pels ànims aquest diumenge!! Sou tots molt grans!!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Mar 2024 22:48 #240 per Dennis Teuling (Associat/da)
mario.cat, molt gran lo teu també!!

MMP a la marató amb 60+ anys!! Increïble tu també. Bona crònica d'una marató ben lluitada, i no tinc cap dubte que d'aquí un any veuràs el tan desitjat sub 3h45.
No només dóna gust veure que els menys joves facin tan bones marques... també ens dóna esperança pel futur!!

Seguiu fent maratons, i fent cròniques!!!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.