J29_16_i_17_de_desembre Les 24 hores en pista de CoRReDoRS.CaT

J29_16_i_17_de_desembre Les 24 hores en pista de CoRReDoRS.CaT

05 Des 2023 13:05 #1 per piri (Associat/da)
Ja estan aquí les diferents proves de les 24 hores en pista!!!

Us animem a participar com a voluntaris ja que ens fan falta per poder dur endavant l'organització www.corredors.cat/forum/xx-edicio-24h-d-...esembre-2023#1008452

Les proves es celebraran a les pistes d'atletisme de Serrahima a Barcelona (carrer del Polvorí 3-7) els dies 16 i 17 de desembre de 2023. Les proves en les que podeu puntuar són tres i tant les 6 com les 24h finalitzaran diumenge a les 12:00:

Les 6 hores individuals començaran el diumenge a les 6:00. Els atletes hauran de presentar-se i recollir el seu dorsal a les instal•lacions abans de les 5:30h.

Les 12 hores individuals començaran a les 12h del dissabte. Els atletes hauran de presentar-se i recollir el seu dorsal a les instal•lacions el dissabte 16 entre les 9:30 i les 10:30h. La seva finalització serà pel dissabte a les 0h.

Les 24 hores individuals començaran dissabte a les 12:00. Els atletes hauran de presentar-se i recollir el seu dorsal a les instal•lacions el dissabte 16 entre les 9:30 i les 10:30h.

Si algun atleta vol portar una carpa, s’ha de posar en contacte amb l’organització, però en cap cas la podrà utilitzar en exclusivitat per falta d’espai per a carpes individuals.

L’organització posarà a disposició dels atletes aigua, refresc de cola, beguda isotònica, fruita, fruits secs, barretes energètiques, i a més cafè i caldo durant la nit i pasta pel sopar de dissabte. Qualsevol altra necessitat dels atletes haurà de ser aportada pel propi corredor.

Durant la prova els atletes ocuparan els carrers exteriors de la pista: els carrers 5 i 6. (Aquesta distribució es podrà veure alterada en funció del nombre de participants discapacitats amb necessitat de guia).

Els lavabos i dutxes estaran disponibles durant el transcurs de la prova així com després de l’acabament de la mateixa.

Esperem que gaudiu moltíssim un any més, sols o amb el vostre equip, d'aquesta súperfesta del atletisme.

Més informació d'aquest gran esdeveniment en: activitats.corredors.cat/24hores/

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. Web de la LLiGa: lliga.corredors.cat/index.php i en twitter som l'usuari @LLiGaCoRReCaT en twitter.com/lligacorrecat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Des 2023 23:00 #2 per piri (Associat/da)
Hem actualitzat classificacions de 24h individuals, ja que les grupals no poden comptar a la LLiGaCoRReCaT.

Felicitats a voluntaris, participants i comissió organitzadora per un altre èxit a les proves d'atletisme en pista! :party: :party: :party:

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. Web de la LLiGa: lliga.corredors.cat/index.php i en twitter som l'usuari @LLiGaCoRReCaT en twitter.com/lligacorrecat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Des 2023 13:37 #3 per Jorfer (Associat/da)
Gràcies Piri pel seguiment i la currada que estàs fent per a mantenir viu aquest entreteniment.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Des 2023 15:11 - 18 Des 2023 15:12 #4 per Mamen (Associat/da)
Yo participe y no salgo 😅
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Des 2023 16:31 #5 per Jorfer (Associat/da)
Mamen, gràcies per a avisar.

Aviat farem la rectificació corresponent.

Com sempre dic, qui fa coses, té dret a equivocar-se i a corregir-les.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Des 2023 17:07 #6 per Mamen (Associat/da)
Gràcies !

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Des 2023 19:20 - 18 Des 2023 19:21 #7 per piri (Associat/da)
Hola, què tal? Com aneu? :silly:

A mi no m'importa en absolut equivocar-me, o sigui que ja em podeu dir :666: És més, sempre que publiquem missatges al fòrum és perquè ens aviseu d'aquest tipus d'incidències.

Així que res, si algú més ha fet la gran gesta d'estar 24 hores en pista que ens ho digui :stucktongue

Per cert Mamen, moooltíssimes felicitats per haver-ho fet.

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. Web de la LLiGa: lliga.corredors.cat/index.php i en twitter som l'usuari @LLiGaCoRReCaT en twitter.com/lligacorrecat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Des 2023 19:37 #8 per Mamen (Associat/da)
Moltes gràcies! Va costar fer el meu record de març.

Per cert, e vist que tinc 30 punts i em sembla estrany al ser només 2 y que Barceruel tingui els 150 per ser el que més kms va fer (ell ho tindrà bé) i jo només 30.

