FORERUNNER 310 XT

FORERUNNER 310 XT

11 Abr 2011 12:07 #181 per TriDani (Visitant)
Noves i petites aportacions per part meva desprès de la Mitja de Tossa de ahir que vaig fer proves:

1.- Vaig provar el virtual partner, osigui el ninot que competeix amb tú. Bueno, es curiòs i graciòs, pero com ja em va dir l'stone_apo abans de començar, no serveix de gaire, sobretot perque el Fore te un error (ahir a la mitja per exemple va acabar marcant 200m més, lo cual ja es habitual) així que fer-hi gaire cas es tonteria. També em carregaré el auto-lap pel mateix motiu.

2.- Bateria: a les instruccions efectivament possa que la bateria dura fins 20h. Bé, potser el calcul està fet deixant el rellotge encès i sense fotre brot suposo. Fent un calcul acurat d'hores (perque també hem de comptar quan el conectem al l'ordinador per passar dades, el temps abans i despres d'una cursa que el tenim enxegat sense utilitzar-lo o per tenir l'hora, etc etc.... potser si que arriba a les 15 o 16h depenent de l'us. No se, es una sensació i una reflexió que llanço.

i 3.- M'he deixat pel final lo més divertit. El pulsometre es un drama total. Cada cop em va pitjor. Ahir a la mitja directament em va marcar de mitja 230 pulsacions i 255 de maxima. Osigui que imagineu-vos lo bé que em va anar tota l'estona (i no s'hi val la broma....  no anava tan ofegat  :^^: ). Així que un altre trasto que em carrego, la cinta no me la poso més. Crec que funciona millor quan no fa gaire calor, en quan fa calor o suu com un pollastre es dispara com un boig.

:eyes:

5  km -19'36'' Lloret 2012  //  10 km - 41'37'' St.Antoni 2015 // Mitja      - 1:39'03'' Mitja Granollers 2015  //  Marató   - 3:54'28'' Marató València 2012
TriSprint - 1:18'40'' Mataró 2013  //  TriOlímpica...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Abr 2011 21:13 #182 per stone_apo (Visitant)
Jo sincerament, com que utilitzo el pulsòmetre del Fore 405 que tenia abans mai he tingut aquests problemes que dieu vosaltres, però és que en cap moment.
El pulsòmetre és diferent, una mica més gruixut però vaja, creuem els dits però sempre m'ha anat de conya.

En quant a la bateria, el provaré un parell de vegades més de recàrrega i si no arriba a un minim de 15 hores aniré al servei tècnic. Ja et diré algo.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Abr 2011 13:55 #183 per TriDani (Visitant)

Jo sincerament, com que utilitzo el pulsòmetre del Fore 405 que tenia abans mai he tingut aquests problemes que dieu vosaltres, però és que en cap moment.
El pulsòmetre és diferent, una mica més gruixut però vaja, creuem els dits però sempre m'ha anat de conya.

En quant a la bateria, el provaré un parell de vegades més de recàrrega i si no arriba a un minim de 15 hores aniré al servei tècnic. Ja et diré algo.

8)

5  km -19'36'' Lloret 2012  //  10 km - 41'37'' St.Antoni 2015 // Mitja      - 1:39'03'' Mitja Granollers 2015  //  Marató   - 3:54'28'' Marató València 2012
TriSprint - 1:18'40'' Mataró 2013  //  TriOlímpica...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Abr 2011 13:16 #184 per zacaries (Visitant)
Hola amics
Tinc problemes per passar "trayectos" al 310xt a través de l'ANT AGENT. Sembla que algun dia va quedar un "trayecto" sense acabar de passar bé i des d'aleshores que no sóc capaç de passar-ne de nous. Em surt un missatge d'error que em recorda quin dia i a quina hora va haver-hi l'error i no hi ha manera de borrar-li la memòria al catxarro dels nassos. L'he desinstal·alt i tornat a instal·lar moltes vegades, he desvinculat el rellotge i l'he tornat a vincular, i mai s'oblida del maleït error.
Sabeu com solucionar-ho?

Gràcies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Abr 2011 14:52 #185 per TriDani (Visitant)

Hola amics
Tinc problemes per passar "trayectos" al 310xt a través de l'ANT AGENT. Sembla que algun dia va quedar un "trayecto" sense acabar de passar bé i des d'aleshores que no sóc capaç de passar-ne de nous. Em surt un missatge d'error que em recorda quin dia i a quina hora va haver-hi l'error i no hi ha manera de borrar-li la memòria al catxarro dels nassos. L'he desinstal·alt i tornat a instal·lar moltes vegades, he desvinculat el rellotge i l'he tornat a vincular, i mai s'oblida del maleït error.
Sabeu com solucionar-ho?

Gràcies


Segur que ja ho has fet però sabent quin dia va donar l'error no pots borrar el trajecte d'aquell dia en el rellotge?

