Cronoescalada Solidària a Montjuïc (23/12/2023, 11 a 13h)

Cronoescalada Solidària a Montjuïc (23/12/2023, 11 a 13h)

15 Des 2023 09:36 #1 per Barceruel (Associat/da)
Companys/es,

Voliem esperar a passar les 24 hores per anunciar-vos l'edició d'enguany de la nostra estimada Cronoescalada Solidària, però les dates s'han precipitat perquè el dia previst inicialment s'ha hagut de modificar a petició de l'Ajuntament. Disculpeu l'urgencia, però hem tingut la confirmació ahir mateix a la tarda.

CRONOESCALADA SOLIDÀRIA, DISSABTE 23 DE DESEMBRE DE 2023.

Com sempre, a la Font Màgica, de 11 a 13h. Això si, podem confirmar que amb el recorregut tradicional.

Aneu preparant les joguines i ens veiem el 23/12 per sumar solidaritat i desitjar-nos bones festes. :heart:


2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Des 2023 14:38 #2 per Mona (Associat/da)
Doncs apuntarem dissabte 23 per venir a pujar i baixar escales i particpiar en aquest projecte!
Ens veiem doncs a la CRONOESCALADA SOLIDÀRIA, DISSABTE 23 DE DESEMBRE DE 2023 a la Font Màgica de Montjuïc! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Des 2023 13:33 #3 per Jorfer (Associat/da)
No tinc clar si podré apropar-me però si que faré arribar la meva joguina.

Bones festes solidàries!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Des 2023 08:58 #4 per grampy (Associat/da)
alla hi serem un any mes!!!!:party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Des 2023 14:16 #5 per Natxo (Associat/da)
Vinga, ens veurem dissabte a Montjuic

Natxo
Sant Quirze del Vallès

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Des 2023 22:03 #6 per piri (Associat/da)
Animeu-se a participar!

A més de poder col·laborar per entregar joguines a nens i nenes que les necessiten serà la penúltima oportunitat de puntuar triple a la LLiGaCoRReCaT 2023.

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. Web de la LLiGa: lliga.corredors.cat/index.php i en twitter som l'usuari @LLiGaCoRReCaT en twitter.com/lligacorrecat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Des 2023 16:57 #7 per merce008 (Associat/da)
Bona tarda,
Per primera vegada en força anys, em perdo la cronoescalada per un compromís previ.
Animeu-vos a participar!
Bones Festes!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Des 2023 14:14 #8 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Una nova edició i ja tinc les joguines preparades :great: , en veiem de mà a la Font Màgica ;)

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Des 2023 19:11 - 24 Des 2023 12:09 #9 per Barceruel (Associat/da)
Us comparteixo les classificacions de la Cronoescalada d'aquest matí. Ja sabem que no és competitiva (excepte per a la lliga correcat), però deu n'hi dó si ha corregut la gent :scream: :scream: El més ràpid ha estat en Rafa Barrachina i el segon un altre històric cm en Chute.

Arxiu adjunt:

Nom del fitxer: Classifica...oja1.pdf
Mida del fitxer:35 KB


Desgraciadament, jo estic al llit i no he pogut vindre a coordinar tot el "tingladu", però molt content de veure com s'ho han fet la resta de companys (menció especial per la Judith, la Mona i en Josep58) per mantenir viva la flama d'aquest esdeveniment.

Gràcies a tots els que heu participat. L'any vinent esperem ser molta més gent i, sobretot, recaptar moltes més joguines. :heart:

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Des 2023 19:25 #10 per arcadi42 (Associat/da)
Gràcies per posar-me tan amunt en la classificació però crec que hi ha un error en la resta. A mi m'ha sortit un temps de 4:56. Per tant, he d'anar unes posicions més avall...

A part d'això, un plaer ser-hi un any més. No m'he fixat si algú ha fet alguna foto...

160 maratons (99 diferents, 44 països), 193 mitges, 284 deumils, 978 curses
www.arcadi42.cat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Des 2023 19:50 #11 per piri (Associat/da)
Els resultats de la Cronoescalada solidària ja estan actualitzats al web de la lliga.corredors.cat

Moltes gràcies a tots i totes les participants per ajudar a que molts nens i nenes tinguin joguines noves o en bon estat.

:party: :party: :party: :party:

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. Web de la LLiGa: lliga.corredors.cat/index.php i en twitter som l'usuari @LLiGaCoRReCaT en twitter.com/lligacorrecat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Des 2023 20:00 - 24 Des 2023 12:02 #12 per Barceruel (Associat/da)

arcadi42 va escriure: Gràcies per posar-me tan amunt en la classificació però crec que hi ha un error en la resta. A mi m'ha sortit un temps de 4:56. Per tant, he d'anar unes posicions més avall...

A part d'això, un plaer ser-hi un any més. No m'he fixat si algú ha fet alguna foto...


