u_ktan
Associat
El coco no té rés a veure... són les cames ;-)
|
 |
« 31 Juliol 2010, 22:35:52 » |
|
|
,... adjectiu. Nou o principiant en qualsevol facultat o matèria. el meu blog
|
|
|
stone_apo
Associat
Balaguer 2011
|
 |
« 31 Juliol 2010, 22:42:31 » |
|
Stone penso en tu tot el dia  Si vols fer el mateix objectiu jo encantat... ja et dic que a partir del 1 de Setembre ...100% IM... muhahahahahahahahha.......  tu amb lo fort que estàs a l'aigua podries fer el 226 i Calella ... patir pateix tothom....això està clar...  doncs compartirem molts entrenos...jejeje
|
|
|
|
ALBERT75
Associat
On ens estrenarem?... Novatos, que fem nanos?
|
 |
« 01 Agost 2010, 08:30:53 » |
|
 ho se supercari ho se...... pero el primer IM ... no vull estar com BALAGUER patint de molt mala manera per el temps d etall... patir sobre la bici ho tinc assumit... pero patir pel temps de tall.. no no....es el primer.. hi hauran molts d'altres segur....i amb el que em coneixes em convenceras per fer altres més besties.
|
|
|
|
Oriol_TBID
Associat
|
 |
« 01 Agost 2010, 12:35:04 » |
|
Stonet el teu track està bàsicament bé, excepte la part que va de Montbrió a Riudecanyes que pel que sembla a la prova es farà passant per Botarell. Tot lo altre ok! 
|
|
|
|
|
stone_apo
Associat
Balaguer 2011
|
 |
« 01 Agost 2010, 13:13:08 » |
|
Stonet el teu track està bàsicament bé, excepte la part que va de Montbrió a Riudecanyes que pel que sembla a la prova es farà passant per Botarell. Tot lo altre ok!  Merci crack....lo que no sé es si sortiran més kms encara.....
|
|
|
|
mario1977
New Member
|
 |
« 08 Agost 2010, 23:08:05 » |
|
Fet avui uns 75 kms del circuit ciclista (més o menys, però els ports sí que son els 3). Maco, i el trecer port es fa una mica llarg..... Us deixo el gràfic. Salutacions,
|
|
|
|
ALBERT75
Associat
|
 |
« 09 Agost 2010, 08:39:09 » |
|
Despres de veure els grafics.. ja ho tinc cas decidit (99%) ni de conya vamos.. ni de conya...
Mario estas molt fort nen... molt fort.. ja em diras on debutaras al final?
|
|
|
|
stone_apo
Associat
Balaguer 2011
|
 |
« 09 Agost 2010, 11:53:14 » |
|
Fet avui uns 75 kms del circuit ciclista (més o menys, però els ports sí que son els 3). Maco, i el trecer port es fa una mica llarg..... Us deixo el gràfic. Salutacions,
Mario, quant vas trigar en fer els 75kms ? vas sortir de cambrils, oi ? jo em vaig anar a les 4h per fer-ne uns 100kms o sigui que una mitja de 25 o així.....el tros que va de Cambrils a Riudecanyes passant per Montbrió vas agafar vent en contra ?? perquè es pla però si agafes vent en contra costa lo seu....
|
|
|
|
stone_apo
Associat
Balaguer 2011
|
 |
« 09 Agost 2010, 11:53:45 » |
|
Despres de veure els grafics.. ja ho tinc cas decidit (99%) ni de conya vamos.. ni de conya...
Albert, no diguis que no encara....jejeje
|
|
|
|
ALBERT75
Associat
|
 |
« 09 Agost 2010, 12:21:06 » |
|
Albert, no diguis que no encara....jejeje 99 que no 1 buenoooo ja veurem... pero ja ho tinc gairebe coll avall... i vull començar realment la preparció a partir del 1 de Setembre del 2010 sabent que vull fer al final...  , sera un any dur pero increible
|
|
|
|
stone_apo
Associat
Balaguer 2011
|
 |
« 09 Agost 2010, 12:26:11 » |
|
Albert, no diguis que no encara....jejeje 99 que no 1 buenoooo ja veurem... pero ja ho tinc gairebe coll avall... i vull començar realment la preparció a partir del 1 de Setembre del 2010 sabent que vull fer al final...  , sera un any dur pero increible si dius que serà "un any dur......" llavors ja dius que no faràs Salou... 
|
|
|
|
mario1977
New Member
|
 |
« 09 Agost 2010, 12:28:44 » |
|
Stone, vam trigar una mica + de 3 hores pero parant algún moment i buscant el camí. Jo crec que es pot fer bé a 25 km/h. Per. Sort no varem trobar vent de cara. Circuit macó amb moooltpoc transit i unesbaixades maques maques!!
Albert, abans de decidir-ho fes el circuit undia!!
|
|
|
|
stone_apo
Associat
Balaguer 2011
|
 |
« 09 Agost 2010, 12:38:54 » |
|
Stone, vam trigar una mica + de 3 hores pero parant algún moment i buscant el camí. Jo crec que es pot fer bé a 25 km/h. Per. Sort no varem trobar vent de cara. Circuit macó amb moooltpoc transit i unesbaixades maques maques!!
Albert, abans de decidir-ho fes el circuit undia!!
Bè, a mi em va sortir a 25kms/h amb la part de Salou inclosa que és plana plana...allà agafes 40kms/h pedalant tranquil....les baixades són maques però ojo, que no hi ha protecció i com agafis una recta a tota leche i no l'agafis bè te'n vas pel barranc cap avall....n'hi ha un parell que ginyen...jajajaja....l'entrada a Falset feta una merda....per sort són 200m i el 3er port una matada després del que ja portes....i l'has de fer 2 cops...jajajaja Un dia hauriem de fer el circuit però 2 cops (els 180kms) a veure quina és la degradació de cames....perquè la primera volta molt bè però la segona segur que baixem pistó...al menys jo....
|
|
|
|
|