Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

02 Gen 2014 16:30 #81 per Fiber (Associat/da)
A mi se m'ha complicat el día i no aniré per CAR Mercader... Deixarem la primera xarla del 2014 per dissabte/diumenge i primera torrada per la setmana que ve...

Apasiau, i que tots els que estàn tocats (Dani?) milloreu per la setmana que ve...

M.M. (42K: 3:21:17 - 21K: 1:28:54 - 10K: 40:29 - 5K: 19:52)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Gen 2014 19:07 #82 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Dani em va extranyar no veure't a Nassos abans de la sortida i un cop acabada la cursa, preguntant vaig saber de la teva lesió  :ouch: A veure si amb aquest temps de recuperació previst, tant de bo fos menys, pots reincorporar-te als entrenaments  8)

Hansi després del temps que vas haver d'estar recuperant-te ja et mereixes que els entrenaments i les curses et comencin a compensar el sacrifici  :great:

Guissona espero que deixis enrere les molesties, veure't i saludar-te pels nostres barris comúns i entrenant  ;)

Ara m'assabento  :oops: que l'Alice i la Nena van fer tant bones curses, recordo haver-les saludat, però ja no estic segur si abans o després de la cursa, vaja despiste  :oops: Enhorabona i felicitats  :party:

Entre d'altres bones curses a can Gasosa, que n'hi va haver-hi  :party:, molt content de veure que l'Oliveras va fer un tiempassu i que n'estava força satisfet  :yes:

Si l'agenda familiar te un espai i m'ho permet, passo demà per Montjuïc  ;)

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Gen 2014 20:32 #83 per Jorfer (Associat/da)
Avui ens hem trobat uns quants gasoses i amics pel litoral barceloní fent una boa tirada en companyia i a diferents ritmes.
He vist gent molt forta com R3, Esrafiki o Krlos:great: :great: i d'altres fent els rodatges més contrlats i en progressió com és el cas de RatadeSants, Hansi o Fiber.

Bona trobada de germanor correcat.  :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Gen 2014 14:33 - 07 Gen 2014 20:54 #84 per Hansi (Associat/da)
Ei, què tal?
Aquests darrers dies he vist bastants GPT&F :party:. Dissabte n'érem un munt a Montjuïc, gràcies a la cronoescalada, que va estar genial, amb el seu ambient festiu i sobretot per la solidaritat amb els infants menys afavorits. Per si això fos poc, és una oportunitat perfecta per xerrar relaxadament amb molts amics i amigues que també posen el seu gra de sorra per la causa benèfica.
I diumenge, a la tirada llarga pel litoral, en la qual excepcionalment vaig poder veure al Krlinhos :love: (menys estona de la que jo hauria volgut), i vaig fer 21 km ben acompanyat en un grupet de composició variable on sempre hi va haver el Jorfer, que em va ajudar molt a fer-los a un ritme millor del que m'esperava i més entretingut. Gràcies, Jordi! :great:.

La setmana passada vaig sumar 71 km, incloent la cursa dels Nassos feta amb esforç exigent i la tirada de 21 km, i a part d'un petit cansament que aniré cuidant, les cames estan resistint bé i jo m'ho passo bé corrent. Considero que ja estic en la normalitat dels entrenaments, només falta afinar la forma. Más madera!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Gen 2014 15:08 #85 per Jorfer (Associat/da)
Ànims Hansi que faràs una gran marató a BCN ja veuràs.  :yes: :yes: :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Gen 2014 22:58 #86 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Aquí un altre que dissabte va poder estar una estona a la cronoescalada, saludar, xerrar i desitjar un bon any a la molta representació CorreCat  :love: que hi era present  :party:

Llàstima però que no vaig poder repetir trobada a la també ja tradicional sortida primer diumenge de l'any al litoral i compartir uns quans kms. i ritme  :ouch:, en aquest cas auré d'esperar a la propera  ;)

Hansi una setmana de 71 kms. ja fa patxoca de cara als propers objectius  8). Segur que la forma anirà a millor conforme passin les properes.

Després de provar ahir amb una breu sortida de mitja hora, avui he fet un entrenament a ritmes suaus, m'he trobat molt bé i sembla que podrem positivament passar pàgina.  ;)

Espero que els Reis us hagin portar molta salut a T@TS sobretot als que arrastreu molesties varies, ànims  :great:

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Gen 2014 16:15 #87 per Dani (Associat/da)
Bones !!!

