FORERUNNER 310 XT

FORERUNNER 310 XT

12 Nov 2009 15:02 #61 per jcarpa (Visitant)
Algú fa servir aquest software amb el forerunner per entrenar?
TrainingPeaks WKO+
home.trainingpeaks.com/wko-desktop-softw...-training-files.aspx

A foromtb el possen molt bé, però a mi em sembla complicat, no se...

Qui fa el q pot no esta obligat a més!!!
Carpe diem!
MMPs:
10 Qm's: 37'20" Bombers05/ 36'29" La Sagrera09
Mitja  : 1h 20'55" Tarragona98/ 1h20'23" Granollers08/ 1h 19'17" Salou08/ 1h19'16" Reus10
Marató : 2H 50'12" Donosti06/ 2H 49' 39" Benidorm07/ 2h...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Nov 2009 21:29 #62 per Oriol_TBID (Associat/da)
M'ha arribat avui!!!  :party: :party:

Ja l'he estrenat avui fent una mica de trote, i demà toca fer-lo servir per que ens porti en una ruteta de senderisme. Diumenge comprovaré com es connecta amb el medidor de potència de la bici.

Us aniré comentant la jugada.  8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Nov 2009 16:54 #63 per Oriol_TBID (Associat/da)
Doncs ja l'he fet servir amb la bici.

Infinitat d'informació: potència, cadència, velocitat, freqüència cardiaca, elevació.

Això és una passada.

Tinc una gran pega pel Garmin Training Center ja que no deixa tractar potència, en canvi si que surt al garmin connect (us enllaço la sessió d'ahir: connect.garmin.com/activity/18792991 ) i amb l'sport tracks també.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Nov 2009 07:06 #64 per grampy (Associat/da)
dons jo no se que fer per que el sport trak en llegixi el 310,no hi ha manera..........no se quin plugin em pot faltar per es conectin  :grrrrrr:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Nov 2009 10:43 #65 per Xeix (Associat/da)

dons jo no se que fer per que el sport trak en llegixi el 310,no hi ha manera..........no se quin plugin em pot faltar per es conectin  :grrrrrr:

Tens instal·lat el Garmin Communicator Plugin API:whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Nov 2009 16:01 #66 per grampy (Associat/da)
ara si  :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Nov 2009 20:12 #67 per danistal (Associat/da)
Una cosa que no acabo d'entendre del tot és per què Garmin treu aquesta meravella de producte, comparativament força millor que el 305 sobre tot en durada de la bateria i totalment summergible, però li treu "per què sí" la possibilitat de guardar rutes (que al 305 si que podies)  :grrrrrr:

Per mi és una gran pega, sobre tot quan el vols utilitzar a la muntanya o en marxes en les quals no  coneixes bé el recorregut. Tens més autonomia però si vols que t'ajudi com a guia li has de marcar waypoint a waypoint...  en fi, suposo que properes versions ho portaran ja tot.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Nov 2009 20:23 #68 per Oriol_TBID (Associat/da)

Una cosa que no acabo d'entendre del tot és per què Garmin treu aquesta meravella de producte, comparativament força millor que el 305 sobre tot en durada de la bateria i totalment summergible, però li treu "per què sí" la possibilitat de guardar rutes (que al 305 si que podies)  :grrrrrr:

Per mi és una gran pega, sobre tot quan el vols utilitzar a la muntanya o en marxes en les quals no  coneixes bé el recorregut. Tens més autonomia però si vols que t'ajudi com a guia li has de marcar waypoint a waypoint...  en fi, suposo que properes versions ho portaran ja tot.


danistal li pots pujar tracks tranquilament.

Els passes a format .tcx amb el tcx converter, l'obres amb el Garmin Training Center i el pujes al gps.

Vas a Entrenamiento > Trayectos i allí el tens. Li dones i pitjes a Realizar trayecto.

Espero que serveixi!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Nov 2009 20:46 #69 per danistal (Associat/da)
Gràcies per l'aclaració Oriol, no el tinc encara per què aguanto amb el 305, però si en el futur em decideixo ho tindré en compte 8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Nov 2009 07:55 #70 per jcarpa (Visitant)
Hola,
    el que comenta el Oriol_TBID també es vàlid pel 305. I va de conya!!!

Jo he provat els 2 sistemes, i ni punt de comparació, molt millor seguir un track que una ruta.

Salut,
    Pere

Qui fa el q pot no esta obligat a més!!!
Carpe diem!
MMPs:
10 Qm's: 37'20" Bombers05/ 36'29" La Sagrera09
Mitja  : 1h 20'55" Tarragona98/ 1h20'23" Granollers08/ 1h 19'17" Salou08/ 1h19'16" Reus10
Marató : 2H 50'12" Donosti06/ 2H 49' 39" Benidorm07/ 2h...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Nov 2009 15:43 #71 per pochettino (Visitant)
Pcr35 en su día preguntaba por una comparativa en prestaciones entre el 405 y el 310 pero revisando el historial del hilo no me ha precido encontrar respuesta (y perdonad si la hay y no la he visto).