No se com es calcula exactament però es això, em sembla entrany comparant amb les altres curses

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Des 2023 19:43 - 18 Des 2023 19:46 #9 per piri (Associat/da)
Hola Mamen, bona tarda!

T'escric el punt 2.4 del reglament que explica la fórmula de com s'obtenen automàticament els punts a les curses:


Els punts de cada cursa s'assignaran amb la fórmula (adjunta en el missatge).

El subíndex p significa participant. Total és el nº total de participants a la cursa i lloc representa la posició del participant als resultats de la cursa.

Resumint el funcionament: La fórmula assigna la puntuació màxima per cursa al primer classificat (50 per cursa simple, 100 per doble i 150 per triple) i mínima per a al darrer classificat (10 per simples, 20 per dobles i 30 per triples), independentment del nombre de participants a la cursa. La resta de classificats obtenen la puntuació proporcional entre mig.

Exemple: En una cursa on quatre dels participants estiguin inscrits a la lliga, la puntuació per a cadascun dels membres seria:

1r participant: (4-1) / (4-1) * 80 + 20 / 2 = 50 punts (100 si és doble o 150 si es triple)
2n participant: (4-2) / (4-1) * 80 + 20 / 2 = 36.6 punts (x3 en triple i x2 en doble)
3r participant: (4-3) / (4-1) * 80 + 20 / 2 = 23.3 punts (x3 en triple i x2 en doble)
4t participant: (4-4) / (4-1) * 80 + 20 / 2 = 10 punts (x3 en triple i x2 en doble)

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. Web de la LLiGa: lliga.corredors.cat/index.php i en twitter som l'usuari @LLiGaCoRReCaT en twitter.com/lligacorrecat
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Des 2023 20:01 - 18 Des 2023 20:02 #10 per piri (Associat/da)
Mamen, perquè vegis lo xalats que estem en aquesta Comissió... :P

Hem entès perfectament el missatge del teu comentari i de cara a la propera edició intentarem augmentar el triple la mínima puntuació del darrer classificat a la LLiGaCoRReCaT 2024.

Pel que us animem a tots i totes a seguir fent-nos comentaris i propostes per seguir millorant la LLiGa.

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. Web de la LLiGa: lliga.corredors.cat/index.php i en twitter som l'usuari @LLiGaCoRReCaT en twitter.com/lligacorrecat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Des 2023 20:12 - 18 Des 2023 20:12 #11 per Mamen (Associat/da)
Es que a altres lligues que e participat (no correcat) era per exemple 150 el primer o primera després 130 , 110… i així succesivament.
Porto més de 10 anys a corredotscat però es el primer cop que participo a la lliga🙈

Gràcies de nou!!
Salut i kms ☺️

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Des 2023 21:34 #12 per Dennis Teuling (Associat/da)
Entenc llavors que les noies I els noies no tenen rankings separats? :whistle: :whistle:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Des 2023 21:40 - 18 Des 2023 21:42 #13 per piri (Associat/da)
Dennis, la puntuació de cada cursa és conjunta entre homes i dones però després, en cada categoria, diferenciem el masculí del femení ;)

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. Web de la LLiGa: lliga.corredors.cat/index.php i en twitter som l'usuari @LLiGaCoRReCaT en twitter.com/lligacorrecat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Des 2023 17:59 #14 per Dennis Teuling (Associat/da)
Sí, ho entenc... per això el meu sarcasme :unsure:

Potser no sigui la manera més justa de puntuar per la lliga femenina.

Ara, p.e. la participació d'un home li ha tret molts punts... tot I no jugar en la seva lliga.

Un altre exemple: 3 corredors .. 2 nois i una noia fent un 10K.
Noi 1: 39:50 Noi 2: 39:55 Noia: 41:00
Els nois pos. 25 i 26. La noia fa podi.
Els nois s'emporten 50 i 30 punts, i la noia només 10...

Ehh, que no t'estic criticant, ehh!
Només pensant en veu alta :S :S

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Des 2023 18:49 #15 per piri (Associat/da)
Dennis, així és :stucktongue

També pots posar uns altres exemples, no? :666: En altre tipus de puntuació, el noi que fa una mitja en 1h20' i la segona i darrera posició ès una noia que ha fet 2h10'. El noi s'emporta 100 punts i la noia 90.

És a dir, havíem d'establir un criteri i aquest va ser el que vam posar en funcionament. Això no treu que tot el que ens digueu ho plantegem sempre a la Comissió. I sempre que hem cregut oportú, hem modificat i fet canvis i millores en el reglament de la LLiGa.

