Corredors/es sèniors 60+

Corredors/es sèniors 60+

22 Des 2022 16:06 #41 per Sarcel (Associat/da)
Antirco, si et plantejes fer Nassos es que et trobes be després de les 24 Hores, m'en alegro! Perquè pel que comentaves no estaves en unes condicions óptimes per fer la proba...

Bones Festes a tothom :heart:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Des 2022 17:59 #42 per Antirco (Associat/da)

Sarcel va escriure: Antirco, si et plantejes fer Nassos es que et trobes be després de les 24 Hores, m'en alegro! Perquè pel que comentaves no estaves en unes condicions óptimes per fer la proba...

Bones Festes a tothom :heart:


Arriba un moment que tiras mes de ganes que de forca ;)

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Des 2022 15:00 - 24 Des 2022 15:04 #43 per JoanCompte (Visitant)
Volia córrer a l'Ultrarunning Barcelona... però amb una ensopegada, tot se'n va en orris...
Lligament del dit, fet malbé. Contusió al deltoides i cella, tocada.
I la costella, que fa un mal de mil dimonis!
blob:https://web.whatsapp.com/0afff35e-db36-4cd1-8cde-c57677227314

Per què corro fons? Encara no ho sé...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Des 2022 23:29 #44 per mario.cat (Associat/da)

JoanCompte va escriure: Volia córrer a l'Ultrarunning Barcelona... però amb una ensopegada, tot se'n va en orris...
Lligament del dit, fet malbé. Contusió al deltoides i cella, tocada.
I la costella, que fa un mal de mil dimonis!
blob:https://web.whatsapp.com/0afff35e-db36-4cd1-8cde-c57677227314


Renoi Joan. Sap greu. Que aviat sigui historia tot això.
De fet, amb el pas dels anys, es una de les coses que mes por em fa, l'entrabancar-me i caure com ja m'ha passat algun que un altre cop.
Que no sigui res.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Des 2022 18:22 - 25 Des 2022 18:42 #45 per JoanCompte (Visitant)
Gràcies per l'empatia, mario.cat, però ara m'adono que estic molt de sort. De fet, MOLT de sort!

Ara el repte es posa més alt... més risc... em requereix més inventiva, més esforç...

I em confirma que no he de pensar en les meves limitacions, sinó en expandir-me més enllà...
No plorar les meves misèries, sinó trobar i agrair les meves capacitats.
I sentir-me més insegur, amb les meves opcions més migrades, però la meva capacitat de combatre (el bon combat), il·lesa -o encara més ressaltada-.

I si aquell dia, els guarismes no arriben a les expectatives, reprendré la lluita amb les mateixes eines, sense en cap moment defallir.

Ostres, mario.cat -i altres companys d'edat-: no volia respondre tan extensament, però mica en mica se m'han despertat coses que tenia per dintre i que ara, enlloc d'enfonsar-me o abaltir-me, m'han exaltat (en el bon sentit).

Gràcies companys (encara que no us conegui).
Sentir que vosaltres hi sou, que vibreu com jo davant dels bons moments o els infortunis, m'ha tret del got d'aigua en què m'ofegava i puc veure-hi molt més lluny enllà.

Mantinc, doncs, el repte: 3 de març, Ultra Running Barcelona, 12 hores.
Amb costella trencada o guarida, amb el lligament malmès o restablert.
I deixant-vos com a penyora el meu propòsit!

Per què corro fons? Encara no ho sé...
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Des 2022 17:10 #46 per fandes (Associat/da)
Ànims JoanCompte!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Des 2022 15:50 #47 per Antirco (Associat/da)
JoanCompte
Uff impressionant, la teva força de reviure en contra les adversitats es admirable i envejable
Tu no se si te en recordes de mi, però jo de tu si ja que per mi vas ser un dels meus referents
Era el any 2013, jo com a debutant a les 24 hores i tu ja un tot veterà. Ben compartir algunes voltes, en vas preguntar quin era el meu objectiu, a les hores en vas fer una repassada de cap a peus i en vas dir que segur que ho aconseguiria, això en va donar ales venint de un experimentat com tu, així que sempre et recordaré com el meu precursor amb aquesta proba. No ven puguer aquell any compartir el final de la prova junts ja que crec que vas tenir algun problema de orina e inclús no recordo haver coincidit a cap puesto mes però vull que sàpigues que te admiro.
Endavant company.

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Gen 2023 13:44 #48 per JoanCompte (Visitant)

Uff impressionant, la teva força de reviure en contra les adversitats es admirable i envejable
Tu no se si te en recordes de mi, però jo de tu si ja que per mi vas ser un dels meus referents
Era el any 2013, jo com a debutant a les 24 hores i tu ja un tot veterà. Ben compartir algunes voltes, en vas preguntar quin era el meu objectiu, a les hores en vas fer una repassada de cap a peus i en vas dir que segur que ho aconseguiria, això en va donar ales venint de un experimentat com tu, així que sempre et recordaré com el meu precursor amb aquesta proba. No ven puguer aquell any compartir el final de la prova junts ja que crec que vas tenir algun problema de orina e inclús no recordo haver coincidit a cap puesto mes però vull que sàpigues que te admiro.
Endavant company.


A mi se m'han avançat els reis: m'han portat un regal inesperat i inestimable.
Com posar preu a vivències tan profundes com aquestes, que han perdurat en el temps? Una abraçada ben forta, d'ultracorredor a ultracorredor, de boig a boig, que en general, no estem gaire ben entesos, en la societat.

