Sortides Tribu Novatos 2011

Sortides Tribu Novatos 2011

23 Jun 2011 13:22 #81 per ALBERT75 (Associat/da)
JAJAJAJAJ uns makines... a mi la sortida em mola molt.. pero 1 el meu ritme es patimpatampatum...en patufet....
2.- fins la setmana que ve he de descansar, aquest diuemnge només 50 de bici i lights..

o sigui que depen de quan la feu igual m'apunto

Krlso ets una bestia nen..... et recuperes amb una faciltiat espectacular..

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Jun 2011 14:36 #82 per krlos (Associat/da)
Albert, no es questió de que m'hagi recuperat. Es que faig servir aquestes sortides per recuperar-me. Enlloc de doblar entrenaments com he fet fins ara, només he fet un cada dia. Dilluns bici suau (relaxant). Dimarts només natació llarga (es com un dia de descans pràcticament). Ahir 1h26' de cursa (aquí ja vaig veure que les cames patien) i avui 3h41' de bici (el perfil que comento aquí sota).
Si et quedes quiet, trigaràs molt més temps a treure l'àcid làctic acumulat que no fent alguna coseta cada dia.
A partir de demà ja començo a pujar el nivell per arribar a la setmana vinent com si no hagués fet Balaguer  :great:

Dragan, tas com una p..a cabra  :he:. Ja comentareu quan es fa la sortideta que proposeu i a veure si m'ho puc fer avenir.

Avui he "descobert" Prats de lluçanes. Mira que he donat voltes i voltes amb la bici per zones properes, però mai havia entrat més enllà de Gaià o de Sant Feliu Saserra. M'ha fet gracia veure que des de Prats també es pot tirar direcció Berga o Vic amb totes les combinacions que això permet.


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Jun 2011 14:53 #83 per caloreta (Visitant)
Jo vinc fijo !! Quina passada  :surprised: :surprised: :surprised: :surprised: :surprised: :surprised:

Cari anirem de la maneta oi ?  :whistle:

Dragan per quan és ? Aquest diumenge no pot ser  :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Caloreta  :mdr:

www.ceac.cat
Pueyo Power !!
OIO Power !!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Jun 2011 15:02 #84 per dragan (Visitant)
Hola !

krlos, jo prats l'he feta i realment és molt maca !!  8) 

Cari, caloreta, krlos, yuki ......... podem fixar el dia que vulgueu !!  un diumenge que vagi bé  :great: :great:


Eduard.

You don't care about music, do you ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Jun 2011 15:45 #85 per caloreta (Visitant)
Dragan no es pot fer una petita variació i fer Navarcles/estenalles per allà al mig .....

Ja saps que tinc l'espineta clavada !!!

I el que tinc moltes ganes és de veure la pujada River aquesta que va comentar el Krlos  :mdr:

Per cert, el meu mur de la creu va ser corrent  :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: Ni el sifon a pogut salvar-me !!  :whistle:

Caloreta  :mdr:

www.ceac.cat
Pueyo Power !!
OIO Power !!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Jun 2011 16:05 #86 per ALBERT75 (Associat/da)
sisisis.... aquesta setmana impossible... pero la ke ve... o a partir d ela ke ve.. ja vull fotre nivelon nivelon.. i fotre muntanyeta m'anira de luxe... per la challenge...

Calu.. aixo.. en pla tiro jo.. i en pujada tu.. i deixem els cracks ke tirin endevant ajajaj..

:yipi: :yipi: :yipi:

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Jun 2011 20:26 #87 per quimg (Associat/da)
Avui he fet una sortideta com les que alguns feiem l'estiu passat, a veure si ho comencem a repetir. El proper cap de setmana no hi soc, però....diumenge 10???

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Jun 2011 20:32 #88 per Eva D (Visitant)

Avui he fet una sortideta com les que alguns feiem l'estiu passat, a veure si ho comencem a repetir. El proper cap de setmana no hi soc, però....diumenge 10???

Em moro de ganes d'anar-hi, però diumenge 10 estaré a Les Angles!!  :yipi: :yipi: A la triatló de les Angles, a veure si aguanto la bici... uff!! Necessito entrenar!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Jun 2011 20:34 #89 per quimg (Associat/da)

Avui he fet una sortideta com les que alguns feiem l'estiu passat, a veure si ho comencem a repetir. El proper cap de setmana no hi soc, però....diumenge 10???