Per tant, en resum. Gràcies a les aportacions de Mamen i Dennis a la LLiGaCoRReCaT del 2024:

- Augmentarem la puntuació del darrer/a classificat a les curses.

- La Comissió revisarà el sistema per atorgar les puntuacions intermitges entre el 1r i l'últim.


Moltes gràcies :hearteyes: i esperem que si algú vol dir la seva opinió, ens ho digui per seguir millorant.

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. Web de la LLiGa: lliga.corredors.cat/index.php i en twitter som l'usuari @LLiGaCoRReCaT en twitter.com/lligacorrecat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Des 2023 19:31 - 19 Des 2023 19:37 #16 per Danigoal (Associat/da)

Dennis Teuling va escriure: Sí, ho entenc... per això el meu sarcasme :unsure:

Un altre exemple: 3 corredors .. 2 nois i una noia fent un 10K.
Noi 1: 39:50 Noi 2: 39:55 Noia: 41:00
Els nois pos. 25 i 26. La noia fa podi.
Els nois s'emporten 50 i 30 punts, i la noia només 10...

Ehh, que no t'estic criticant, ehh!
Només pensant en veu alta :S :S



Un altre exemple (un altre que pensa en veu alta :P )
Dues persones van a un 10km i fan 1h10 i 1h09'59 en un clar atxassu final. La cursa val triple i una obté 150 punts i l'altre 30 a la lliga correcat. Ahhh, se siente i despres va el Dennis i fa 39' i pico a Nassos (fet totalment inventat per ser clarament improbable :666: ) però com que ha molt nivell i molts apuntats a la lliga obté 30 i pico punts
Potser és la gràcia o el fet diferenciador de la lliga correcat, no sé

És veritat que en fets com el de la Mamen (156km, espectacular :clap: ) fa rabia que tingui tants poc punts perque nomes eren dos i l'altre va ser la burrada que va aconseguir el Barceruel. I tornant a deixar clar que la diferencia de punts hauria estat la mateixa encara que el Barceruel hagues fet només 100m més que la Mamen

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Des 2023 19:59 #17 per piri (Associat/da)
Moooltes gràcies Dani! 😘

Ho havíem entès i ara ens ha quedat més clar 😅

Amb la primera mesura presa pel 2024 (triplicar la puntuació mínima) que us hem anunciat jo penso que totes aquestes situacions estaran bastant més reconegudes i puntuades. Tot i aixì, revisarem també l'assignació de les puntacions intermitges.

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. Web de la LLiGa: lliga.corredors.cat/index.php i en twitter som l'usuari @LLiGaCoRReCaT en twitter.com/lligacorrecat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Des 2023 21:06 #18 per Dennis Teuling (Associat/da)
jajaja Piri, me n'alegro de que t'ho prenguis tan bé!! :woohoo: :woohoo:

Molts em diuen que sóc molt masclista (especialment la meva dona)... i clar... és Nadal! Tocava un bona obra.
A més.. com bé ha dit el Dani, sap greu que una gesta tan dura com la de mamen tingui tan poc reconeixement.

Gràcies per ser tan oberts a les recomanacions!!

I per tota la gestió d'aquesta lliga Correcat piri :clap: :clap: :raised: :raised: :clap: :clap:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Des 2023 21:24 #19 per Mamen (Associat/da)
Dennis y Danigoal moltes gràcies 😄😘

Jo ja vaig dir que una forma més justa e inclús mes fàcil es fer com fan unes altres lligues.
Exemple: 1er 150 / 2n 130 / 3er 110.. i després si es pot fer 80,70,60.. que sigui menys diferencia entre els corredors que queden més abaix.

I bueno, no ho vaig comentar però el tema femení i masculí també o fan totes les lligues.

Suposu que com aquí no participa moltíssima gent s’ha anat fent així i ja està.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Des 2023 21:54 - 19 Des 2023 21:56 #20 per piri (Associat/da)
I tant Dennis! Ja que ho fem de forma desinteressada almenys poder riure, aprendre i passar-ho bé :joy:

Jo penso que la gesta física de Mamen i de Barceruel s'ha de reconèixer i d'admirar ja que suposa invertir molt d'esforç durant molt de temps a més de tenir moltíssim valor i valentia per estar com a mínim a la línia de sortida a les pistes del Serrahima :clap: :clap: :clap: :clap:

A més, per la LLiGaCoRReCaT del 2024 ens vindrà fantàsticament bé per actualitzar el sistema de puntuació :sunglasses:

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. Web de la LLiGa: lliga.corredors.cat/index.php i en twitter som l'usuari @LLiGaCoRReCaT en twitter.com/lligacorrecat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.