5  km -19'36'' Lloret 2012  //  10 km - 41'37'' St.Antoni 2015 // Mitja      - 1:39'03'' Mitja Granollers 2015  //  Marató   - 3:54'28'' Marató València 2012
TriSprint - 1:18'40'' Mataró 2013  //  TriOlímpica...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Abr 2011 16:03 #186 per zacaries (Visitant)
Ei TriDani:
Tinc problemes per passar el que la Garmin en diu "trayectos" del pc al rellotge. Fins ara ho feia a través del Training Center pq des del Garmin Connect quan li donava per transferir la ruta al 310xt em deia que tot ok, però el rellotge no rebia res. Un xou.
Desinstal·lant i tornant a instal·lar l'ANT AGENT no he solucionat res. I desemparellant rellotge i ANT AGENT i tornant-los a emparellar, tampoc; diu que l'última vegada hi va haver un error i es queda tan ample.
Suposo que el tema està en borrar els arxius temporals que genera...... jo què sé....... la qüestió és que no puc ficar-li rutes al rellotge.

Salutacions

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Abr 2011 20:56 #187 per Xeix (Associat/da)
zacaries,

El trajecte que vulguis pujar no hauria de tenir més de 3-4000 punts, si és més gran és un dels motius d'error.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Abr 2011 02:27 #188 per (Visitant)
... tants errors i malfuncionaments que llegeixo que dona el Garmin,.... algú ha provat un Suunto Military X10? Conec 2 persones que el tenen i estan molt contentes.

A nivell personal per fer running tinc un t3C amb el GPS extern i em va perfecte (no marca tracks es clar), però les piles del GPs només duren unes 10h.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Abr 2011 11:18 #189 per zacaries (Visitant)

zacaries,

El trajecte que vulguis pujar no hauria de tenir més de 3-4000 punts, si és més gran és un dels motius d'error.


El fet és que ja li he introduït trajectes (rutes descarregades del wikiloc) i les he seguit sense problemes, però no sé què cony deu haver passat, que ara, ni rutes de 5 punts es deixa posar-li.
L'ANT AGENT aquest dels nassos intenta comunicar-se amb el rellotge constantment (suposo que arrossega algun tipus d'error de comunicacions anteriors) i sempre acaben en error.
Crec que és l'ANT AGENT qui intenta comunicar-se amb el rellotge i no al revés, perquè al rellotge li he eliminat tot l'historial, per tant entenc que, com que el rellotge no té cap activitat nova, no hauria de posar-se en contacte amb l'ANT AGENT.
He esbrinat on es guarden tots els temporals de l'ANT AGENT al pc i els he esborrat tots, però tot i així, quan connecto l'USB, intenta passar informació al rellotge.

A ningú més li ha passat?

Salut!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Abr 2011 11:19 #190 per stone_apo (Visitant)
Mira de fer-li un Hard Reset al 310...és mano de santo....

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Abr 2011 11:34 #191 per TriDani (Visitant)

... tants errors i malfuncionaments que llegeixo que dona el Garmin,.... algú ha provat un Suunto Military X10? Conec 2 persones que el tenen i estan molt contentes.

A nivell personal per fer running tinc un t3C amb el GPS extern i em va perfecte (no marca tracks es clar), però les piles del GPs només duren unes 10h.


Jo per molts problemes que doni (en realitat nomes en tinc amb el pulsometre i total... ja no l'utilitzo mai) tenir el GPS al rellotge m'ha canviat la vida, n'estava fins als qllons de tenir que posar-me'l al braç. Me'l tornaria a comprar sense dubtar-ho, però bé.... res es perfecte  :wink2:

5  km -19'36'' Lloret 2012  //  10 km - 41'37'' St.Antoni 2015 // Mitja      - 1:39'03'' Mitja Granollers 2015  //  Marató   - 3:54'28'' Marató València 2012
TriSprint - 1:18'40'' Mataró 2013  //  TriOlímpica...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Abr 2011 13:10 #192 per zacaries (Visitant)
SOLUCIONAT!!!

L'he desemparellat i li he fet un reset (mode+ON/OFF) i sembla que tot torna a estar com abans!! Fins i tot li he pogut tornar a introduïr rutes (gràcies Xeix per la teva aportació dels punts!!).
A partir d'ara hauré de vigilar amb la quantitat de punts que tingui la ruta per introduïr!!Mira que en tinc de fetes amb un Geonaute, però tenen un munt de punts.

Gràcies companys!!!

Salut i peles!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Abr 2011 14:14 #193 per TriDani (Visitant)
Genial lo del reset, molt interessant. Jo també repassaré lo dels punts, es una dada a tenir en compte. Cada dia aprenem algo nou.