Em moro de ganes d'anar-hi, però diumenge 10 estaré a Les Angles!!  :yipi: :yipi: A la triatló de les Angles, a veure si aguanto la bici... uff!! Necessito entrenar!!


Doncs el següent, i si no l'altre o l'altre, tenim tot l'estiu per davant :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Jun 2011 20:41 #90 per Eva D (Visitant)
No m'ho penso perdre Quim!! Intento mirar calendari ara mateix. Estoy en ello! He estat super feliç els dies que hem sortit. :love: :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Jun 2011 22:54 #91 per ALBERT75 (Associat/da)
Jo anire posant aqui les sorties ke faig.. i ki es vulgui apuntar sap ke sera totalment benvingut...

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Jun 2011 23:21 #92 per Eva D (Visitant)
Gràcies!  :love:

Espero que no se m'esborrin les notificacions, perquè com les miri des d'un ordinador en què no hi estic "gravada", ja no torno a rebre més notificacions!! uf :neutral:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Jun 2011 10:38 #93 per juavalga (Visitant)

Hola !
Voleu preparar una sortida HIPER CANYERA per les meves terres ?   uns 100 kms i pendents de fins el 16 %  :intello: :intello: :intello:   Algú s'animaria ?
Eduard.


:party: :party: :party:

Quin dia teniu pensat anar??? Tinc un mes de juliol una mica complicat  :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr:
A verue si m'ho puc combinar.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Jun 2011 11:05 #94 per ALBERT75 (Associat/da)

Hola !
Voleu preparar una sortida HIPER CANYERA per les meves terres ?   uns 100 kms i pendents de fins el 16 %  :intello: :intello: :intello:   Algú s'animaria ?
Eduard.


:party: :party: :party:

Quin dia teniu pensat anar??? Tinc un mes de juliol una mica complicat  :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr:
A verue si m'ho puc combinar.


Deixem-'ho per mitjans de Juliol no?.... Dragan Yuki Calu Nemo com ho veieu?

Juan quina es la teva disponibilitat Juliol

Em sembal qeu Juliol i Agost em tocara fer moltes sortides i totes llargues.. buaa buaaaa...

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Jun 2011 11:03 #95 per tonivet (Associat/da)
Hola nois, aquest dijous aneu a la Marbella a nedar?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Jun 2011 11:38 #96 per ALBERT75 (Associat/da)

Hola nois, aquest dijous aneu a la Marbella a nedar?


Jo segur qeu no... ho tinc impossible aquesta setmana.. la resta no ho se...

ho sento nano.

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Jun 2011 14:24 #97 per Eva D (Visitant)

Hola nois, aquest dijous aneu a la Marbella a nedar?

tonivet1, jo dijous a la Marbella no, però demà dimecres a les 3 amb l'Eulàlia farem una sortida de "Women in Black", per si et vols apuntar amb nosaltres, on hi vam anar divendres a la tarda.  :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Jun 2011 16:37 #98 per tonivet (Associat/da)
Impossible Eva D demà tinc uns familiars a casa i a l'hora de dinar he d'estar per ells. El dijous a mtja tarda faré una escapada a Badalona i ja està. Un alttre cop serà :P

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Jun 2011 17:23 #99 per juavalga (Visitant)

Hola nois, aquest dijous aneu a la Marbella a nedar?


Jo tampoc hi vaig..... sorry tonivet!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Jul 2011 08:39 #100 per ALBERT75 (Associat/da)
Bones companys... cada cop queda menys... i el culet ja el tinc petit petit.... aquesta setmana vull fer la meva primera sortida (treient la zumbada que vam fer amb en Jordi fa un mes aprox) de bici llarga i aprofitant que aniré a Begur dissabte a fer submarinisme, doncs baixare en bici diumenge dematí.... estic mirant com baixar... i no sembla facil (per les carreteres que agafo)..

algú coneix algun circuit per carreteres internes de la zona?

De moment el que tinc es la seguent ruta.. pero els primers kms no m'acaben de fer el pes, un cop enganxo la NII, llavors si.
www.mapmytri.com/routes/view/39029978

Gracies.

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.