Soy un runner puro y duro, nada de tri, que esté pensando en cambiarse el 305 y duda entre el 405 o el 310XT, ¿cuál recomendáis?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Nov 2009 15:48 #72 per david (Associat/da)
El 310XT tiene de bueno la bateria (20 horas estimadas) y que lo puedes meter debajo del agua. Pero ahora mismo el 305 esta muy bien de precio. En mi opinión, yo creo que los de garmin o han sacado o van a sacar el 310xt para runners (o un 305 que doble el tiempo de bateria).

Intermón Oxfam Trailwalker
  NOSALTRES I TU, JUNTS PER UNA CAUSA

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Nov 2009 16:00 #73 per Oriol_TBID (Associat/da)

Pcr35 en su día preguntaba por una comparativa en prestaciones entre el 405 y el 310 pero revisando el historial del hilo no me ha precido encontrar respuesta (y perdonad si la hay y no la he visto).

Soy un runner puro y duro, nada de tri, que esté pensando en cambiarse el 305 y duda entre el 405 o el 310XT, ¿cuál recomendáis?


Jo només he fet funcionar el 310xt i no sabria dir-te. El que ells diuen és el següent:

buy.garmin.com/shop/compare.do?cID=142&c...compareProduct=31859

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Nov 2009 16:09 #74 per pochettino (Visitant)

Pcr35 en su día preguntaba por una comparativa en prestaciones entre el 405 y el 310 pero revisando el historial del hilo no me ha precido encontrar respuesta (y perdonad si la hay y no la he visto).

Soy un runner puro y duro, nada de tri, que esté pensando en cambiarse el 305 y duda entre el 405 o el 310XT, ¿cuál recomendáis?



Jo només he fet funcionar el 310xt i no sabria dir-te. El que ells diuen és el següent:

buy.garmin.com/shop/compare.do?cID=142&c...compareProduct=31859


muchas gracias

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Nov 2009 11:21 #75 per RICHI (Visitant)
Hola, haver-ha si em podeu ajudar:
He esborrat tots el drivers del pc i a l´hora de tornar a instalar-los quan he acabat el usb no em reconeix el 310xt,  ho he provat varies vegades i me donat compte  que en el moment que el programa del "agent ant" diu: que conectis el usb per que el reconegui i seguir no ho fa, no el reconeix, que faig malament? Algu em pot indicar tots el pasos des del principi per haver-ha on m´equivoco? gràcies!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Nov 2009 11:36 #76 per Oriol_TBID (Associat/da)

Hola, haver-ha si em podeu ajudar:
He esborrat tots el drivers del pc i a l´hora de tornar a instalar-los quan he acabat el usb no em reconeix el 310xt,  ho he provat varies vegades i me donat compte  que en el moment que el programa del "agent ant" diu: que conectis el usb per que el reconegui i seguir no ho fa, no el reconeix, que faig malament? Algu em pot indicar tots el pasos des del principi per haver-ha on m´equivoco? gràcies!


A mi em passava similar al portàtil, i vaig provar diversos ports usb i amb uns quants intents al final va instal·lar-se.

A veure si hi ha sort!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Nov 2009 12:56 #77 per RICHI (Visitant)

Hola, haver-ha si em podeu ajudar:
He esborrat tots el drivers del pc i a l´hora de tornar a instalar-los quan he acabat el usb no em reconeix el 310xt,  ho he provat varies vegades i me donat compte  que en el moment que el programa del "agent ant" diu: que conectis el usb per que el reconegui i seguir no ho fa, no el reconeix, que faig malament? Algu em pot indicar tots el pasos des del principi per haver-ha on m´equivoco? gràcies!


A mi em passava similar al portàtil, i vaig provar diversos ports usb i amb uns quants intents al final va instal·lar-se.

A veure si hi ha sort!!

Així ho faré gràcies nanu!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Gen 2010 00:01 #78 per (Visitant)
Hola ¿sabeis alguna tienda de barcelona que vendan el forerunner 310 xt bien de precio? Gracias y un saludo

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Gen 2010 06:38 #79 per Kiske (Associat/da)
Biker, consejo, compratelo por internet, te ahorraras 65 €

Milla: 7'44'' Ripollet '11
5km. 22'52'' Canovelles '16
10km. 46'44'' Granollers'12
Mitja: 1h48'20'' Mitja Mataró'12-Montornes'13
30 km. 2h55'58'' Maratest
Marato: 4h26'38''...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Gen 2010 19:59 #80 per (Visitant)
Alguna pagina en especial. Yo he encontrado el sitio mas barato en activagps,y en una tienda en Badalona.Si sabeis algun sitio mas,decirlo.Gracias

Please Entra or Crear compte to join the conversation.