Aquí un que segueix parat pel putuakiles  :'( :'(  Dilluns, una setmana després de parar i quan semblava que tot estava OK, 5km suaus i meeeec, un altre cop molèsties. Demà dijous ca-co a Can Mercader. Es molt punyetera aquesta lesió, i és la quarta vegada que la tinc. Sempre han estat mínim 10 dies i l'últim cop un mes  :arf: 

Sitges descartat, però crec que per Sant Antoni en plan suau ... sí... O això espero. El que sí es segur que anar a per marca a la marató Barelona descartadíssim. Ara firmaria fer-la i punt.

Sempre em quedarà el geocaching  :P

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Gen 2014 17:03 #88 per Danigoal (Associat/da)
Molt Bon Any Nou, Gasoses & Friends!

veig que alguns comencen amb bones noticies, com el Hansi :party:, i d'altres els ha tocat parar uns dies  :'(
I me n'alegro de veure bons resultats a Nassos, com les MMP de la Belen i l'Alicia  :yipi: o lesBones marques del Josep58, el Hansi o l'Oliveras, a qui ja no podré seguir (jo per cap d'any, a la San Silvestre de Calvià, amb prou feines vaig fer 7km a 4'/km clavats, així que no hagues pogut fer un altre sub40 en 10km) Això sí els últims 400m de la cursa, gairebé tots en pista, en 1'28" Nostamal  :winktongue:
També he de dir que deprés de la marca de 5000m a les 24h, i com que em notava carregadet i una mica saturat, vaig plantejar-me rebaixar una mica a 3 dies d'entrenament i majoritàriament ritmes suaus sense passejar (4'45"-5').

Ens veiem demà a Can Mercader  8) ja que suposo que no coincidiré amb ningú els propers caps de setmana. Seguint amb aquesta mena de pretemporada dins de la temporada, faré un parell de crossos (dia 12, Ripollet i dia 19, Sabadell) i ja després vindran algunes mitges maratons

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Gen 2014 18:20 #89 per Jorfer (Associat/da)
Dani, desitjo que et recuperis el més aviat possible. Molts ànims!!  :great: :great:

No sabia les MMPs de Alicia i Belen a Nassos. Felicitats noies!!!  :party: :party:

Tinc ganes de fer un any cros i després muntanya. A veure si m'animo un d'aquests anys  :yes: :yes: Ja explicaràs Danigoal que tal pel fang i la gespa.  :wink2:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Gen 2014 16:07 #90 per Fiber (Associat/da)
Hola a tothom !

Portaba uns dies desconectat, molt liat amb molts de temes i a part un encostipat que no acaba de marxar...

Tot i aixo com aquesta setmana encara no he fet res doncs avui aniré per CARMercader encara que no sé si rodaré, si faré series... Faré una enquesta ja que tinc una idea boja que ve a siguer fer series no tan exigents el dijous i fotre cursa a bon ritme els caps de setmana... Es que lo de corre curses per sota de les meves posibilitats... Doncs sí, esta be, la disfrutes més, pero em deixa un regust aixi...


M.M. (42K: 3:21:17 - 21K: 1:28:54 - 10K: 40:29 - 5K: 19:52)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Gen 2014 18:12 #91 per Dani (Associat/da)
Bones !!!

Ahir CACO. Un desastre, als pocs minuts ja ho notava, als 15' ja era pupa gran. Doncs res, parar fins que no noti res de res, esperar uns dies més i san tornem-hi. Abans de 10 dies impossible.

Ommmmmmmm

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Gen 2014 19:47 - 10 Gen 2014 20:08 #92 per Hansi (Associat/da)
Hellowww my friends...

Ahir vaig estar a CAR Mercata per primer cop en 4 mesos, i no per fer sèries, perquè ja les havia fet dimecres, sinó per fer un rodatget d'11 km en solitari a R2.
La part bona va ser la companyia dels amics i amigues :love:, abans d'entrenar i sobretot fent la torrada. En tenia moltíssimes ganes :yipi:, que la lesió m'ho havia impedit durant tota la tardor :'(.
La part dolenta, presenciar in situ com el Puma seguia sentint dolor al putuakiles :grrrrrr:. Ànims Daniel-San :love:, aquesta tanda de repòs serà la definitiva i un cop recuperat estaràs a punt per fer amb mi els 42,195 km de la marató de Zurich, al ritme que...al que sigui, ja ho decidirem! :party:

Josep58, m'alegro de veure que l'isquio no et dóna la tabarra! 8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Gen 2014 20:07 #93 per Jorfer (Associat/da)
:erf: :erf: :frown: vaja Dani, em sap molt de greu que el senyor Aquil·les no et deixi córrer encara amb normalitat. Santa paciència  :great: :great:

Fiber, així que prefereixes córrer al màxim eh? Crec que la clau és competir menys i triar més els objectius.  :yes:

Hansi estàs agafant un bon ritme d'entrenos. Si no fas Sant Antoni estem preparant una nova tirada pel litoral...si vols  :wink2:
I tothom que vulgui, evidentment.  :yes: :yes:

Continuem gasoses i ens veiem a Sitges si es que va algú o alguna  :yes: :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Gen 2014 20:11 #94 per Hansi (Associat/da)


Hansi estàs agafant un bon ritme d'entrenos. Si no fas Sant Antoni estem preparant una nova tirada pel litoral...si vols  :wink2:
I tothom que vulgui, evidentment.  :yes: :yes:

Gràcies per dir-m'ho, Jorfer, ho he vist i fa molta patxoca, però per aquella setmana el míster ha programat baixada de km i no em toca tirada llarga...a la següent ocasió és probable que m'hi afegeixi!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Gen 2014 20:21 #95 per Josep58 (Associat/da)
Hola ¡¡¡

Dani noi sap greu llegir que les proves que has fet no han tingut el resultat satisfactori i que encara hauràs d'afegir algun dia més de recuperació. Molts ànims, molta paciència i una abraçada  :love:

Danigoal, no fa massa temps que al fil quan s'explicava de fer algun cros /muntanya es parlava del "costat fosc"  :666:. Que vagi molt bé aquesta incursió a nous terrenys  :great:

Hansi llegueixo amb enyorança la trobada i entrenament que vas fer ahir a Can Mercader. A veure si aquests inicis d'any puc acompanyar-vos algun cop.

Ahir després de dos sessions suaus aquesta setmana i descans dimecres, de comú acord amb el mister, adaptant ritmes i esta al cas de com anava, vaig fer 5 km. i un 6x1000 amb 2' de recuperació al trot amb una bona resposta muscular. Jorfer ens veiem a Sitges :great:

Molta salut ¡¡¡  

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Gen 2014 12:20 - 11 Gen 2014 13:42 #96 per Danigoal (Associat/da)
Content amb el primer entrenament a Can Mercader de l'any.
Assistència molt nombrososa que va fer que tinguèssim de tot: desde Ca-co, rodatges proguesius, control·lats a R2, series de 1000/2000/1000, 4x2000, 4000/2000, i fins els 5000/3000/1000  :oh:  M'encanta  :happy:
A mi em tocava el 4000/2000 en solitari però almenys vaig poder seguir l'estela de l'Oliveras als primers 2000 (ell feia el 4x2000) que encara que a uns metres de distancia em va servir per marcar el ritme. Al final, 16'12" (4'08) i 7'49" (4'00) que està prou bé desprès dels 12km a 4'27 del dia anterior

Danigoal, no fa massa temps que al fil quan s'explicava de fer algun cros /muntanya es parlava del "costat fosc"  :666:. Que vagi molt bé aquesta incursió a nous terrenys  :great: 


Gràcies  :great: però ja són terrenys coneguts, aquests dos ja els he fet un parell de vegades. La veritat és que els crossos que jo he fet tenen poc de costat fosc. Clar que només m'he trbat fang en una ocasió  :winktongue:. Ripollet serà en sec i ja veurem per Sabadell, de moment sembla que plourà  :beurk:
A veure si us animeu, els circuits no tenen cap complicació a part d'una mínima duresa, més provocada en alguns casos per la curta distància (5-6km) que pels desnivells. No sé si em faran agafar algo de força (suposo que un parell de curses tampoc fa massa), però almenys per entrenar competint gratis  :he: enlloc del més de 30€ si fes Sitges i Sant Antoni

Que vagi molt bé a tothom per Sitges   8)

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Gen 2014 20:22 #97 per Josep58 (Associat/da)
Hola ¡¡¡

Danigoal, dels temps que també feia algún cros, al Parc de Catalunya a Sabadell, al circuit que hi ha a Mataró i algún que altre amb circuits bonics i poc tecnics, però el que recordó sobretot, per ser distàncies curtes, eren les sortides al 100%, que feia que als pocs metres ja s'anès molt al límit, però tot i això tenen el seu encant  :great: i enforteixen molt  8)