Així que minvi el dolor a les costelles (o bé malgrat aquest dolor) tornaré a la carretera a lliurar el bon combat. De moment, estic caminant depresset, i espero poder córrer les 12 hores el 3 de març.

Per què corro fons? Encara no ho sé...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Gen 2023 20:55 #49 per Dennis Teuling (Associat/da)
JoanCompte, impressionant la teva motivació!!

Els Ultrafondistes esteu fets d'una altra pasta.

Molta sort amb la recuperació aquests 2 mesos i que puguis estar a la línia de sortida el dia 3 de Març!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Gen 2023 20:52 - 09 Gen 2023 20:55 #50 per JoanCompte (Visitant)
Hola, Dennis Teuling!
Sempre m'és un goig llegir els teus comentaris!

He començat(!) a córrer aquesta setmana.

Veig les estrelles —de dia—, i quan vaig a dormir i m'estiro al llit. Els qui heu passat per un cop a les costelles, ho sabeu.
Però ahir em vaig posar la faixa (espero que ningú no em digui feixista!) i tan sols em fa... mal (i no mooolt mal).

Aquest mes hauré de treure del bagul els guarniments del cavall, i cada dia posar-me els aclucalls per als ulls i... a rodar al voltant de la sínia. Altrament, hauria de canviar de prova i fer 6 hores, enlloc de 12.

Ara, seriosament: estic molt motivat! No m'ha calgut un vídeo estimulant d'un esportista crack...
Només m'ha calgut mirar-me per dins i preguntar-me:

Estic justificant les meves limitacions? O estic utilitzant el meu cos amb totes les seves potencialitats?

Si la resposta és la segona... Aleshores sé que la vida m'espera per abraçar-me quan surti de casa.

Dennis: Ens veurem el dia 3 de març? Rodaràs en alguna prova? Podrem fer alguna xerrada?

Per què corro fons? Encara no ho sé...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Gen 2023 22:26 #51 per Dennis Teuling (Associat/da)
jajaja JoanCompte,

Ets el que no n'hi ha... :laughing:

No, jo aquest any no vull ni pensar-ho.. vull tornar a ser ràpid, en proves curtes, per poder gaudir de la llarga distància amb millor ritme quan sigui Sènior 60+...

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Gen 2023 12:54 #52 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Joan Compte

Només dirte que molts anims i molt bona recuperació ets un puto crak
joem vaig tranca 6 costelles en el 2010 i la veritat estava més enforma que ara i més jove i en dos mesos ja rodava
aixís qe endevant company :great: :party:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Gen 2023 14:30 - 10 Gen 2023 14:35 #53 per JoanCompte (Visitant)
Gràcies, companys!

Vosaltres sou una motivació més per córrer!



:hearteyes:

Per què corro fons? Encara no ho sé...
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Gen 2023 15:15 - 10 Gen 2023 22:07 #54 per mario.cat (Associat/da)
Avui dia de l'orgull Correcat, els sèniors 60+ ,hem fet un tomb pels voltants del riu Ripoll, amb l'agradable encreuament del company Pacónidas. I com no, després ST de recuperació, que a les nostres edats ja no podem fer el tonto :joy: :joy:







Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Gen 2023 18:35 #55 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Un altre que s'ha afegit al día del Orgull Correcat

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Gen 2023 19:10 #56 per Vladi (Associat/da)
Quina enveja que em feu, jo ja fa temps que vaig entrar a la dècada prodigiosa però encara no he pogut passar a millor vida :joy: :joy: :joy: :joy: i tenir més temps lliure.

Molta salut i gaudiu molt :great: :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Gen 2023 08:37 #57 per dimoito (Visitant)
Ostras Joan, que putada.
Yo estoy inscrito a las 24 horas en el Ultrarunnig del Serrahima. Y si no pasa nada ahí estaré.
También estuve inscrito a Can Dragó y este año me lo perdí, entre que estaba con antibióticos porque me tuvieron que sacar una muela con puntos, y un constipado fuerte que cogí estaba para el arrastre esa semana.
A ver si nos vemos!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Gen 2023 16:34 #58 per JoanCompte (Visitant)

Ostras Joan, que putada.


D'això res, dimoito!

Aquest entrebanc m'ha ajudat a veure.
Com veig la vida. Les coses que passen al meu voltant. I què faig jo quan passen.

I si sé que ens trobarem allà, macu... No vegis quina injecció d'adrenalina!

Ara estic corrent amb mal a la costella, i noto que l'aturada costarà remuntar-la... I quan corro em fa unes punxades de mil dimonis (igual que quan vaig a dormir...).

Però, oi que quan portes corrent 60 quilòmetres, et costa de creure —tan sols— que podràs mantenir el pas?
Doncs aquí tots som —i hem estat— un model d'endurança, de fermesa i de resiliència.

Per tant, ens trobarem allà; ens abraçarem; farem petar la xerrada; amuntegarem passa rera passa; ens enardirem; passarem l'un al costat de l'altre, primer animant-nos i garlant pels descosits, després, sense dir res —i no perquè no vulguem—; assolirem el repte que ens haurem proposat i ens tornarem a abraçar, entre llàgrimes, com només saben fer els nens petits i els corredors de fons!

dimoito, ja falta un dia menys per tornar-nos a veure!

Salut, Correcats!

Per què corro fons? Encara no ho sé...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Gen 2023 20:11 #59 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Avui sortida en bici per estirar cames i treure mocs


Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Gen 2023 15:08 #60 per fandes (Associat/da)
Sou motivació pura companys! Tot i que encara no pertanyent a aquest superclub... M'encanta passar per aquest fil i el bon rollo que està agafant.

Seguiu així! #OrgullCorrecat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.