5  km -19'36'' Lloret 2012  //  10 km - 41'37'' St.Antoni 2015 // Mitja      - 1:39'03'' Mitja Granollers 2015  //  Marató   - 3:54'28'' Marató València 2012
TriSprint - 1:18'40'' Mataró 2013  //  TriOlímpica...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Abr 2011 17:09 #194 per Xeix (Associat/da)

A partir d'ara hauré de vigilar amb la quantitat de punts que tingui la ruta per introduïr!!Mira que en tinc de fetes amb un Geonaute, però tenen un munt de punts.


A l'Oziexplorer hi ha una opció que redueix un track als punts que li diguis, suposo que també ho fan altres programes.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Abr 2011 19:10 #195 per TriDani (Visitant)
Un altre cop la bateria! Cada cop pitjor! Despres de l'entrenament d'avui (que no ha passat res) l'he apagat. Quan he arribat a casa ja no m'ha deixat ni enxegar-lo per passar l'entrenament a l'ordinador. En carregarlo.... 59% de bateria. Ja començo a estar tip, aquest cop m'ha durat nomès 11 hores.

5  km -19'36'' Lloret 2012  //  10 km - 41'37'' St.Antoni 2015 // Mitja      - 1:39'03'' Mitja Granollers 2015  //  Marató   - 3:54'28'' Marató València 2012
TriSprint - 1:18'40'' Mataró 2013  //  TriOlímpica...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Abr 2011 02:39 #196 per (Visitant)

Un altre cop la bateria! Cada cop pitjor! Despres de l'entrenament d'avui (que no ha passat res) l'he apagat. Quan he arribat a casa ja no m'ha deixat ni enxegar-lo per passar l'entrenament a l'ordinador. En carregarlo.... 59% de bateria. Ja començo a estar tip, aquest cop m'ha durat nomès 11 hores.


no serà un tema d'efecte "memòria" de la bateria?.. potser deixant-lo que es descarregui del tot.... no se....  :neutral:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Abr 2011 16:40 #197 per TriDani (Visitant)

Un altre cop la bateria! Cada cop pitjor! Despres de l'entrenament d'avui (que no ha passat res) l'he apagat. Quan he arribat a casa ja no m'ha deixat ni enxegar-lo per passar l'entrenament a l'ordinador. En carregarlo.... 59% de bateria. Ja començo a estar tip, aquest cop m'ha durat nomès 11 hores.


no serà un tema d'efecte "memòria" de la bateria?.. potser deixant-lo que es descarregui del tot.... no se....  :neutral:


Es el primer que vaig pensar. Pero el problema es que no em dona temps a descarregar-ho tot, se m'apaga molt abans i ja no em deixa ni enxegar-lo. En fí.... ja puc començar a buscar el servei tecnic...

5  km -19'36'' Lloret 2012  //  10 km - 41'37'' St.Antoni 2015 // Mitja      - 1:39'03'' Mitja Granollers 2015  //  Marató   - 3:54'28'' Marató València 2012
TriSprint - 1:18'40'' Mataró 2013  //  TriOlímpica...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mai 2011 21:41 #198 per Xeix (Associat/da)

Un altre cop la bateria! Cada cop pitjor! Despres de l'entrenament d'avui (que no ha passat res) l'he apagat. Quan he arribat a casa ja no m'ha deixat ni enxegar-lo per passar l'entrenament a l'ordinador. En carregarlo.... 59% de bateria. Ja començo a estar tip, aquest cop m'ha durat nomès 11 hores.


no serà un tema d'efecte "memòria" de la bateria?.. potser deixant-lo que es descarregui del tot.... no se....  :neutral:


Es el primer que vaig pensar. Pero el problema es que no em dona temps a descarregar-ho tot, se m'apaga molt abans i ja no em deixa ni enxegar-lo. En fí.... ja puc començar a buscar el servei tecnic...


Si fa menys de 2 anys espavila i que te'l canviïn  :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mai 2011 22:18 #199 per TriDani (Visitant)

Si fa menys de 2 anys espavila i que te'l canviïn  :yes:


Sí, no fa ni un any que el tinc, es de l'Octubre passat. Per això estic aguantant una mica per veure com evoluciona, però té mala pinta...  :grrrrrr:

5  km -19'36'' Lloret 2012  //  10 km - 41'37'' St.Antoni 2015 // Mitja      - 1:39'03'' Mitja Granollers 2015  //  Marató   - 3:54'28'' Marató València 2012
TriSprint - 1:18'40'' Mataró 2013  //  TriOlímpica...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mai 2011 23:04 #200 per Xeix (Associat/da)

Si fa menys de 2 anys espavila i que te'l canviïn  :yes:


Sí, no fa ni un any que el tinc, es de l'Octubre passat. Per això estic aguantant una mica per veure com evoluciona, però té mala pinta...  :grrrrrr:


Quines ganes de patir, ves-lo a canviar  :whip: :he: :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.