Avui a Sitges matí ple de retrobaments i salutacions  :love:, amb una climatología força bona per correr, en el que s'han donat molt bones curses, amb un R_3 i wallaby espectaculars amb unes grans MMP's, felicitats cracks  :party:

Després dels 5 dies de descans fets des de Nassos i el retorn als entrenaments d'aquesta setmana, avui volia veure si podía passar página definitivament a les molesties. Per comprovar-ho he fet uns primers 4-5 kms. a 4'23", em trobava força bé, així que he anat progressant per acabar en 1h29'50".

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Gen 2014 17:38 #98 per Danigoal (Associat/da)
Enhorabona Josep58, per acabar sense molesties, progresant amb bones sensacions i una bona marca  :great:
I la resta no diu res? Que ja he vist que hi hagut una mica de tot, desde les grans MMPs del R3 i del Wallaby a grans gasoses com la del míster... donant exemple!  :666: Bé, espero que només hagi estat això i no hi hagi res greu.  :neutral:

Per Ripollet, poca presència correcat. Malgrat la pluja de la nit el terreny estava perfecte, un pelet tou però no s'aixecava res així que perfecte. Però el circuit és duret, duret. No dóna treva en cap moment. Si a Gavà els 7'4km van sortir a 4'06, aquí els 5'85km han sortit a 4'13", per un total de 24'41", 2'16" menys que l'any passat. I a més com que corres amb els juniors, juvenils i veterans federats hi bastant de nivell i quedes prou enrera. Aquest cop cap a la meitat del 70 corredors i 13è de 34 populars

I aquesta tarda a fer uns quants km per Montjuic. Tocarà mullar-se una mica.  :winktongue:

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Gen 2014 20:45 #99 per Jorfer (Associat/da)
Un plaer saludar a tants gasoses pels carrers de Sitges.
Felicitar els dos que han fet noves MMPs R_3 i Wallaby.

Josep58 bona cursa i amb bones sensacions que és l'important.

A mi em va sortir una bona mitja.  :yes: :yes: Vaig sortir amb l'objectiu de baixar de 1h29 i anant regulant tot el temps i amb bones sensacions vaig acabar amb 1h28'49"

krlos em va espantar a l'arribada amb uns "bufidos" espectaculars. No coneixia aquest punt agònic de l'ultrafondista.  :great: :great:

Dani com va el senyor Aquil·les?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Gen 2014 21:26 #100 per Fiber (Associat/da)
Es que Jorfer, quant ens vam creuar a la primera volta, una mica després anaba el Krlos darrera vostre i ja vaig comentar, "ja veuràs com els agafarà..." i que es un correcat davant sempre es una garantia d'exigirse una mica més...

La meva mitja doncs van ser 26 km. al final, els primers 5 de previa amb en Juan i el seu germa, i despres en cursa doncs amb un grupet molt maco comandats pel RugbyMan que es coneixia el recorregut com si el fes cada día...

La primera volta tots junts i la segona doncs una estona junts i despres ja ens vam disgregar una mica perque cadascu patia una mica de lo seu, jo del meu besso que quant anavem pel 15 (20 per mi) va començar a queixarse, vaig afluixar pistonada (anavem estupendament fins llavors) i vaig estar una estona amb en Rubens que també va patir de valent al final... Vaig deixar al Rubens quant va insistir que ell afluixaba i vaig agafar al JoseCarnero i li vaig preguntar si lluitavem el Sub1h40min que havien planejat, em va dir que si pero es va quedar una miqueta atras, jo va ser entrar al poble i el besó ja gairebe no molestaba (els 2 km. d'afluixar pistonada van ajudar) i entre la gent i els anims pues vaig arrivar a 1h39min54segs tot emprenyat perque ja m'agradaria a mi clavar aquests temps quant foto de llebre oficial...  :mdr: :neutral: :mdr: :neutral: :mdr: :neutral:

Vaig saludar al RugbyMan, al Jord1 que va tindre un final espectacular (em tens que pasar la marca dels teus gels perque et va anar de conya!!!) i a la resta de la barqueta que van anant apareixent...

I tornada a Barcelona en molt bona companyia, com a la anada.

M.M. (42K: 3:21:17 - 21K: 1:28:54 - 10K: 40:29 - 5K: 19:52)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.