Tens raó, Arcadi. 4:53 segons el cronometratge oficial :stucktongue
En temps de IA i jo aquí fent números de cap :silly:
Ja està editat ;)

Si que hi ha fotos. Miro de pujar les que m'han arribat a algun portal i ho comparteixo per aquí ;)

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Des 2023 20:43 - 24 Des 2023 08:45 #13 per Ramon_B (Associat/da)
Un plaer tornar a participar aquest matí en aquesta prova que només m'he perdut la primera edició 🎉🎊. Avui molt poca participació 😕 probablement degut al canvi de data. Trobo que ha estat millor que el 30 perque no hi havia tanta gent ni els treballs de pirotècnia.
Un any més prova superada sense caure escales avall 😂🤣
Gràcies companys per fer-la possible un any més.
Malgrat les meves limitacions amb les pulsacions i el desnivell he pogut mantenir el temps de 5'14'' idèntic a l'any passat :party:
Bones Festes a tots !! ❤️

694 Curses , 283 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Des 2023 23:32 #14 per RafaB (Associat/da)
Hola,

Gràcies a tots els organitzadors. M'ho he passat molt bé, i si he anat ràpid és perque un gos m'ha perseguit en el tram final 😅.

Bones festes a tothom.

Rafa

400m: 59,08" (Mar Bella 2016)
1000m: 2'55,5" (Mar Bella 2016)
10 km: 36'36" (Sant Antoni 2016)
Mitja: 1h21'55'' (Santa Coloma 2016)
Marató: 2h57'39" (Barcelona 2016)
24 hores equips: 1r classificat 401.092 km (Barcelona 2016)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Des 2023 12:02 - 24 Des 2023 12:05 #15 per luzyan54 (Associat/da)
Cronoescalada 23dec23.pdf[/attachment]

Desgraciadament, jo estic al llit i no he pogut vindre a coordinar tot el "tingladu", però molt content de veure com s'ho han fet la resta de companys (menció especial per la Judith, la Mona i en Josep58) per mantenir viva la flama d'aquest esdeveniment.

Gràcies a tots els que heu participat. L'any vinent esperem ser molta més gent i, sobretot, recaptar moltes més joguines. :heart:
===
Hola Víctor, en primer lugar espero te recuperes pronto.
Por otro lado... he visto algún fallo de calculadora en los resultados.
Mi hijo subió con mi nieta (yo muy detrás) aunque salimos al tiempo
Pero su resultado es de 4:32 no 6 como aparece en el adjunto.
Remito captura del Strava

Parece que la captura no se ve bien
Entonces link: strava.app.link/YFmq3u2WMFb
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Des 2023 12:08 #16 per luzyan54 (Associat/da)
Buenas fiestas y espero la rectificación de los resultados.
Gracias

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Des 2023 12:14 #17 per Barceruel (Associat/da)
Gracias por el aviso, Luz. Es el problema de hacer las cosas de cabeza y sin encontrarme bien, por tenerlas lo antes posible. Ya está solucionado. :great:

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Des 2023 12:33 #18 per luzyan54 (Associat/da)
Gracias Victor.
Los niños lo miran todo y los míos (hijo y nietos) son muy competitivos.
Bueno... y yo tb jaja

Desde luego es una bonita experiencia y esperemos que el nuevo año sea más numerosa.
Allí estuvimos hasta el final haciendo el tren de la entrega de juguetes hasta la furgoneta de la Cruz Roja.
Ah perdonad, no soy fotógrafa profesional y se hizo lo que se pudo.. jaja sino que se lo pregunten "Chute"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Des 2023 16:32 #19 per arcadi42 (Associat/da)
He vist algunes fotos a Instagram... No n'hi ha més enlloc?

160 maratons (99 diferents, 44 països), 193 mitges, 284 deumils, 978 curses
www.arcadi42.cat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Des 2023 20:42 #20 per Sarcel (Associat/da)

Ramon_B va escriure: Un plaer tornar a participar aquest matí en aquesta prova que només m'he perdut la primera edició 🎉🎊. Avui molt poca participació 😕 probablement degut al canvi de data. Trobo que ha estat millor que el 30 perque no hi havia tanta gent ni els treballs de pirotècnia.
Un any més prova superada sense caure escales avall 😂🤣
Gràcies companys per fer-la possible un any més.
Malgrat les meves limitacions amb les pulsacions i el desnivell he pogut mantenir el temps de 5'14'' idèntic a l'any passat :party:
Bones Festes a tots !! ❤️


Com en Ramon _B temps idèntic al de l'any passat! :) Malgrat que aquest any no he pogut pujar corrent tota l'estona... El passat any va ser una mica agònic i aquest any he pensat millar anar amb calma i arrencar a córrer en els trams sense escales. Soc una dels pocs participants que intenta anar lo més ràpid possible, la majoria venen per col·laborar en la recollida de joguines i pujan i baixan sense presses, és lo bo d'aquesta proba que tothom pot participar-hi i gaudir-la, sigui el que sigui el seu nivell. La data nova trobo que és bona perquè tenim tot l'espai per nosaltres. Animar-vos tots l'any vinent!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.